Ribhouse Texas

09-05-2012 18:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het niet kent: een heel leuk cowboyrestaurant dat volledig is ingesteld op kinderen, maar ook met ontzettend lekker eten. Lang geleden ben ik er weleens geweest met neefjes en nichtes, maar nu leek het me leuk om er eens met mijn eigen gezinnetje heen te gaan. De meeste restaurants hiervan zitten in het oosten van het land (Zutphen e.o.) maar ik woon inmiddels in Utrecht. Ik zag dat er ook een in Woudenberg zit, dus nou vroeg ik me af of al deze restaurants een beetje hetzelfde zijn? Op de website zie ik er niks over staan, dus ben bang dat het in Woudenberg dan niet zo leuk is als toen in Voorst waar ik geweest ben. Is iemand er toevallig weleens geweest?
Nee ik zal er ook nooit gaan eten.
Ik ben in Voorst geweest, toen het nog maar net geopend was...had je echt een maand wachttijd als je wilde reserveren. Is een gastvrij restaurant en het eten is lekker. En de pindadoppen die je op de grond mocht gooien was ook erg leuk, alleen ff wennen :-) Maar het zal toch wel hetzelfde zijn in Woudenberg, het is alleen een andere vestiging. Maar ik ben nog nooit in Woudenberg geweest, dus weet het niet zeker. ribhousetexas
Ik ben daar paar weken geleden wezen eten (woudenberg). Ik vond het eten erg goed. Personeel was ook op kinderen ingesteld. Ik geloof dat er ook een speelruimte is, maar dat weet ik niet zeker.
De vestigingen verschillen onderling nauwelijks van elkaar. Enige dat verschilt zijn soms de speciale gerechten op "de stier" (extra menukaart naast normale menukaart).
quote:MMP schreef op 09 mei 2012 @ 18:37:

De vestigingen verschillen onderling nauwelijks van elkaar. Enige dat verschilt zijn soms de speciale gerechten op "de stier" (extra menukaart naast normale menukaart).Oke dankjewel! Een van de kinders is binnenkort jarig, en leek me toch wel erg leuk er een keer heen te gaan. Neem aan dat het nu geen maand wachttijd meer is :P.
De kinderen vinden het geweldig daar, maar ik ben er niet zo'n fan van. Veel te veel vlees naar mijn smaak en flink aan de prijs. Maar de sfeer is er leuk en de pindadoppen op de vloer verhogen de feestvreugde zeker.

Ik ben ook alleen maar in Voorst geweest.
Wij eten er geregeld (Zeegse) en vinden het altijd lekker en gezellig!
Die in Woudenberg is leuk, ook pindadoppen op de vloer gooien, zadels als kruk aan de bar enzo. Wel heel druk en rumoerig. Eten is wel lekker, vooral als je van vlees houdt.
Ow dit lijkt me leuk! Ik hou van dit soort restaurants haha! Ben zelf al jaren fan van de Buffalo Grill, maar die zit niet in nederland helaas. Dit komt in de buurt daarvan, dus is wel een idee om eens te gaan eten
Ik ga regelmatig naar Texas Woudenberg maar het is er altijd wel heel druk! Reserveren zou ik zeker doen...
Pas toen ik de site zag realiseerde ik me dat ik jarenlang regelmatig langs 1 ben gereden. Wist niet dat het een keten was.

I.t.t. iemand anders vond ik de prijzen redelijk billijk maar blijkbaar zit er niets bij het vlees en moet je elk patatje etc. bijbestellen. Dan is het idd best aan de prijs.

Doen ze ook aan 'afhaal'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven