Alternatief 9292?

11-05-2012 07:32 10 berichten
De site van 9292 blijft foutmeldingen geven en dat is nogal irritant, omdat ik nu al 4x die (lange) straatnamen heb zitten intoetsen. En dat gebeurt eigenlijk vaker wel dan niet.

Weet iemand een site die soortgelijk werkt? Alvast bedankt!
Voor treinreizen de app trein. Werkt prima!

Voor busreizen wellicht de website van de vervoerder, bv gvb ofzo?
quote:HelpBrand schreef op 11 mei 2012 @ 07:33:

Voor treinreizen de app trein. Werkt prima!

Voor busreizen wellicht de website van de vervoerder, bv gvb ofzo?

De bus-site vertelt er niet bij hoe lang de rit er ongeveer over doet en met aankomsttijden kan ik ook weinig als ik niet weet welke vertrektijd daarbij hoort :S Maar op zich wel een goed idee.

Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?
googlemaps?
Alle reacties Link kopieren
quote:willemeen schreef op 11 mei 2012 @ 07:39:

[...]

De bus-site vertelt er niet bij hoe lang de rit er ongeveer over doet en met aankomsttijden kan ik ook weinig als ik niet weet welke vertrektijd daarbij hoort :S Maar op zich wel een goed idee.

Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?
quote:borderwalk schreef op 11 mei 2012 @ 07:46:

[...]

De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?

Ja maar die zetten ze niet online. Wat wel online staat zijn de vertrektijden per halte, maar ik weet dan nog niet welke aankomsttijd (vertrektijd bij halte van aankomst) matcht met de vertrektijd van mijn halte van vertrek. Enzovoorts. En ik moet 3 bussen hebben, weet ik.

Nou ik ga wel gewoon vast weg... komt het sowieso goed...
O je bent al weg.. maar ik open die site altijd in Safari, daarin doet ie het wel. In Firefox geeft ie bij mij ook altijd problemen. De app doet het ook prima trouwens.
In IE geeft ie veel foutmeldingen, in Chrome is het goed.

Of de app.

...

Wat Lily zegt dus ongeveer.
Ik ken het probleem niet gelukkig. Je zou een (kortere) straatnaam van de straat ernaast kunnen gebruiken.
ik kijk vaker bij ns,daar kan je ook van deur tot deur invullen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven