Alternatief 9292?
vrijdag 11 mei 2012 om 07:39
quote:HelpBrand schreef op 11 mei 2012 @ 07:33:
Voor treinreizen de app trein. Werkt prima!
Voor busreizen wellicht de website van de vervoerder, bv gvb ofzo?
De bus-site vertelt er niet bij hoe lang de rit er ongeveer over doet en met aankomsttijden kan ik ook weinig als ik niet weet welke vertrektijd daarbij hoort :S Maar op zich wel een goed idee.
Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?
Voor treinreizen de app trein. Werkt prima!
Voor busreizen wellicht de website van de vervoerder, bv gvb ofzo?
De bus-site vertelt er niet bij hoe lang de rit er ongeveer over doet en met aankomsttijden kan ik ook weinig als ik niet weet welke vertrektijd daarbij hoort :S Maar op zich wel een goed idee.
Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?
vrijdag 11 mei 2012 om 07:46
quote:willemeen schreef op 11 mei 2012 @ 07:39:
[...]
Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?
[...]
Iemand anders nog een combi-site inclusief tijden enzo?De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?
vrijdag 11 mei 2012 om 07:54
quote:borderwalk schreef op 11 mei 2012 @ 07:46:
[...]
De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?
Ja maar die zetten ze niet online. Wat wel online staat zijn de vertrektijden per halte, maar ik weet dan nog niet welke aankomsttijd (vertrektijd bij halte van aankomst) matcht met de vertrektijd van mijn halte van vertrek. Enzovoorts. En ik moet 3 bussen hebben, weet ik.
Nou ik ga wel gewoon vast weg... komt het sowieso goed...
[...]
De lokale busvervoerder heeft toch wel van die routestaten?
Ja maar die zetten ze niet online. Wat wel online staat zijn de vertrektijden per halte, maar ik weet dan nog niet welke aankomsttijd (vertrektijd bij halte van aankomst) matcht met de vertrektijd van mijn halte van vertrek. Enzovoorts. En ik moet 3 bussen hebben, weet ik.
Nou ik ga wel gewoon vast weg... komt het sowieso goed...