vriend op stap

12-05-2012 02:32 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Eten, drankjes etc...

Je zegt het zelf.
Waar ben je bang voor?
Ik vraag me oprecht af wat je zolang met die vrouwen doet...
Vraag het hem
Huh? Is dat jou antwoord op mijn vraag? Of reactie op mijn voorganger ik kan je even niet volgen.
Je maakt je druk over wat hij met die vrouwen aan het doen zou zijn behalve eten, drinken etc, zo erg zelfs dat je er niet van kunt slapen. Ik krijg de indruk dat je bang bent dat ie ingaat op eventuele avances van die vrouwen. Heb je redenen om hem te wantrouwen?
Heb je last van je zwangerschaphormonen, TO?
Nou eh, ik denk dat hij gezellig op stap is met collega's. Er zijn vrouwen die gewoon puur collega's zijn.

Of denk jij van niet?

Waar ben je bang voor? Dat er wat gebeurt? Tsja, daar heeft hij geen avond voor nodig als hij wil.

Vertrouw je hem wel?
Hij is ze allemaal aan het neuken natuurlijk!

Doe niet zo jaloers joh
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 12 mei 2012 @ 03:46:

Hij is ze allemaal aan het neuken natuurlijk!

Doe niet zo jaloers johInderdaad, een hardcode gangbang!
Gok dat hij ze niet allemaal tegelijk neemt maar 1 voor 1, dat heeft even tijd nodig!
Ik ben enige vrouw in een mannenwereld, en ga geregeld met ze opstap en eten. Wil niet zeggen dat ik dan versierd ga worden ,of dat zij een bedreiging vormen voor mijn relatie.

Als jij zo onzeker bent over hem,zit er toch iets nietgoed bij je? Ben jij in het verleden besodemieterd? Ik kan je zeggen,ik heb hele slechte relaties gehad, en ben heel slecht behandeld.. Maar scheer alstublieft niet elke man over de zelfde kan. Bespreek dit met hem. En laat je gedachtes jezelf niet gek maken.
quote:rozebloem85 schreef op 12 mei 2012 @ 02:52:

Ik vraag me oprecht af wat je zolang met die vrouwen doet...Verbaasd aanzien hoe dat kippenhok niet stil te krijgen is? Wat doe jij als je met vriendinnen uit gaat? Ben jij dan om 22 uur weer thuis of "doe" je dan ook nog een paar uur "dingen"?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Doe wat aan je onzekerheid zeg! Deze relatie zal zo echt niet lang strand houden. Je opent alleen maar k;laagtopics hier, terwijl er feitelijik niets aan de hand is. Je bent het zelf aan het verzieken met die gedachtes van je.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou ik vind het maar raar, een groep vrouwen en 1 man, niet dat ie ze allemaal gaat neuken, maar toch..
quote:rozebloem85 schreef op 12 mei 2012 @ 02:32:

Mn vriend is vanaaf de hort op...met jawel alleen maar vrouwelijke collega's. Hij is al sinds 5 uur met ze op de hort. Eten, drankjes etc..ik kan niet meer slapen...lig te woelen....wat doet hij zolang met die vrouwen?!He wat vreselijk voor je. Soms is het leven gewoon zo bagger, zit alles tegen. Raakt de wc verstopt, lekt de wasmachine water en valt tot overmaat van ramp de vuilnisbak om. Sterkte!!!
quote:beetjegek schreef op 12 mei 2012 @ 09:32:

Nou ik vind het maar raar, een groep vrouwen en 1 man, niet dat ie ze allemaal gaat neuken, maar toch..

??

Ik ben de enige vrouw tussen 70 kerels en we gaan geregeld met een groepje wat eten of drinken.

Wat een nare gedachte dat er dan meer zou moeten zijn omdat van 1 sekse er maar eentje zou zijn.
Als maliman uit is met zijn collega's allemaal vrouwen, verveelt hij mij de hele avond met zeikerige whatsappjes dat ie klaar is met het gezanik over make-up, foute mannen, lekkende tieten, echtelijke ruzie's en gebroken nagels
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 12 mei 2012 @ 10:03:

Als maliman uit is met zijn collega's allemaal vrouwen, verveelt hij mij de hele avond met zeikerige whatsappjes dat ie klaar is met het gezanik over make-up, foute mannen, lekkende tieten, echtelijke ruzie's en gebroken nagels En wat ben JIJ dan blij dat je lekker op de bank thuiszit met lekkers en een goede film :-)
En? Heeft hij er een dozijn condooms doorheen gejaagd gisteren, of wordt het een soa-test?
@kier, zeker weten! Op een gegeven moment reageer ik niet meer, en als ie dan thuis is zegt hij mali, waarom stuur je niks meer terug? En dan zeg ik sorry schatje ik lag te slapen
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Lijkt me een vreselijk leven, wanneer je zo onzeker bent....
OP weg? Waarom? Vriend niet thuis gekomen??
quote:hekje schreef op 12 mei 2012 @ 11:20:

OP weg? Waarom? Vriend niet thuis gekomen??Of ze heeft eindelijk in de gaten dat ze overtrokken achterdochtig is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven