vrijgezellenfeest....help!
zaterdag 12 mei 2012 om 12:54
Hoi dames,
Ik zit met het volgende. Een vriendin gaat trouwen en er moet een vrijgezellenfeestje geregeld worden. Ik ken het grootste deel van de meiden alleen van haar verjaardagen, leuke meiden verder. Er is onderling nogal wat gekonkel geweest tussen die meiden onderling over de programmering, en deze is nog steeds niet rond. Inmiddels is er geen ruzie meer (geloof ik) Ik heb voorstellen aangedragen maar vind t prima om wat anders te doen.
Nu ligt er een plan op tafel waar alle dames het mee eens zijn, behalve ik. Het begint leuk, maar uiteindelijk komt het "erotisch dineren" in zicht. En dat zie ik gewoon echt niet zitten. Ik heb gegoogled, en vond de foto's er zo ordinair uitzien. Daarnaast had ik het idee dat dat sinds de jaren 90 niet meer gedaan werd maar dat ter zijde Ik ben niet preuts, de stripclub die daarna geopperd wordt vind ik prima, daar zijn veeeeeel mensen en kan je je ook met andere dingen bezig houden, maar stukken brood in de vorm van een piemel afhappen... geef mijn portie maar aan fikkie.
Ik durf dit niet zo goed aan te kaarten bij de andere dames aangezien er al zoveel gekonkel is geweest (waar ik overigens geen deel van uitmaakte) en zit dus te denken om bij dit deel af te haken. Maar dat voelt ook weer alsof ik de bruid laat zitten.
Daar komt ook bij, en dit klinkt misschien vergezocht, dat ik leerkracht ben in het basisonderwijs. Ik zit er totaal niet op te wachten dat er straks allemaal foto's rond gaan (terwijl ik een hap neem van m'n piemelbroodje, of ik moet eerst "de ballen" er af scheuren, hahaha) op hyves en facebook. Niet iedereen denkt na voordat zij "leuke" foto's op internet knalt en met dat soort dingen blijkt het altijd weer een kleine wereld te zijn...
wat zeggen jullie: stel ik me aan? wat zouden jullie doen?
Ik zit met het volgende. Een vriendin gaat trouwen en er moet een vrijgezellenfeestje geregeld worden. Ik ken het grootste deel van de meiden alleen van haar verjaardagen, leuke meiden verder. Er is onderling nogal wat gekonkel geweest tussen die meiden onderling over de programmering, en deze is nog steeds niet rond. Inmiddels is er geen ruzie meer (geloof ik) Ik heb voorstellen aangedragen maar vind t prima om wat anders te doen.
Nu ligt er een plan op tafel waar alle dames het mee eens zijn, behalve ik. Het begint leuk, maar uiteindelijk komt het "erotisch dineren" in zicht. En dat zie ik gewoon echt niet zitten. Ik heb gegoogled, en vond de foto's er zo ordinair uitzien. Daarnaast had ik het idee dat dat sinds de jaren 90 niet meer gedaan werd maar dat ter zijde Ik ben niet preuts, de stripclub die daarna geopperd wordt vind ik prima, daar zijn veeeeeel mensen en kan je je ook met andere dingen bezig houden, maar stukken brood in de vorm van een piemel afhappen... geef mijn portie maar aan fikkie.
Ik durf dit niet zo goed aan te kaarten bij de andere dames aangezien er al zoveel gekonkel is geweest (waar ik overigens geen deel van uitmaakte) en zit dus te denken om bij dit deel af te haken. Maar dat voelt ook weer alsof ik de bruid laat zitten.
Daar komt ook bij, en dit klinkt misschien vergezocht, dat ik leerkracht ben in het basisonderwijs. Ik zit er totaal niet op te wachten dat er straks allemaal foto's rond gaan (terwijl ik een hap neem van m'n piemelbroodje, of ik moet eerst "de ballen" er af scheuren, hahaha) op hyves en facebook. Niet iedereen denkt na voordat zij "leuke" foto's op internet knalt en met dat soort dingen blijkt het altijd weer een kleine wereld te zijn...
wat zeggen jullie: stel ik me aan? wat zouden jullie doen?
zaterdag 12 mei 2012 om 13:12
snap ook best dat je er echt geen behoefte aan hebt. Weet ook niet wat ik zou doen, als echt iedereen het wel leuk vindt , dan snap ik dat je niet als enige wil zeggen dat jij het niet leuk vindt en niet mee gaat. Je voelt je dan gelijk zo'n 'zeur'. Als je nog met meerdere was (in mijn vriendengroep kan ik me voorstellen dat meerdere meiden hier niet zo op zitten te wachten) zou het makkelijker zijn om te zeggen dat jullie dat geen goed plan vinden.
Snap dat je het lastig vindt wat je nu moet doen. Misschien toch maar gewoon mee gaan, misschien valt het allemaal wel mee. Geen idee overigens wat er allemaal gegeten en gedaan wordt bij zo'n etentje.. ?
Snap dat je het lastig vindt wat je nu moet doen. Misschien toch maar gewoon mee gaan, misschien valt het allemaal wel mee. Geen idee overigens wat er allemaal gegeten en gedaan wordt bij zo'n etentje.. ?
zaterdag 12 mei 2012 om 13:20
Als er dan toch per se iets "erotisch" (wat in mijn beleving meestal ordinair en smakeloos is, en sowieso met lelijke kerels gepaard gaat) gedaan zou moeten worden, dan zou ik het als bruid veel leuker vinden om bijvoorbeeld met mijn vriendinnen hele mooie erotische lingerie of attributen te gaan aanschaffen. Beetje zoals zo'n tupperware party voor dildo's, maar dan de luxe variant, want die parties vind ik ook al altijd zo el cheapo.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 12 mei 2012 om 13:21
Ik zou het voorzichtig aankaarten MET een leuk alternatief. Dus bedenk een aantal leuke plekken om te gaan eten, tapas, sushi of een rolling diner of zo. Er zijn vast meer meiden in de groep die dit niets vinden (sterker, in mijn vriendenkring zou niemand dit een leuk idee vinden). Desnoods regel je een ' leuke' taart als dessert zodat de piemeleters ook hun momentje hebben
snap zelf niet echt wat er nou zo leuk moet zijn aan erotisch eten etc. zegt meer over die meiden dan over jou dat je niet mee wilt gaan..ik zou ook het risico in jouw geval niet willen lopen dat er foto s etc op social media verschijnen....
heb je die redenen al aangegeven bij die meiden?
heb je die redenen al aangegeven bij die meiden?
anoniem_144945 wijzigde dit bericht op 12-05-2012 13:22
Reden: typfout
Reden: typfout
% gewijzigd
Bedankt voor jullie reacties, blij te lezen dat ik me dus niet aanstel. Voel me echt een beetje een partypooper.
FV ik denk dat de bruid het op zich wel leuk gaat vinden. Ze ging vroeger nog wel eens naar stripclubs (vrouwelijke strippers) en dat is een kant van haar die ik verder nooit zie en die andere meiden wel.
Denk dat ik gewoon een deel van de dag meega en bij dat onderdeel weg ga. Nu nog bedenken hoe ik dat ga brengen, haha. En hopen dat de bruid het me niet kwalijk neemt...
FV ik denk dat de bruid het op zich wel leuk gaat vinden. Ze ging vroeger nog wel eens naar stripclubs (vrouwelijke strippers) en dat is een kant van haar die ik verder nooit zie en die andere meiden wel.
Denk dat ik gewoon een deel van de dag meega en bij dat onderdeel weg ga. Nu nog bedenken hoe ik dat ga brengen, haha. En hopen dat de bruid het me niet kwalijk neemt...
zaterdag 12 mei 2012 om 13:22
Wat houdt zo'n etentje dan allemaal in eigenlijk? 'Rare' dingen eten? Wat dan? (je kan toch niet al het eten in rare vormen bereiden..
)
En je 'moet' op schoot bij vreemde mannen?
Nee ik zou een goeie smoes verzinnen. Of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het niks vindt.
En daarna ook nog naar een stripclub? Waarom niet gewoon naar een leuk cafe/disco?
Nee ik zou een goeie smoes verzinnen. Of gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je het niks vindt.
En daarna ook nog naar een stripclub? Waarom niet gewoon naar een leuk cafe/disco?
zaterdag 12 mei 2012 om 13:23
quote:tulpje21 schreef op 12 mei 2012 @ 13:22:
Wat houdt zo'n etentje dan allemaal in eigenlijk? 'Rare' dingen eten? Wat dan? (je kan toch niet al het eten in rare vormen bereiden..
)
En daarna ook nog naar een stripclub? Waarom niet gewoon naar een leuk cafe/disco?Ik lees hierboven dat de bruid dat gewoon leuk vindt? Dan snap ik wel dat ze het doen. Om heel eerlijk te zijn zou ik voor zoweel het eten als de stripclub afhaken, beiden niet mijn ding.
En daarna ook nog naar een stripclub? Waarom niet gewoon naar een leuk cafe/disco?Ik lees hierboven dat de bruid dat gewoon leuk vindt? Dan snap ik wel dat ze het doen. Om heel eerlijk te zijn zou ik voor zoweel het eten als de stripclub afhaken, beiden niet mijn ding.
zaterdag 12 mei 2012 om 13:25
gewoon eerlijk zijn, aan hun is het om hier voor wel of geen begrip voor te hebben, zegt meer over hen dan over jou toch? ik heb zelf weleens een rondleiding gehad over de wallen met die ene van medisch centrum west. dat vond ik dan wel weer best interessant, maar ja die meiden hebben nu dit besloten begrijp ik...veel plezier die dag....
zaterdag 12 mei 2012 om 13:28
Die stripclub is ook niet mijn ding, maar schijnt gewoon een soort discotheek-clubje te zijn waar je kan dansen en waar dan ook danseressen in de palen hangen. Tsja, dan kijk ik toch gewoon de andere kant op en vermaak ik me wel met dansen. Dat wil ik ook met de bruid in gedachten wel doen. Maar om m'n aardappelsalade tussen de schaamharen van een vreemde vent te moeten vissen... (nu overdrijf ik hoor maar you get the point)
zaterdag 12 mei 2012 om 13:34
Ik zou daar ook voor bedanken. Vind dat soort dingen ordinair en plat. Totaal niet erotisch ofzo.
Ik zou geen smoes verzinnen maar gewoon zeggen dat je mee wilt doen tot het diner omdat dat gewoon niet jouw 'ding' is. Blijkbaar hadden alle anderen ook al ideeën afgewezen, waarom zou jij dit dan niet mogen afwijzen/weigeren?
Ik zou geen smoes verzinnen maar gewoon zeggen dat je mee wilt doen tot het diner omdat dat gewoon niet jouw 'ding' is. Blijkbaar hadden alle anderen ook al ideeën afgewezen, waarom zou jij dit dan niet mogen afwijzen/weigeren?
zaterdag 12 mei 2012 om 13:38
http://www.groupon.nl/dea ... /Erotisch-Dineren/5334745
Als je toch gaat....
Als je toch gaat....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.