schattig?

09-05-2012 23:33 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer. Heb gedate met een jongen, na een tijdje gaf hij aan geen relatie te willen op dit moment. (voor de liefhebber, verhaal ergens terug te vinden via het loepje).

Ik heb hem (geprobeerd) uit mijn hoofd te zetten, maar ik krijg vanochtend ineens een berichtje: of ik wel weet dat ik eigenlijk ontzettend schattig ben. Ben gelijk weer een beetje uit mijn doen... Heb hem vriendelijk bedankt voor het compliment en er verder naar hem toe geen aandacht aan geschonken.

Wat denken jullie dat zijn bedoeling is? Ik weet het, niemand bezit een glazenbol etc.

Ter info: allebei 25jr & tijdens de date periode geen seks gehad.
Wil hij een spelletje met je (gevoelens) spelen? ongeacht z'n onhandige woordkeus geeft hij met zo'n smsje je weer een beetje hoop. Waarschijnlijk voor de sex. Snap dat t moeilijk is om hem uit je hoofd te krijgen!

wees sterk en probeer geen waarde te hechten aan z'n berichtjes.
quote:eleonora schreef op 10 mei 2012 @ 07:59:

Ik zou zeggen, vraag het de man zelf. Zeg dat je na moest denken over wat hij SMS-te en je je afvraagt of hij gewoon even lief wil doen of dat hij toenadering zoekt.

Dan hoor je het vanzelf.

Laat het ons nog even weten!Dankjewel. Dit is een nuttige tip (beetje jammer dat ik daar zelf niet op ben gekomen, maar toch). Ik ga hem zo even smsen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 mei 2012 @ 23:37:

En hij is niet goed snik; schattig is zó niet geil.....Eensch!
quote:verliefdmeisje87 schreef op 09 mei 2012 @ 23:33:

Ik weet het, niemand bezit een glazenbol etc.Ik heb zelf in elk geval geen glazen bol. Maar misschien dat sommige andere forummers er een hebben? Dat lees ik af en toe op het forum.
World of Warcraft: Legion
Sms verstuurd! En ook al weer antwoord terug.

Hij wilde laten weten dat hij aan me denkt?!
quote:brandy38 schreef op 10 mei 2012 @ 00:01:

Hij wil je aaien als een poesje. En daarna áán je poesje. Hahaha!!
quote:Oriane schreef op 10 mei 2012 @ 07:45:

Ik vind mijn buuurjongetje van 2 schattig. Een man die mij 'schattig' noemt, daar droog ik spontaan van op. Schattig is zo geen neukmateriaal..... En tenzij je twee bent zo geen compliment als vrouw zijnde!Ik leg ook direct geen verband tussen "schattig" en "sexy" of "neuken".
Nou, duidelijk dat ik me drukker maak over dingen dan hij Na dit berichtje nog een middagje heen-en-weer gesmst en daarna weer terug naar radiostilte.... *zucht*
quote:verliefdmeisje87 schreef op 09 mei 2012 @ 23:33:

Ter info: allebei 25jr & tijdens de date periode geen seks gehad.

Martin kan trots op je zijn!

Oh wacht eens even, ik verwar je met een ander. Mijn excuus. Ik vond je avatar al zo anders
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven