Leuke campings

12-05-2012 08:42 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen het dit jaar wat dichter bij huis zoeken wat campings betreft. Wie weet er leuke campings met een niet te hoog Andre Hazes of Gordon gehalte in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland,Overijssel of Utrecht ?
Leuke Campings??

Is dat geen geen contradictio in terminis??
quote:Anthonius schreef op 12 mei 2012 @ 10:17:

Leuke Campings??

Is dat geen geen contradictio in terminis??Yep.
Wat zijn jullie eisen? Hebben jullie kinderen? Zoja, hoe oud? Wil je met een caravan/tent/huisje? Wat is jullie max. qua budget?
Natuurcamping De Roos in Beerze-Ommen (Overijssel).
In Nederland ga ik altijd naar natuurkampeerterreinen: veel groen, weinig 'gedoe' (geen disco's, zwembaden, animatieteams, e.d.). Tot nu toe altijd zeer tevreden: mooie campings, relatief goedkoop, prima (maar eenvoudige) voorzieningen en een zeer laag André Hazes gehalte!

Om op de terreinen te mogen kamperen heb je een kampeerkaart nodig (¤14,95 per jaar, maar daar krijg je dan ook een 'groen boekje' bij, met beschrijvingen van alle natuurkampeerterreinen; naar mijn mening bijzonder handig).

Zie voor meer informatie:

Natuurkampeerterreinen
quote:pietjebello schreef op 12 mei 2012 @ 10:33:

Wat zijn jullie eisen? Hebben jullie kinderen? Zoja, hoe oud? Wil je met een caravan/tent/huisje? Wat is jullie max. qua budget?

Wij stellen niet al te hoge eisen denken we. i.i.g. willen we min. 6 ampere stroom en eenvoudige sanitaire voorzieningen met warm water en een (overdekt) verwarmd zwembad zou wel prettig zijn

Wij willen graag met onze grote tandemasser op een camping staan die aan die verwachtingen voldoet
Ik denk dat de leukste campings voor het hoogseizoen wel vol zitten.
Ik krijg er een punthoofd van!
quote:Anthonius schreef op 12 mei 2012 @ 10:17:

Leuke Campings??

Is dat geen geen contradictio in terminis??contradictio in terminis was niet mijn vraag
Wat patra zegt. Camping de roos.

Erg leuk, we hebben er zelf vorig jaar gestaan.

Leuk zwem meertje, veel natuur in de buurt maar ook genoeg te doen in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven