Vierde date

12-05-2012 11:32 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Ik ben hier nieuw op het forum maar ben al jaren een trouwe meelezer. Graag wil ik jullie advies vragen over het volgende:

Na een lange relatie van meerdere jaren ben ik sinds enige maanden vrijgezel en langzaam weer aan het daten. Onlangs heb ik een waan-zinnig leuke vrouw ontmoet en ben al enkele keren met haar weggeweest. So far so good.

Nu ben ik alles behalve onzeker maar durf - gek genoeg alleen bij haar - geen initiatief te nemen om haar zelfs maar 'echt' te zoenen in plaats van de beleefde drie-zoentjes-op-de-wang. Kijk, ik ken de dating-regels niet zo goed als nieuwbakken single maar het lijkt mij dat er bij date vier (dit weekend) toch echt iets moet gaan gebeuren om maar niet 'in the friend zone' terecht te komen.

Hoe pak ik dit slim aan.. ik raak haar subtiel aan, zit dicht bij haar, doe de juiste dingen maar WAT vergeet ik hier? Tips zijn van harte welkom want ik vind deze vrouw echt heel erg leuk!

Thanks all!
Je moet wel de juiste omstandigheden creëren natuurlijk. Op een bankje op klaarlichte dag in het park is het natuurlijk doodeng. Maar in een romantisch straatje waar ze salsa muziek draaien en jullie samen aan een klein tafeltje oesters eten, met een cocktail erbij, en je haar ten dans vraagt ;) en dan wat heupdansend steeds wat dichter naar haar toe gaat dansen, om vervolgens grappend iets in haar oor te fluisteren........ tsja, dan maak je die stap naar het echte zoenen voor jezelf steeds kleiner :D
Tja ailien...volgens mij woont TO niet op Cuba hoor. Beetje realistisch blijven..het is hier vanavond rond de 10 graden.
quote:h0nda schreef op 12 mei 2012 @ 14:43:

[...]

Ik niet ik zou mij meer een gebruiks object voelen..

Misschien ben ik 'preuts' ?

Ik zou persoonlijk pas een kus willen als ik mij er goed bij voel en de persoon wat beter ken.

Niet dat je ermee hebt gezoend, 4 dates later iets verder mee bent gegaan en er dan achter komt dat zijn ex nog dagelijks belt (met als uitvlucht probleempjes over co ouderschap over hun hond of de bus heeft gemist en hij haar maar weer eens gaat halen...)

Maar inderdaad zij wilt net zo graag als hem anders schoof zij wel verder van hem weg als hij dichterbij kwam zitten en liet zij zich niet subtiel aanraken

Ik snap dat gebruikte niet zo. Als je zelf lekker wilt zoenen en de ander ook, wat is daar dan gebruiken aan? Ik neem aan dat je toch zelf ook (terug)zoent omdat je dat leuk vind. Niet als opoffering naar de ander toe oid. Lekker toch, een potje bekken

En als je dat niet wilt, dan doe je het niet, ook prima. Ik vind alleen het idee van 'gebruikt' voelen raar. Dan zie je jezelf al als een soort van slachtoffer voordat er iets gebeurt is. terwijl je, als je zoent, dat toch gewoon lekker met z'n tweetjes doet?

Zoals Flight of the Concords zong: A kiss is not a contract
't wordt tijd voor volwassen zaken, TO. Na 3 dates weet je toch wel of je haar wil zoenen? De meeste vrouwen verwachten op fysiek gebied toch echt dat de man het initiatief neemt.
Hahaha wat een grappige vraag

4e Date al? Ik zou gaan denken dat hij of homo is of geen interesse heeft. Dus: snel actie ondernemen!!! :-)

@h)nda hij steekt maar een tong in je mond hoor niet iets anders hahaha
Ja dat hele verhaal van dat gebruiksobject kun je schrappen, dat snijdt geen hout. TO, sla spijkers met koppen voordat de interesse bij die vrouw verdwijnt (dat gaat nl gebeuren als je zo aan blijft modderen)
En, is er al gezoend?

(Edit: ik zie dat ik vroeg ben, die date is vanavond. Veel plezier en go for it!)
Zoenuh zoenuh! Maak me geeeekkkkkkk
Internagelaktisch
quote:amand1969 schreef op 12 mei 2012 @ 18:05:

't wordt tijd voor volwassen zaken, TO. Na 3 dates weet je toch wel of je haar wil zoenen? De meeste vrouwen verwachten op fysiek gebied toch echt dat de man het initiatief neemt.is, maar dat hoeft nu nog niet.
quote:Marsepeintje schreef op 12 mei 2012 @ 17:57:

Tja ailien...volgens mij woont TO niet op Cuba hoor. Beetje realistisch blijven..het is hier vanavond rond de 10 graden.Hier in de stad is zo'n romantisch straatje, fietste er gisteren nog langs en iedereen zat gezellig buiten bij van die warmtebronnen, is echt heel tof... (en nee, ik zeg niet waar ik woon)
TO heb je haar gezoend? En zo ja hoe was het
quote:lilly1980 schreef op 13 mei 2012 @ 12:08:

TO heb je haar gezoend? En zo ja hoe was het Ik hoop dat ze samen wakker worden...:)
Heb het ff doorgelezen en ik ben nu ook heel benieuwd TO!!
Een hele goede morgen allemaal!

Wat een heerlijke dag om wakker te worden.. het ging fantastisch op onze vierde date. God wat is ze leuk! Ze bleef maar druk babbelen op het terras. Ik had mijn arm om haar heengeslagen want het was fris (en een goed excuus om haar te voelen..) > EN TOEGESLAGEN!

Na heerlijk ordinair op een vol terras een handjevol minuten te hebben gezoend lachte ze en zei: 'he he! ik dacht wanneer ga je nu eens iets doen!' hahaha. Jullie hadden gelijk; gewoon doen dus!

Heerlijk hapje gegeten maar van de film erna is het nooit meer gekomen.. Vanmorgen vroeg hoorde ik de vogeltjes alweer buiten en voelde de vlinders in mijn buik.. dit zou best eens iets kunnen zijn!

Thanks all!
Leuk, maar je hebt toch niet gewipt, he?
Wat leuk! En ordi haha heerlijk
Internagelaktisch
Leuk!! Hartstikke goed van je!!

En zo heren, moet het dus
We zijn toch wel welkom op de bruiloft hoop ik?
Internagelaktisch
Wat leuk en wat goed dat je het toch gedaan hebt... Geniet ervan, verliefd zijn is zo'n heerlijk gevoel!
Well done!
Goed dat je het hebt gedaan..

Zou zelf niet blij zijn van iemand die me gaat zoenen op een terras maar goed.

Zoveel mensen, zoveel wensen
Je kunt je ook nog keihard terugvechten uit the friend zone. Weet mijn vriend alles van

Luister, er schijnen dating-regels te zijn ja. Maar die hoef je toch niet te volgen? Sommige vrouwen houden de 3-maanden regel aan voor seks, andere stelletjes slapen de eerste nacht al samen en leven ook happily ever after.

Wat wel helpt is lichamelijk contact maken, even de hand aanraken en dat soort dingen. Dicht bij elkaar zitten en dan komt het vanzelf wel als het erin zit.
Oh mosturrrrd. Leuk, to!!
quote:pearle schreef op 13 mei 2012 @ 17:51:

Goed dat je het hebt gedaan..

Zou zelf niet blij zijn van iemand die me gaat zoenen op een terras maar goed.

Zoveel mensen, zoveel wensenik ook niet
Leuk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven