heeft iemand tips

13-05-2012 00:37 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe krijg ik als oppas 12 baby's in mijn auto ? Ik haal ze op bij de ouders en vraag mij af hoe ik dit kan handelen
Een aanhanger huren en zorg voor een dekzeil.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jammer dat je hier geen vind ik leuk knop hebt

Dan maar zo, enn vind ik leuk!
Enn:

Ja, TO, dat gaat dus gewoon niet...
Oh no, is dit weer de aanloop naar de clou van een vreselijk leuke grap van TO?
Niet.
quote:Stromboli schreef op 13 mei 2012 @ 00:41:

Oh no, is dit weer de aanloop naar de clou van een vreselijk leuke grap van TO?Dat vind ik dus zo raar Nederlands; "vreselijk leuke" . Net zoiets als 'vreselijk lekker'
Ben jij niet Nederlands dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tuurlijk haal je busrijbewijs!!! Koop een bus en voila!! Geen punt
quote:Enn schreef op 13 mei 2012 @ 00:54:

Ben jij niet Nederlands dan?Hoe kun je nu iets vreselijk en lekker vinden? Raar hoor !
Die ouders zouden beter moeten weten.
Maar goed... de 12 baby's die je bij de ouders moet ophalen... is de tip die ik gaf wat?
Ik zou mij nog niet eens zo druk maken of het in de auto past, maar wel hoe jij op 12 baby's gaat passen. En is dit van een moeder of meerdere? Anders kan je moeders advies vragen
Ik lees net dat je je caravan hebt verkocht! Zonde!! Anders was het probleem opgelost
quote:Miekkie schreef op 13 mei 2012 @ 01:17:

Ik lees net dat je je caravan hebt verkocht! Zonde!! Anders was het probleem opgelost
quote:Miekkie schreef op 13 mei 2012 @ 01:15:

Ik zou mij nog niet eens zo druk maken of het in de auto past, maar wel hoe jij op 12 baby's gaat passen. En is dit van een moeder of meerdere? Anders kan je moeders advies vragen

Sorry Miekkie , maar hoe jij die kat vast houdt

Wat denk je zelf , 12 baby's uit 1 moeder ?
Ik hou die kat niet vast, dat is de Cattery mevrouw haha

Maar na Jon en Kate plus eight kijk ik nergens meer van op. Eerst een vierling, daarna een 8 ling?

Geadopteerd? Weeshuis?
Bakfiets en dan allemaal rechtop erin zetten? Staan ze vanzelf klem?

Jij trouwens liever dan ik, oppassen op 12 baby's.
Gewoon. Netjes opstapelen.
quote:smukje schreef op 13 mei 2012 @ 01:35:

Gewoon. Netjes opstapelen.

Kan niet. Gaan ze krijsen.

Rechtop in de bakfiets hebben ze nog wat te zien en heb je meer kans dat ze hun stembandjes niet gaan trainen.
LOL leentjedb...die bakfiets. Je kan ze eerst in twee van de flessen tassen doen, per tas passen er 6 in. Das makkelijk om naar je fiets te brengen.
Goed stevig inbakeren, dan kan je ze allemaal naast elkaar kwijt in de kofferbak, vallen/rollen ze ook niet om. Past een enkeling niet dan kan je die zo wel tussen de voorstoel en achterbank op de grond kwijt.

In het kader van het milieu zou ik voor de combi oplossing gaan van inbakeren en bakfiets van @leentje.

Heb je al een naam voor je oppasbedrijfje, anders denken we even mee.
Ook een goede morgen, zie nu dat het een nacht topic was
quote:shogubo schreef op 13 mei 2012 @ 00:37:

Hoe krijg ik als oppas 12 baby's in mijn auto ? Ik haal ze op bij de ouders en vraag mij af hoe ik dit kan handelen de schoolvakanties zijn toch weer net voorbij?
12 baby's bij 1 oppas. Hoe wil je dat gaan doen? En mag dat wel. Zou mijn kind niet graag bij jou in de auto willen...

Je vraagt je nu al af hoe je dit gaat handelen? Niet echt over nagedacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven