De Fashionista's singing in de sun #73
donderdag 3 mei 2012 om 22:08
Met ons nieuwe lijflied luiden we deel 73 in!!
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
Haakt allen in en zing mee! Of klets mee, dat mag ook
Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Of, zoals Alf het zo mooi verwoord:
Wil je graag je fashion-horizon verbreden? Dan zit je hier goed!
deel 72
zondag 13 mei 2012 om 11:17
goedemorgen GB !
ik neem een latte, te vroeg voor drank en ik lust geen bier.
zit op het werk, ach, zoon maakt vanavond wel thee voor me en hapjes als ie tegen die tijd moederdag niet is vergeten.
vanochtend heeft ie ontbijt gemaakt voor me, boterham met gebakken ei, kopje thee en bakje joghurt met beetje muesli.
boekje gekregen met tacky spreuken over het moederschap, een kaart met een ''i love you'' erop en een uitgesneden hart dat rood leek door de binnenkant van de kaart, op die plek had zoon niet geschreven maar toen ik de kaart toch opende stond er ''ik kan niet zonder je'', goeie grap dus en een knutsel van school met allemaal vakjes met hartjes en lieve teksten erin geschreven.
straks geef ik mijn moeder een ''koe'' glossy*, ze is gek op koeien, het grote cadeau heeft ze al meegenomen naar rhodos. een legergroene top van sandwich.
*
ik neem een latte, te vroeg voor drank en ik lust geen bier.
zit op het werk, ach, zoon maakt vanavond wel thee voor me en hapjes als ie tegen die tijd moederdag niet is vergeten.
vanochtend heeft ie ontbijt gemaakt voor me, boterham met gebakken ei, kopje thee en bakje joghurt met beetje muesli.
boekje gekregen met tacky spreuken over het moederschap, een kaart met een ''i love you'' erop en een uitgesneden hart dat rood leek door de binnenkant van de kaart, op die plek had zoon niet geschreven maar toen ik de kaart toch opende stond er ''ik kan niet zonder je'', goeie grap dus en een knutsel van school met allemaal vakjes met hartjes en lieve teksten erin geschreven.
straks geef ik mijn moeder een ''koe'' glossy*, ze is gek op koeien, het grote cadeau heeft ze al meegenomen naar rhodos. een legergroene top van sandwich.
*
zondag 13 mei 2012 om 11:31
Bijgelezen!
Fijne moederdag voor alle moeders...
Senang, wat lief van je! Je tripje klinkt heel goed, willik ook!
Gisteren veel met vriendinnen op feestje gepraat maar ook ontzettend dronken geworden. Grote bellen wijn op de lege maag zijn niet zo handig Ik geloof niet dat ik heel vervelend was haha. Maar uiteindelijk ben ik door vriendinnen wel meegesleept naar het buffet hahahahaha.
LC even gebeld vanochtend, was rustig gesprek maar wel moeilijk. Hij weet het gewoon niet. Niet eens of hij vol voor mij zou kunnen gaan. Later deze week even praten. Heb hem gevraagd om ajb iemand in vertrouwen te nemen (niet mij, niet ZIJ), hopelijk doet hij dat.
Het voelt vooral heel raar om niks te kunnen doen, om af te moeten wachten.
Ik was dus wel heel lief voor hem in het gesprek. Begreep hij ook niet. Ik ook niet. Maar men, wat hou ik van die man.
Hoe ik lief gaan zijn voor mezelf weet ik nog even niet. Zometeen werken, vanavond alleen thuis, bah. Zit te twijfelen om deze week naar zus & zwager te gaan. Wil eigenlijk niet dat mijn familie weet wat voor klotestreek hij me heeft geleverd (omdat ze niet echt om me staan te springen), maar mijn zus /zwager zijn ervaringsdeskundigen, hebben vrienden met zelfde problemen en zijn gewoon heel lief voor me. Maar ook net ouders geworden en mischien is er wel even geen 'plek' voor mijn problemen.
Heb nu 1 cracker op. Die is binnen gebleven. Durf eigenlijk niet meer te eten en moet zo werken
Dus de latte durf ik ook niet aan.
GB, vind het echt jammer dat je zo 3 weken wegbent
Fijne moederdag voor alle moeders...
Senang, wat lief van je! Je tripje klinkt heel goed, willik ook!
Gisteren veel met vriendinnen op feestje gepraat maar ook ontzettend dronken geworden. Grote bellen wijn op de lege maag zijn niet zo handig Ik geloof niet dat ik heel vervelend was haha. Maar uiteindelijk ben ik door vriendinnen wel meegesleept naar het buffet hahahahaha.
LC even gebeld vanochtend, was rustig gesprek maar wel moeilijk. Hij weet het gewoon niet. Niet eens of hij vol voor mij zou kunnen gaan. Later deze week even praten. Heb hem gevraagd om ajb iemand in vertrouwen te nemen (niet mij, niet ZIJ), hopelijk doet hij dat.
Het voelt vooral heel raar om niks te kunnen doen, om af te moeten wachten.
Ik was dus wel heel lief voor hem in het gesprek. Begreep hij ook niet. Ik ook niet. Maar men, wat hou ik van die man.
Hoe ik lief gaan zijn voor mezelf weet ik nog even niet. Zometeen werken, vanavond alleen thuis, bah. Zit te twijfelen om deze week naar zus & zwager te gaan. Wil eigenlijk niet dat mijn familie weet wat voor klotestreek hij me heeft geleverd (omdat ze niet echt om me staan te springen), maar mijn zus /zwager zijn ervaringsdeskundigen, hebben vrienden met zelfde problemen en zijn gewoon heel lief voor me. Maar ook net ouders geworden en mischien is er wel even geen 'plek' voor mijn problemen.
Heb nu 1 cracker op. Die is binnen gebleven. Durf eigenlijk niet meer te eten en moet zo werken
Dus de latte durf ik ook niet aan.
GB, vind het echt jammer dat je zo 3 weken wegbent
zondag 13 mei 2012 om 11:38
VD, ik vind echt dat je heel goed bezig bent geweest. Ik begrijp je dilemma, wat betreft je familie, maar ik denk dat naar je zus en zwager gaan helemaal niet zo'n gek idee is. Toch fijn als je er met iemand over kunt praten. En ze zijn dan wel net ouders geworden, maar het is wel je familie en ze willen vast niet dat jij in je eentje gaat zitten nu.
En om de laatste zin.
Hahaha, PTT, de Koe Glossy. Wat ze niet verzinnen. Wel grappig. Leuk dat zoon je zo in de watten heeft gelegd vanmorgen.
Moet mijn moeder bellen.
En om de laatste zin.
Hahaha, PTT, de Koe Glossy. Wat ze niet verzinnen. Wel grappig. Leuk dat zoon je zo in de watten heeft gelegd vanmorgen.
Moet mijn moeder bellen.
zondag 13 mei 2012 om 11:43
gisteren wat research gedaan naar toile de jouy kleding.
deze jurk is qua stof favoriet ( 100% katoen, lekker stevig dus ) maar de combinatie van de print en het model is niet echt wat ik zoek
dit rokje is ook van 100% katoen en best mooi maar eigenlijk wil ik een jurk, dat zou dan toch blijven trekken dus misschien wel een beetje geldverspilling:
van deze is het dessin te gekriebeld, jammer
http://www.zalando.nl/zal ... -blauw-za521c00z-502.html
nog niet echt helemaal tevreden dus, eens kijken of ik morgen wel iets van de onderste 2 wil bestellen bij zalando, ben benieuwd.
deze jurk is qua stof favoriet ( 100% katoen, lekker stevig dus ) maar de combinatie van de print en het model is niet echt wat ik zoek
dit rokje is ook van 100% katoen en best mooi maar eigenlijk wil ik een jurk, dat zou dan toch blijven trekken dus misschien wel een beetje geldverspilling:
van deze is het dessin te gekriebeld, jammer
http://www.zalando.nl/zal ... -blauw-za521c00z-502.html
nog niet echt helemaal tevreden dus, eens kijken of ik morgen wel iets van de onderste 2 wil bestellen bij zalando, ben benieuwd.
zondag 13 mei 2012 om 11:47
sterkte VD !
eens met GB, als ze weten wat aan de hand is willen ze je vast wel helpen.
maar ik snap het ook als je het niet met hun deelt, als het goed zou komen hangt dat als een wolk over het contact met LC later, dat wil je ook niet natuurlijk.
ze verzinnen tegenwoordig van alles idd, dit is ook meer een ''anti-glossy''. goed voor haar dus, ze is niet zo gek op luxe dingen kijken als ik, sterker nog het zegt haar niets.
eens met GB, als ze weten wat aan de hand is willen ze je vast wel helpen.
maar ik snap het ook als je het niet met hun deelt, als het goed zou komen hangt dat als een wolk over het contact met LC later, dat wil je ook niet natuurlijk.
ze verzinnen tegenwoordig van alles idd, dit is ook meer een ''anti-glossy''. goed voor haar dus, ze is niet zo gek op luxe dingen kijken als ik, sterker nog het zegt haar niets.
zondag 13 mei 2012 om 11:56
zondag 13 mei 2012 om 12:00
zondag 13 mei 2012 om 12:08
zondag 13 mei 2012 om 12:20
Mirte, ik heb braaf alle 23 pagina's bijgelezen!
Zat lekker met de laptop op de bank in comfy outfit, lekker wat te skranzen erbij, tot ik VD's bericht zie. Bah! Veel ongezonde dingen eten, veel en keihard janken, en lekker tv kijken op vrije momenten onder een dekentje
Hier lekker weekend gehad. Gister met de auto bezig geweest (duh), gister onder avondeten migraine dus alles eruit gekotst en daarna naar bed gegaan. Van 19:00 tot 22:00 geslapen. Daarna naar mijn huis gegaan met vriend (bijna bloemetje voor mijn moeder vergeten mee te nemen )
Kon toen geen vaas vinden voor bloemetje dus heb ze maar in een glas gezet.
Krijg ik een app van mijn moeder 'Kan ik je bedanken voor het mooie bloemetje of zijn ze niet voor mij?' (Mijn moeder is aan het werk, vandaar de app)
Nu moet ik straks douchen want moet om half 4 op de camping zijn bij mijn opa en oma. Minder zin in, maar toch.
Nu eerst even roken en dan weer verder, tot zo!
zondag 13 mei 2012 om 12:22
Leuke jurk
*knip*
http://lauradols.nl/wp-content/uploads/ ... 764f-1.jpg
wil eigenlijk zoiets in het blauw.
*knip*
http://lauradols.nl/wp-content/uploads/ ... 764f-1.jpg
wil eigenlijk zoiets in het blauw.