Geluid uitzetten Iphone 3Gs?

13-05-2012 11:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister 2de hands een Iphone 3Gs gekocht.

Nu ben ik er heel tevreden mee alleen één ding kom ik niet helemaal uit.

Het geluid uitzetten.

Het knopje aan de zijkant werkt volgens mij niet helemaal goed want als ik hem op Uit stand heb staan gaat hij bij de minste of geringste aanraking weer op de Aan stand.

Geluid uitzetten bij instellingen werkt niet want dan kan hij alleen maar op heel erg zacht.

Wie heeft er de oplossing voor mij?

Met google kom ik er niet uit.
Kan helaas niet, of je moet bij elke optie (sms, beltoon, email..) apart aangeven dat je geen geluid wilt laten afspelen...

Heel vervelend, ik heb het zelf ook gehad met mijn vorige telefoon....
Knopje is inderdaad stuk want dat is wel de manier.
Het lijkt me dat het knopje aan de zijkant dan inderdaad niet goed meer is. Dat zou namelijk niet heel makkelijk van aan naar uit moeten springen.

http://www.iphoneworld.nl/iphone-3gs-reparatie-tarieven
En vliegtuigmodus?
Ja, vliegtuigmodus kan wel maar dan ontvang ik natuurlijk niets meer.

Ik wil gewoon wel de oproepen ontvangen (trillen) maar niet het geluid.

Op google las ik al dat het bijna onmogelijk is om al het geluid van je iphone uit te zetten.
Dat het onmogelijk is is onzin want als ik dat kmopje aan de zijkant gebruik staat al mijn geluid gewoon uit.
quote:Adeline schreef op 13 mei 2012 @ 12:44:

Op google las ik al dat het bijna onmogelijk is om al het geluid van je iphone uit te zetten.

Dat gaat dus inderdaad wel met dat schuifje aan de zijkant. Ik heb dat over het algemeen uitstaan en het enige dat dat schuifje overruled is de wekker 's ochtends.

Als je op die reparatie website kijkt zie je dat het repareren van dat schuifje je ca. ¤14,95 kost...
Ok.

Nou ik kijk het wel even aan en bij echt belangrijke dingen zet ik hem gewoon even uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven