Entertainment alle pijlers

SYTYCD USA

13-05-2012 20:00 497 berichten
wie kijkt mee??

zonder Dan
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal zo huppelig bij die meisjes, er is er nog niet eens geweest met een mooie dans à la Isabelle of een mooie klassieke choreo ofzo. Het lijkt ook allemaal op elkaar.
Ik vind het eigenlijk geen dansen maar alle geleerde pasjes achter elkaar doen bij de meesten
quote:steph schreef op 13 mei 2012 @ 21:44:

Ik was eerst BZV/M aan het kijken en nu naar SYTYCD maar ik mis Dan zeg. Ik vind die man, te bruin gekleurd niet van moeder natuur, eng zeg.Ja zonder Dan is het natuurlijk niet zo leuk. Maar het kan er mee door.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:shoppingqueen schreef op 13 mei 2012 @ 22:00:

Another cheerleader.Ja, precies, zo noemde ik het eerder ook al.
quote:S0LEIL schreef op 13 mei 2012 @ 21:57:

Nigel geeft die tickets alleen aan jonge mooie meisjes, het is gewoon een viespeuk

Wel een vieze homo.

Vriend vindt het meisje met rood haar net in een actrice van de film The fift element.
quote:S0LEIL schreef op 13 mei 2012 @ 22:00:

Het is allemaal zo huppelig bij die meisjes, er is er nog niet eens geweest met een mooie dans à la Isabelle of een mooie klassieke choreo ofzo. Het lijkt ook allemaal op elkaar.

Dat zeg ik!

GMTA
Ik vond het net fitness aerobics ofzo, dat zag ik een keer op tv, daar zijn wedstrijden van.
woow kijk die pa
Haha, papa vind ik wel leuk
quote:S0LEIL schreef op 13 mei 2012 @ 21:56:

Ik vind het niveau hier echt veel lager dan in onze versie, gek hoor.Ja ik dacht echt dat er in de verenigde staten veel talent was. Maar tot nu toe heb ik niets spectaculairs kunnen ontdekken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 13 mei 2012 @ 22:00:

[...]

Ja, precies, zo noemde ik het eerder ook al.

Inderdaad.

Nee, ik denk niet dat ik dit nog een keer ga kijken...
Zegt die vrouw nu altijd Pussycat Doll???????? :puke:
Papa is leuk!

Waarom wil die botoxdame van iedereen een pussycatdoll maken?
Hoewel sommige van die meiden wel lenig zijn zeg.
quote:shoppingqueen schreef op 13 mei 2012 @ 22:02:

[...]

Inderdaad.

Nee, ik denk niet dat ik dit nog een keer ga kijken...Nou ja, bij gebrek aan beter op zondagavond vrees ik dat ik er nog een paar weken aan vastzit
quote:c_estelle schreef op 13 mei 2012 @ 22:03:

Papa is leuk!

Waarom wil die botoxdame van iedereen een pussycatdoll maken? Omdat zij de dame is achter dat groepje.
wat is dit?
Nigel is not amused
Kan zo bij Circus Renz.
quote:S0LEIL schreef op 13 mei 2012 @ 22:03:

[...]

Nou ja, bij gebrek aan beter op zondagavond vrees ik dat ik er nog een paar weken aan vastzit Ja het is dit of die vreselijke Yvon Jaspers. Dan kijk ik toch liever dit.
quote:charlottew88 schreef op 13 mei 2012 @ 22:03:

Hoewel sommige van die meiden wel lenig zijn zeg.Dat zijn cheerleaders ook. En strippers. En ik heb bij velen het idee dat ze voorheen of het een of het ander hebben gedaan
Het lijkt wel of ze helemaal niet op zoek zijn naar een goede danser, maar naar iemand die er leuk uitziet en leuk kan bewegen zodat ze die over een paar maanden kunnen doorschuiven in de nieuwe boy/girl-band.
quote:jeane_avril schreef op 13 mei 2012 @ 22:04:

[...]

Omdat zij de dame is achter dat groepje.Maar dat wil nog niet zeggen dat al die meiden ook echt een PCD willen wordn!
dit was dus echt hekemaal niets!!!!
quote:charlottew88 schreef op 13 mei 2012 @ 22:04:

[...]

Ja het is dit of die vreselijke Yvon Jaspers. Dan kijk ik toch liever dit.Yvon is voorlopig maar één keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven