SYTYCD USA
zondag 13 mei 2012 om 22:06
quote:Liezze schreef op 13 mei 2012 @ 22:05:
Het lijkt wel of ze helemaal niet op zoek zijn naar een goede danser, maar naar iemand die er leuk uitziet en leuk kan bewegen zodat ze die over een paar maanden kunnen doorschuiven in de nieuwe boy/girl-band.Ja inderdaad. Het heeft een erg hoog showdans/entertainment gehuppel gehalte.
Het lijkt wel of ze helemaal niet op zoek zijn naar een goede danser, maar naar iemand die er leuk uitziet en leuk kan bewegen zodat ze die over een paar maanden kunnen doorschuiven in de nieuwe boy/girl-band.Ja inderdaad. Het heeft een erg hoog showdans/entertainment gehuppel gehalte.
zondag 13 mei 2012 om 22:06
zondag 13 mei 2012 om 22:09
zondag 13 mei 2012 om 22:09
quote:steph schreef op 13 mei 2012 @ 22:08:
[...]
Het voorstellen van de boeren m/v is nu geweest en 2sept komen
de uitslagen van de brieven waaruit de boer m/v kan kiezen.Oh oke bedankt Steph.
[...]
Het voorstellen van de boeren m/v is nu geweest en 2sept komen
de uitslagen van de brieven waaruit de boer m/v kan kiezen.Oh oke bedankt Steph.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 13 mei 2012 om 22:10
zondag 13 mei 2012 om 22:10
zondag 13 mei 2012 om 22:11
quote:Liezze schreef op 13 mei 2012 @ 22:10:
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb ik vanavond mijn kans op
een leuke, gezellige boer verspeeld!! Gofferdegoffer!!
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb ik vanavond mijn kans op
een leuke, gezellige boer verspeeld!! Gofferdegoffer!!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.