Ben ik dan toch raar ??
zondag 13 mei 2012 om 22:46
Goedenavond,
Ik lees regelmatig goede adviezen hier op het forum en
nu heb ik me pas ook maar eens aangemeld omdat ik ook wel wat goed advies kan gebruiken
Ik ben (of was??) al een hele ruime tijd single en daar eigenlijk nooit een echt probleem mee gehad, nu heb ik ruim een maand geleden via via een date gehad met een man waarmee het heel erg leuk klikt !! Ondertussen zo'n 10 dates verder....ben echt verliefd op hem en hij ook op mij, geen probleem dus tot zover.
Ik heb in mijn verleden het een en ander meegemaakt waardoor mijn vertrouwen enorm gedaald is, heb een "muurtje" (HAAT dat woord) om mij heen en die ben ik nu aan het afbreken voor hem, moet me soms gewoon over bepaalde dingen heen zetten en van het positieve uitgaan. Daar ben ik ook echt wel mee bezig, werk ik aan en ben ik ook naar hem heel open over, wat dat betreft is hij ook heel geduldig met me gelukkig.
So far so good dacht ik ... hij heeft mij pas verteld dat hij echt van me houd, gewoon van mij als persoon en hij vind dat je pas van iets serieus kan spreken als ik ook echt van hem hou en hem dat ook heb verteld .... Ik hou wel van hem als persoon zoals ik hem nu ken maar kan niet zeggen dat ik volledig en 100% van hem hou
omdat ik dat niet kan aangezien ik hem niet goed genoeg ken daarvoor !! Ik wil vooral genieten van het verliefd zijn en hem leren kennen...
Is dat nou echt zo raar ???
Sorry voor het hele verhaal maar ik moet het echt even kwijt....
x Bookbookbook
Ik lees regelmatig goede adviezen hier op het forum en
nu heb ik me pas ook maar eens aangemeld omdat ik ook wel wat goed advies kan gebruiken
Ik ben (of was??) al een hele ruime tijd single en daar eigenlijk nooit een echt probleem mee gehad, nu heb ik ruim een maand geleden via via een date gehad met een man waarmee het heel erg leuk klikt !! Ondertussen zo'n 10 dates verder....ben echt verliefd op hem en hij ook op mij, geen probleem dus tot zover.
Ik heb in mijn verleden het een en ander meegemaakt waardoor mijn vertrouwen enorm gedaald is, heb een "muurtje" (HAAT dat woord) om mij heen en die ben ik nu aan het afbreken voor hem, moet me soms gewoon over bepaalde dingen heen zetten en van het positieve uitgaan. Daar ben ik ook echt wel mee bezig, werk ik aan en ben ik ook naar hem heel open over, wat dat betreft is hij ook heel geduldig met me gelukkig.
So far so good dacht ik ... hij heeft mij pas verteld dat hij echt van me houd, gewoon van mij als persoon en hij vind dat je pas van iets serieus kan spreken als ik ook echt van hem hou en hem dat ook heb verteld .... Ik hou wel van hem als persoon zoals ik hem nu ken maar kan niet zeggen dat ik volledig en 100% van hem hou
omdat ik dat niet kan aangezien ik hem niet goed genoeg ken daarvoor !! Ik wil vooral genieten van het verliefd zijn en hem leren kennen...
Is dat nou echt zo raar ???
Sorry voor het hele verhaal maar ik moet het echt even kwijt....
x Bookbookbook
zondag 13 mei 2012 om 22:49
Niets zeggen waar je niet achter staat ook al wil hij dit wel van je horen. Mag je misschien zelf nog bepalen hoe en wat je je voelt voor iemand? Ik vind hem drammerig en kinderachtig overkomen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 13 mei 2012 om 22:51
Blij met deze snelle reacties....
Ik zal ook zeker niets zeggen of doen waar ik niet achter sta, maar ik ging toch een soort van aan mezelf twijfelen ....
ik ga ook uit van eerst heel fijn verliefd zijn, alles leuk vinden van elkaar enzo en daarna wordt dat vanzelf wel houden van, hij denkt daar blijkbaar anders over
Ik zal ook zeker niets zeggen of doen waar ik niet achter sta, maar ik ging toch een soort van aan mezelf twijfelen ....
ik ga ook uit van eerst heel fijn verliefd zijn, alles leuk vinden van elkaar enzo en daarna wordt dat vanzelf wel houden van, hij denkt daar blijkbaar anders over
zondag 13 mei 2012 om 22:57
zondag 13 mei 2012 om 22:59
Mijn dank is groot voor de bevestiging dat ik niet raar ben hahaha
Hij is nog niet bij mij blijven slapen want hij vind dat te snel gaan, ik heb liever dat hij eens blijft slapen dan dat hij zegt dat hij van me houd...hoe kun je van iemand houden als je niet eens naast elkaar wakker bent geworden ???
Hij is nog niet bij mij blijven slapen want hij vind dat te snel gaan, ik heb liever dat hij eens blijft slapen dan dat hij zegt dat hij van me houd...hoe kun je van iemand houden als je niet eens naast elkaar wakker bent geworden ???
zondag 13 mei 2012 om 23:14
Ik heb dat tegen mijn vriend al wel vrij snel gezegd. Om het simpele feit dat ik het echt zo voelde. Hij zei dat hij ook van mij hield. En we meenden het. Nu 5 jaar verder, houden we nog steeds van elkaar. Natuurlijk heeft het houden van zich wel verdiept, maar ik kon toen al met mijn volle overtuiging zeggen dat ik van hem hield. Bij sommige mensen hoef je niet eerst een jaar met elkaar om te gaan om dat te weten. Raar maar waar. (terwijl ik normaal niet zo makkelijk ben met dat te zeggen....)
zondag 13 mei 2012 om 23:17
mijn vriend zei het ook behoorlijk snel en toen duurde het nog maanden voor ik het terug heb gezegd. Dus ik vind het niet raar. Zeg het inderdaad vooral niet als je het niet meent want dan heeft het geen waarde en dat is zonde. 10 dates is echt snel. Ik geloofde mijn vriend ook niet, maar hij beweert tot op de dag van vandaag dat hij echt wist wat hij op dat moment zei, terwijl ik toch van mening ben dat het langer duurt voor je van iemand houdt. Maar houden van kent natuurlijk ook verschillende definities.
zondag 13 mei 2012 om 23:34
Ik zei het behoorlijk snel tegen mijn nu-man, na een maand of 3 verkering. Hij zei het na ongeveer een jaar tegen mij. In eerste instantie vond ik het natuurlijk wel een klein beetje jammer dat hij niet direct "Ooooow Vlinder, ik ook van jou, zucht, steun, zweimel, zweimel, etc" zei, maar ik heb daar niets van gezegd. Wilde het moment niet beladen maken en echt kunnen genieten van de eerste keer dat hij het tegen mij zou zeggen. En dat deed ik ook toen het eenmaal zo ver was.
Ik snap jullie beiden wel. Mijn man en ik gaan gewoon op een andere manier met onze eigen gevoelens om. Kijk ervoor uit om dat niet kapot te redeneren, neem het gewoon zoals het is. Zeg hem wat je hem wel wilt zeggen en ga niet uitvoerig uitleggen waarom je het ene wel zegt en het andere niet.
Ik snap jullie beiden wel. Mijn man en ik gaan gewoon op een andere manier met onze eigen gevoelens om. Kijk ervoor uit om dat niet kapot te redeneren, neem het gewoon zoals het is. Zeg hem wat je hem wel wilt zeggen en ga niet uitvoerig uitleggen waarom je het ene wel zegt en het andere niet.
maandag 14 mei 2012 om 09:27
maandag 14 mei 2012 om 10:01
Toen mijn ex na 1 date tegen me zei dat hij van me hield was mijn reactie: "What the f*ck, hier ben ik nog helemaal niet mee bezig." Uiteindelijk kwam het vanzelf, alleen wat later. Dit soort dingen moet je zeggen als je ze voelt, niet omdat het van je verwacht wordt. Maar eerlijk gezegd vind ik het ontzettend benauwend om meteen dat soort dingen te gaan roepen. Ik zeg niet snel dat ik van iemand houd, maar dat moet iedereen verder zelf weten.
dinsdag 15 mei 2012 om 00:11
Dank jullie wel allemaal voor de reacties,
Ik heb er op zich ook geen probleem mee dat hij het zegt, en geloof hem daarin ook wel ... maar ik kan het hem niet voor 100% terugzeggen dus doe ik dat nog maar even niet...
Ik wacht dus nog maar even af hoe dit zich gaat ontwikkelen, ik maak er geen probleem van maar krijg het idee dat hij dat wel doet ......
Ik heb er op zich ook geen probleem mee dat hij het zegt, en geloof hem daarin ook wel ... maar ik kan het hem niet voor 100% terugzeggen dus doe ik dat nog maar even niet...
Ik wacht dus nog maar even af hoe dit zich gaat ontwikkelen, ik maak er geen probleem van maar krijg het idee dat hij dat wel doet ......