Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
maandag 14 mei 2012 om 22:24
2 schaaltjes gemaakt met hapjes want Leendert zit in zijn werkkamer druk te doen zijn en ik lig in de woonkamer lui te hangen.
Plakjes komkommer met filet américain met chilipoeder. Repen gele paprika met Philadelphia naturel met verse bieslook en versgemalen peper er doorheen met plakjes kipfilet er omheen. Ronde toastjes met een beetje veldsla (anders worden ze zacht en klef van de mayonaise), likje mayonaise en plakje ei met nog een beetje eikruiden erop. Daarbij een glas rode wijn.
Het zijn overigens 2 van die Luikse wafels geworden bij de koffie daarstraks.
Plakjes komkommer met filet américain met chilipoeder. Repen gele paprika met Philadelphia naturel met verse bieslook en versgemalen peper er doorheen met plakjes kipfilet er omheen. Ronde toastjes met een beetje veldsla (anders worden ze zacht en klef van de mayonaise), likje mayonaise en plakje ei met nog een beetje eikruiden erop. Daarbij een glas rode wijn.
Het zijn overigens 2 van die Luikse wafels geworden bij de koffie daarstraks.
dinsdag 15 mei 2012 om 08:58
quote:blobs schreef op 14 mei 2012 @ 20:21:
[...]
Ik vind dat ook altijd heel lekkers ergens door, of op brood ofzo.
Maar gewoon blanco??
Lepel je dat dan gewoon leeg als kwark ofzo?Ja, lekker! Niks er door, er op of er aan. In mijn heftigste lijnperiodes eet ik het ook wel eens als diner, wanneer ik erge behoefte heb aan iets dat een beetje vult.
[...]
Ik vind dat ook altijd heel lekkers ergens door, of op brood ofzo.
Maar gewoon blanco??
Lepel je dat dan gewoon leeg als kwark ofzo?Ja, lekker! Niks er door, er op of er aan. In mijn heftigste lijnperiodes eet ik het ook wel eens als diner, wanneer ik erge behoefte heb aan iets dat een beetje vult.