Wat eet je op dit moment?
woensdag 22 februari 2012 om 08:30
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.
Wat eet jij op dit moment?
Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.
(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
dinsdag 15 mei 2012 om 10:53
Jee, wat een tips, dank je wel allemaal! Ik eet dat spul al sinds m'n kinderjaren (en believe you me, dat is lang geleden) en meestal zonder toevoegingen. Ik vind het gewoon erg lekker zo. Gecombineerd met hartige/pittige dingen vind ik ook lekker, maar ja, zout is een no go geworden en die natriumarme vervangers, daar zou straf op moeten staan, zó vies is dat.
Nu een kop koffie.
Nu een kop koffie.
dinsdag 15 mei 2012 om 13:38
Terug van de lunch. Vorige maand de dame van het bedrijfsrestaurant mijn recept voor linzensoep gegeven, dat was de soep van vandaag. En die vind ik zo lekker dat ik er 2 kommen van gehad met extra chilipoeder erin. Met 4 volkorenboterhammen met boter en oude kaas ertussen om mee in de soep te dippen. Plus een boterhambordje salade, bij elkaar geschept van ijsbergsla, komkommer, tomaat, olijven, en een soort van kidneybonensalade met rode en gele paprika stukjes, zilveruitjes en dan in een doorzichtige dressing met naar ik vermoed olijfolie, azijn, zout (peper?) en peterselie. Daarbij een beker zwarte thee met suiker en een flesje water.
dinsdag 15 mei 2012 om 13:42
@Sri: bakje huttenkäse als diner? Dat stop ik in een holle kies.
Ook lekker, huttenkäse op geroosterd (volkoren)brood, gesnipperde rode ui erop, gele paprika in kleine stukjes, verse bieslook, flink versgemalen peper en plakjes kipfilet. Ik vind vooral die combi van "romig" (huttenkäse) met knapperig (ui, paprika), beetje scherp (bieslook en peper) en hartig (kipfilet) erg lekker.
Ook lekker, huttenkäse op geroosterd (volkoren)brood, gesnipperde rode ui erop, gele paprika in kleine stukjes, verse bieslook, flink versgemalen peper en plakjes kipfilet. Ik vind vooral die combi van "romig" (huttenkäse) met knapperig (ui, paprika), beetje scherp (bieslook en peper) en hartig (kipfilet) erg lekker.
dinsdag 15 mei 2012 om 13:52
Voor de lunch net gegeten.
Alle vis die ik in de vriezer had (steeds maar nog 1 stuk over) in een pan. 2 blikken tomaten blokjes, half blik santen. Restjes groenten erin. (witlof, handje boontjes,blikje maïs) Kruiden erbij, en garen.
Rijst gekookt, bosuitje gesneden.
Visprut over wat rijst in n kom. Bosui en gebakken ui erop.
Was lekker!!!
Alle vis die ik in de vriezer had (steeds maar nog 1 stuk over) in een pan. 2 blikken tomaten blokjes, half blik santen. Restjes groenten erin. (witlof, handje boontjes,blikje maïs) Kruiden erbij, en garen.
Rijst gekookt, bosuitje gesneden.
Visprut over wat rijst in n kom. Bosui en gebakken ui erop.
Was lekker!!!