Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat super dat die twee vrouwen door zijn!

En ik vond Ron vandaag ook erg oké.

Leuke aflevering.
Oké, ik weet dat ik niet te snel mag oordelen, maar volgens mij vind ik Jessica best wel irritant...

Tamara heeft meegedaan aan Wie is de chef. Leuke meid, ik hoop dat zij in ieder geval heel ver komt.
Degene die aan de chef vroeg hoe ze die saus moest maken vond ik zeer irritant.
Juist, dat was dus Jessica.

Zij wilde ook even 'levelen' met haar kookpartner, tijdens de eerste opdracht
Wat een arrogant mens is die Jessica. Ik hoop dat ze er morgen uitgaat.
Ik báálde ervan dat haar ijsje goed was.
quote:Lotte35 schreef op 08 mei 2012 @ 21:19:

Ik báálde ervan dat haar ijsje goed was.Ik ook!
quote:Lotte35 schreef op 08 mei 2012 @ 11:25:

Oké, ik weet dat ik niet te snel mag oordelen, maar volgens mij vind ik Jessica best wel irritant...

Tamara heeft meegedaan aan Wie is de chef. Leuke meid, ik hoop dat zij in ieder geval heel ver komt. ah daar kende ik haar van! Leuke meid en goede kok ook
quote:rosanna08 schreef op 09 mei 2012 @ 11:05:

[...]

ah daar kende ik haar van! Leuke meid en goede kok ook Ze doet het goed he! Sympatieke dame.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind dit zo een leuk programma ,,vorig seizoen ook gezien en kijk zelfs wel eens de HH ,,,dubbelop dus

en je ziet idd kandidaten uit wie is de chef ....
Wat was Ronald vreselijk onsympathiek zeg, tijdens die eerste opdracht. Ik was ook niet weg van Jessica, maar zijn gedrag sloeg echt alles. Ben blij dat hij eruit is.

Wat leuk dat Wilma door is, ze kreeg bijna een hartverzakking toen ze het hoorde. Ik vind het een aardig mens, gun haar die dag in de 2-sterrenzaak.

Ik hoop dat Tamara en Stephan doorgaan.
Lotte, je hebt gelijk gekregen al dacht ik dat Mitchel ook wel een goeie kans zou maken.

Ronald werd er zeker niet leuker op in de loop van de week maar Jessica

Ik vond Utrecht als geheel wel erg goed in vergelijking met de provincies van de afgelopen weken. Nog 2 te gaan toch, voordat de halve finale begint?
Rare groep, die mannen ...... nou die zagen er iig apart uit .

Van die Jolande viel haar kookkunsten wel tegen als je een kookstudio hebt. Van de meeste viel dat tegen trouwens.

Leek me een heerlijk gerecht trouwens van de topclass.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat hou ik toch van Julius!

Kandidaat die iets vergeten is: 'Krijg tieten joh'

Julius:'Nouuuuu, die heb ik al'

quote:Lotte35 schreef op 14 mei 2012 @ 22:50:

Wat hou ik toch van Julius!

Kandidaat die iets vergeten is: 'Krijg tieten joh'

Julius:'Nouuuuu, die heb ik al'

Ik zat ongeveer zo op de bank

En ik vond de cijfers nogal meevallen in vergelijking met het commentaar, dat klonk naar een 4 voor Jolande en Raimon en later voor Jolande solo trouwens ook.

De paling in het groen leek mij ook erg lekker
Ik heb ook nog wel 1 kritiekpuntje op het programma. Ik snap dat sponsors nodig zijn om zoiets te maken maar ik vind het soms ook wat lachwekkend hoe ze minimaal 1 keer per week krampachtig bezig zijn om een kruidenmix van Verstegen in beeld te brengen. Hoewel ze wel erg handig zijn hoor, mijn keuken is er ook niet vrij van...hoewel ik de meeste erg zout vind.
quote:Talkinghead schreef op 14 mei 2012 @ 23:22:

Ik heb ook nog wel 1 kritiekpuntje op het programma.

Op het FOK forum hebben ze daar de volgende afbeelding voor:

Oh weer een lekker recept van de topclass. Zal die van gister en vandaag even opslaan.

Gister hadden ze in hun recept het kruid Vadouvan gebruikt van hun sponsor, maar ik heb het even terug gezocht maar die is van Verstegen niet voor particulieren te koop, alleen voor profs. Erg handig.

Zou het toch nog wel een keer willen maken. Net als die vandaag.

Ik vind het niet een hele sterke groep. Ik heb ook zeker geen favoriet.
Ik kan ook nog niet echt warmlopen voor deze groep.

Jolande is toch wel het meest troosteloze type wat ik in tijden op TV heb gezien hoor. Ze lijkt er echt totaal geen plezier in te hebben.

En ik doe mijn uiterste best om Arlette leuk te vinden, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt.
Het niveau van de koks zakt met elke aflevering.

Heb iets anders ontdekt one million party chef (of zoiets)

Een kok heeft ontslag genomen en met al zijn spaargeld 30000 euro een cateringbedrijf+enthertainment opgezet.Gisteravond een rijke dochter die haar 25ste verjaardag in thema kermis/roos/wit/zwart wou hebben etc etc.Hij verzorgt dan het eten wat ze wil(goede chef)en zijn zus is de partyplanner.

Erg leuk programma,leuke kookideen ed aanrader!
MV, wat stom dat die kruiden niet te koop zijn voor de kijkers van het programma. Dan schiet al die reclame zijn doel toch voorbij

Lotte, de koks van dienst spreken mij ook al niet aan, hooguit Lalaine omdat ik haar wel authentiek over vind komen. Arlette vind ik daarentegen erg gemaakt "kijk mij eens leuk zijn"

Het niveau is wel erg wisselend: Utrecht vond ik weer erg goed, maar de Overijsselers vallen tegen. Met als dieptepunt Jolande, ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze er niet meer bij zou zijn gisteravond.

Kijk nu al uit naar donderdag en vrijdag, mede gelet op de trailer waarin J&K zo te zien zeggen dat ze geen keuze kunnen maken. Zou dat zijn omdat iedereen te slecht is?
quote:Talkinghead schreef op 16 mei 2012 @ 15:03:

MV, wat stom dat die kruiden niet te koop zijn voor de kijkers van het programma. Dan schiet al die reclame zijn doel toch voorbij

Ja precies. Dat waren trouwens ook de letterlijke woorden van Roos toen ik haar de link liet zien van Verstegen dat het niet voor ons particulieren te koop was.

Elle, waar is dat tv programma en hoelaat?
Mleen, dat programma is op maandagavond om 22.30 u op rtl5
Prima dat Jolande en Pascal eruit zijn. Naar mijn mening allebei totaal nietszeggende types.

Lailane begin ik iets leuker te vinden, moet ik bekennen. Moest alleen wel erg lachen toen ze zei: 'Wat wil je met die ezelsoren', terwijl ze lamsoren bedoelde.

Leuk dat Arlette's zalm zo goed was, bij de groepsopdracht. Toch vind ik haar nog steeds erg uitsloverig overkomen, hou ik nooit zo van. Maar het zal ongetwijfeld een beste meid zijn.

Eduard kijkt erg ongelukkig, alsof hij er echt geen ruk aanvindt daar. Ook een erg kleurloos type, wat mij betreft.

Morgen en vrijdag weer m'n favoriete uitzendingen. Ik kijk ernaar uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven