Entertainment alle pijlers

Topchef 2012

28-02-2011 19:07 1408 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer begonnen, Topchef!

Wie kijkt en praat mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ikzelf dacht dat het "gebakken in de boter" betekende en ik had dus ook een roux erbij gemaakt, nou ja.

Ja, dat leek me een bakpapiertje. Lekker gerechtje, ben ook dol op witlof.
Weet iemand waar het gtst topic is gebleven? Ik forum mobiel, maar zie dit topic ineens niet meer in de lijst terwijl er normaal wel elke avond in geschreven wordt. Tot zover dit dringende opsporingsbericht. Einde.
quote:anno1984 schreef op 25 april 2012 @ 20:14:

Weet iemand waar het gtst topic is gebleven? Ik forum mobiel, maar zie dit topic ineens niet meer in de lijst terwijl er normaal wel elke avond in geschreven wordt. Tot zover dit dringende opsporingsbericht. Einde.Het stagneerde even, maar we zijn er weer hoor
Ik kan er niets aan doen, maar ik erger me aan Ben.

Bij die eerste opdracht deed hij net of alles om hem draaide.

Na afloop zei hij: 'Zonder jullie was dit me nooit gelukt'.

Wat nou 'me', het was een groepsopdracht.

Verder zegt hij ongeveer achtenveertig keer per aflevering 'zeg maar'.

Terwijl ik moet toegeven dat het helemaal geen onaardige vent is. En hij doet het ook gewoon best goed. Maar het is een gevoel dat elke keer omhoog komt als ik hem hoor praten. Ik blijf het ook niet eerlijk vinden dat hij voor de tweede keer meedoet. Hij is toch wat meer gewend aan het hele circus van zo'n studio dan de rest, wat ik zie als een voorsprong.

Heel erg leuk dat Roberto dagwinnaar was! Dat vind ik dan weer een heel grappig en aandoenlijk type. Renske vind ik ook een leuke meid. Beetje grof af en toe, maar lekker recht voor z'n raap.
Lotte, ik heb het ook met Ben. Hij is zelfingenomen. En ik ken hem verder niet van vorig jaar.

Vind Renske leuk. Ze doet het heel goed voor een leerling!

Inderdaad leuk voor Roberto. En Danny staat te wachtuh tot ze komuh proevuh... komt zo simpel over in zijn commentaar.
tsja.....
jammer dat Danny niet meer eergevoel had en zonde voor Roberto dat ie zijn hand heeft verbrand en daardoor niet echt goed kon functioneren
woehoee, terecht dat Renske door is, ze heeft zich echt gerevancheerd!
Toch jammer dat Danny het opgegeven

had. Roberto is leuk! Ik vind dat restaurant zo ongezellig, zou er geen geld voor over hebben.
Roberto was met die verbrande hand? Dan bedoel ik Leonard. (Roberto ook leuk trouwens).
quote:famke76 schreef op 26 april 2012 @ 17:29:

Lotte, ik heb het ook met Ben. Hij is zelfingenomen.

Juist, dat is het woord wat ik zocht.

Hoewel ik hem gisteren net iets minder irritant vond, hoop ik toch niet dat hij deze reeks gaat winnen hoor (want hij zal vanavond ook wel doorgaan, ben ik bang).

Zonde dat Danny opeens zo vreemd deed. Hij zag het totaal niet meer zitten. Omdat Roberto ook niet goed kon koken door die verbrande hand, was de cook off eigenlijk helemaal niet spannend. Dat vond ik wel jammer.
quote:rosanna08 schreef op 26 april 2012 @ 19:58:

woehoee, terecht dat Renske door is, ze heeft zich echt gerevancheerd! wat was ze goed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk, Renske en Willem door!

Ben eruit, prima.

Dat topclass-gerecht leek me echt, écht niet lekker.

Varkenssnuit, hoe verzint iemand het!

En dan die vies uitziende zwarte saus. Niet mijn ding.
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2012 @ 21:24:

Ben eruit, prima.

En dan die vies uitziende zwarte saus. Niet mijn ding.op alle punten met je eens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kranenborg die een karper imiteert

Het droge commentaar van Julius daarbij
heeft iemand meegekregen waarom Joelle zich afgemeld heeft?
Nee dat was mij onduidelijk. Ik kwam juist om die reden op dit topic kijken.

Ik heb geen favoriet deze week geloof ik. Vind ze niet best koken.
Wat een drama zeg, vanavond.

WEL leuke TV
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2012 @ 21:24:

Ben eruit, prima.

En dan die vies uitziende zwarte saus. Niet mijn ding.Ik vond het ook erg goor. Wat is de volgende stap? Stierenballen? Chinese eieren die een half jaar onder de grond hebben gelegen?
Het lijkt wel of de deelnemers elke week slechter worden: 5 kandidaten die 2 keer een 4 scoren in 1 uitzending Maar ik moet toegeven, vermakelijke tv is en blijft het wel. En Kraan als karper

Geen idee waarom Joel(le?) is gestopt.

Ik kijk nu al uit naar de uitzending van donderdag, ik zag in de trailer alweer een zeer complimenteuze opmerking voorbij komen
quote:rosanna08 schreef op 01 mei 2012 @ 19:16:

heeft iemand meegekregen waarom Joelle zich afgemeld heeft?

Kwam hier kijken wie zich had afgemeld en waarom.

Moest even vandaag. Kandidaten worden altijd afgebrand als de randen van het bord vies zijn. Het bord van Kraan gezien bij presenteren van zijn gerecht na de topclass? Ik zal even citeren wat hij altijd zegt; `Dit zou zo niet mijn keuken uitgaan, dat zou zo worden teruggestuurd`.

Hij had toch nog wel een sec. kunnen smokkelen om het bord af te vegen? Hadden ze op verzoek wel eruit kunnen knippen.

Raar mannetje die Wouter, leek wel een clown in zijn doen en laten. Die Marcel is wel een persoon om zenuwachtig van te worden. Verder deze week geen favo.
Leuke aflevering weer, vandaag.

Aan het begin van de week vond ik Gonda nogal vreemd, maar eigenlijk heeft ze best wel droge humor. Leuk dat ze door is, in ieder geval.

Wat een drama zeg, die An. Met haar 'proeverijtje' van mais

Morgen naar Ron Blaauw. Moet zeggen dat ik die vaak niet zo erg sympathiek over vind komen. Maar we gaan het beleven.
Knap van Gonda, leuk dat ze door is.

Ik vind het jammer dat Wouter eruit is, bijzonder aardige vent.
Wat ik niet snap, is dat Gonda gewoon haar ringen draagt in de keuken. Dat is toch hartstikke onhygiënisch? Horloges en armbanden zouden eigenlijk niet moeten kunnen.
Ik ben het met je eens, Rosalita.

Maar Kranenborg draagt ook altijd een trouwring tijdens het koken. Slecht voorbeeld.
wat een fijne, rustige manier van de masterclass geven heeft Ron, daar raak je iig niet van in de stress

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven