eerste date&obestitas
woensdag 16 mei 2012 om 10:52
Hallo dames Tijdens mijn stage in het buiten land. Leerde ik een jongen kennen op fb.die ook in het buitenland zat(ander land)we hebben al 5 mnd dagelijks contact. Hij is super attent,grappig, een echte sweetheart.we kunnen het goed met elkaar vinden.Nu we 1944 fb berichten ,738 mailtjes verder zijn(heb geteld
) en beide teug in nederland zijn heb ik een first date!!
Mijn probleem is nu : hoe zeker ik altijd probeer te zijn van me zelf ...het lukt mij nu TOTAAL niet 135 kilo woog ik 4 mnd geleden.hij heeft dat echt niet veroorzaakt ofzo(nooit negatief ,hij vind me mooi sexy ect ect altijd lieve complimenten). Ik heb hem op fb. hij heeft mijn foto's gezien ,ik heb er ook een paar nog gestuurd. Maar ik ben toch zo bang dat ik word afgerekend op mijn kilo's. Hij weet dat ik op dieet ben ,sport en dat ik veels te dik ben.Ik dieet nog steeds weeg nu 124.1 kilo heb nog 2 wkn te gaan en heb nu al een knoop in mijn maag.
Mijn vriendinnen vinden het onzin te veranderen voor liefde. Maar als niemand je accepteerd wegens je gewicht..niemand een vaste relatie met je wilt wegens dikheid. is het juist toch goed om te vechten daar tegen?
Mijn probleem is nu : hoe zeker ik altijd probeer te zijn van me zelf ...het lukt mij nu TOTAAL niet 135 kilo woog ik 4 mnd geleden.hij heeft dat echt niet veroorzaakt ofzo(nooit negatief ,hij vind me mooi sexy ect ect altijd lieve complimenten). Ik heb hem op fb. hij heeft mijn foto's gezien ,ik heb er ook een paar nog gestuurd. Maar ik ben toch zo bang dat ik word afgerekend op mijn kilo's. Hij weet dat ik op dieet ben ,sport en dat ik veels te dik ben.Ik dieet nog steeds weeg nu 124.1 kilo heb nog 2 wkn te gaan en heb nu al een knoop in mijn maag.
Mijn vriendinnen vinden het onzin te veranderen voor liefde. Maar als niemand je accepteerd wegens je gewicht..niemand een vaste relatie met je wilt wegens dikheid. is het juist toch goed om te vechten daar tegen?
woensdag 16 mei 2012 om 10:54
Hij weet dat je te dik bent en toch wil hij een date met je.
In twee weken tijd verander je niet van obees in niet obees, dat is totaal onrealistisch.
Tot slot: afvallen moet je voor jezelf doen, niet voor een ander. Alleen als je het voor jezelf doet, heb je kans dat je de kilo's er blijvend afkrijgt.
Gewoon genieten van je date. En succes met afvallen.
In twee weken tijd verander je niet van obees in niet obees, dat is totaal onrealistisch.
Tot slot: afvallen moet je voor jezelf doen, niet voor een ander. Alleen als je het voor jezelf doet, heb je kans dat je de kilo's er blijvend afkrijgt.
Gewoon genieten van je date. En succes met afvallen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
woensdag 16 mei 2012 om 10:55
quote:redblue schreef op 16 mei 2012 @ 10:52:
Je moet wat aan je obesitas doen omdat het ongezond is. Maar er tegen vechten omdat iemand je niet accepteert wegens je gewicht, dat is het paard achter de wagen spannen. Als hij je pas accepteert (!) als je nog 30 kilo af valt, dan zou dat voor mij al een afstomper zijn.
Succes!
Je moet wat aan je obesitas doen omdat het ongezond is. Maar er tegen vechten omdat iemand je niet accepteert wegens je gewicht, dat is het paard achter de wagen spannen. Als hij je pas accepteert (!) als je nog 30 kilo af valt, dan zou dat voor mij al een afstomper zijn.
Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 16 mei 2012 om 10:55
woensdag 16 mei 2012 om 10:57
Je zegt zelf al dat hij je leuk vind om wie je bent en weet hoe je eruit ziet? Ik zie het probleem niet, maar begrijp je onzekerheid wel. Maar ik denk dat het nergens voor nodig is. En afvallen moet je voor jezelf doen, voor niemand anders. En mocht ie daar wel ineens een probleem van maken, next!!! Genoeg mannen die wel va een maatje meer houden hoor!
Have fun!
Have fun!
woensdag 16 mei 2012 om 10:58
Je kunt moeilijk nog 50 kilo afvallen in de komende 2 weken, dus je kunt maar beter proberen je onzekerheid over je gewicht je niet in de weg te laten zitten en gewoon je vrolijke en sprankelende zelf zijn en dan trots zijn dat je aan je gezondheid en je gewicht aan de slag bent gegaan.
En hij heeft toch al foto's gezien?
woensdag 16 mei 2012 om 11:04
Das waar ik kan ook op hem afknappen....Toen ik hem voor het eerst zag op de foto's vond ik hem niet gelijk wauw..maar iemands karakter kan daar heel veel verandering in brengen..hij is zo aardig leuk en lief dat ik hem nu wel een wauwie vind:D
begrijp me niet verkeerd ik val heus niet alleen voor hem af..ook zeker voor me zelf ! een van mijn reden is nu ik maat 46 pas kan ik teminste winkelen in normale winkels.want als meid van 22 winkelen bij promise en ms mode begon mij ook zeer te vervelen.. nu ik voor het eerst een broek van de hm pas motiveerd mij om zo door te gaan.
begrijp me niet verkeerd ik val heus niet alleen voor hem af..ook zeker voor me zelf ! een van mijn reden is nu ik maat 46 pas kan ik teminste winkelen in normale winkels.want als meid van 22 winkelen bij promise en ms mode begon mij ook zeer te vervelen.. nu ik voor het eerst een broek van de hm pas motiveerd mij om zo door te gaan.
woensdag 16 mei 2012 om 11:04
Hij weet dat je veel te zwaar bent en wil met je afspreken, dan lijkt het me dat hij je gewoon leuk vindt om te zien en dat het hem niks uitmaakt dat je overgewicht hebt. Er zijn zelfs genoeg mannen die op dikkere vrouwen vallen, misschien is hij daar ook één van.
Zoals anderen zeggen: het lijkt me verstandig om af te vallen voor jezelf en voor je gezondheid, maar je hebt niets om je onzeker over te voelen. Als hij je niet leuk vond, zou hij geen date met je willen! Veel plezier!
Zoals anderen zeggen: het lijkt me verstandig om af te vallen voor jezelf en voor je gezondheid, maar je hebt niets om je onzeker over te voelen. Als hij je niet leuk vond, zou hij geen date met je willen! Veel plezier!
woensdag 16 mei 2012 om 11:09
thnx you ladies !
ja ik heb altijd gedacht je accepteerd mijn dikheid niet dan maar next....
maar na zo vaak next next next ... en vaak te hebben gehoord : ik vind je een hele leuke meid,je hebt een heel lief karakter en ik vind je een heel mooi gezicht hebben ... maar de kilo's vind ik echt minder.
is dit een van de reden waarom ik wil veranderen.
want met alleen een prettyface red je het niet.
maar na zo vaak next next next ... en vaak te hebben gehoord : ik vind je een hele leuke meid,je hebt een heel lief karakter en ik vind je een heel mooi gezicht hebben ... maar de kilo's vind ik echt minder.
want met alleen een prettyface red je het niet.
woensdag 16 mei 2012 om 11:11
En op een foto ziet iedereen er 10 kilo zwaarder uit, dus aangezien je nu 10 kilo bent afgevallen én hij je alleen van foto's kent, ben je IRL 20 kilo slanker!
Nee, alle gekheid op een stokje, meid, hij heeft je foto's gezien, dus hij verwacht écht geen slanke den. Niet druk om maken! En gewoon zo doorgaan met afvallen als je nu doet, dat doe je voor jezelf, toch?
Nee, alle gekheid op een stokje, meid, hij heeft je foto's gezien, dus hij verwacht écht geen slanke den. Niet druk om maken! En gewoon zo doorgaan met afvallen als je nu doet, dat doe je voor jezelf, toch?
woensdag 16 mei 2012 om 11:14
quote:redblue schreef op 16 mei 2012 @ 11:09:
thnx you ladies !
want met alleen een prettyface red je het niet.Ik kom anders aardig ver met mn vette lijf en mn pretty face
thnx you ladies !
want met alleen een prettyface red je het niet.Ik kom anders aardig ver met mn vette lijf en mn pretty face
Internagelaktisch
woensdag 16 mei 2012 om 11:14
Genieten wil ik zeker...jullie hebben wel gelijk moet me niet zo druk maken (al is dat makkelijk gezegt nu :p )
hij heeft er al werk van gemaakt ..uitjes geregeld..we gaan samen een dagje opstap in amsterdam.. ik heb mijn kappersafspraak al..kleding in orde..ben echt benieuwd
heb gwn weer zin in de liefde*blush*blush
hij heeft er al werk van gemaakt ..uitjes geregeld..we gaan samen een dagje opstap in amsterdam.. ik heb mijn kappersafspraak al..kleding in orde..ben echt benieuwd
heb gwn weer zin in de liefde*blush*blush
woensdag 16 mei 2012 om 11:15
Hey kop op meis.
Die kilo's raak je niet kwijt voor die tijd, hij weet hoe je er uit ziet en 60 % van de mannen heeft liever wat om vast te pakken dan een superslank vrouwtje.
Geniet gewoon van de date.
En als hij niet door het maatje meer kan kijken, is hij jou dan wel waard?
De lijfspreuk van mijn man is, sinds hij met mij samen is, na een lange relatie met zo'n sprietje: Once you go big, you never go back.
Oh enneh.. twee duimen omhoog voor het verliezen van al zoveel kilo's!
Die kilo's raak je niet kwijt voor die tijd, hij weet hoe je er uit ziet en 60 % van de mannen heeft liever wat om vast te pakken dan een superslank vrouwtje.
Geniet gewoon van de date.
En als hij niet door het maatje meer kan kijken, is hij jou dan wel waard?
De lijfspreuk van mijn man is, sinds hij met mij samen is, na een lange relatie met zo'n sprietje: Once you go big, you never go back.
Oh enneh.. twee duimen omhoog voor het verliezen van al zoveel kilo's!
woensdag 16 mei 2012 om 11:24
woensdag 16 mei 2012 om 11:26
quote:Cateautje schreef op 16 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Heeft waarschijnlijk te maken met haar bouw. Er zijn vrouwen die 135 kilo wegen en maat 56 hebben en je hebt vrouwen zoals zij.ja dat klopt!! hahah ben 'gezegend'met dikheid overal aan me lichaam. dat scheeld weer wel. bij mij zit vooral aan me voorgevel,achterwerk en bovenbenen.
[...]
Heeft waarschijnlijk te maken met haar bouw. Er zijn vrouwen die 135 kilo wegen en maat 56 hebben en je hebt vrouwen zoals zij.ja dat klopt!! hahah ben 'gezegend'met dikheid overal aan me lichaam. dat scheeld weer wel. bij mij zit vooral aan me voorgevel,achterwerk en bovenbenen.
woensdag 16 mei 2012 om 11:32
quote:borderwalk schreef op 16 mei 2012 @ 10:58:
Je kunt moeilijk nog 50 kilo afvallen in de komende 2 weken, dus je kunt maar beter proberen je onzekerheid over je gewicht je niet in de weg te laten zitten en gewoon je vrolijke en sprankelende zelf zijn en dan trots zijn dat je aan je gezondheid en je gewicht aan de slag bent gegaan.
nee 50 kilo word het in 2 wkn niet.. ik ga voor 5 kilo.
hij heeft mijn foto's indd al gezien... want ik me wel voornomen heb.is op de date gwn mezelf te zijn vrolijk en sparkly haha en niet te gaan zeuren over mijn gewicht.
nee 50 kilo word het in 2 wkn niet.. ik ga voor 5 kilo.
hij heeft mijn foto's indd al gezien... want ik me wel voornomen heb.is op de date gwn mezelf te zijn vrolijk en sparkly haha en niet te gaan zeuren over mijn gewicht.
woensdag 16 mei 2012 om 11:51
Hey redblue, hoe moeilijk ook... probeer je onzekerheid niet te laten overheersen. Als hij je echt leuk vindt, dan zullen een paar kilo meer of minder op dit moment geen issue zijn voor hem.
Goed dat je bezig bent om fitter te worden. Vooral voor jezelf.
Ik heb ook ervaringen met een relatie met iemand die zichzelf te dik vond. Als je me viva-vriend maakt, kan ik je er nog een berichtje over sturen. Kan niet openbaar vanwege herkenbaarheid. Misschien heb je er iets aan...
In ieder geval een geweldig leuk en ontspannen date toegewenst!
Goed dat je bezig bent om fitter te worden. Vooral voor jezelf.
Ik heb ook ervaringen met een relatie met iemand die zichzelf te dik vond. Als je me viva-vriend maakt, kan ik je er nog een berichtje over sturen. Kan niet openbaar vanwege herkenbaarheid. Misschien heb je er iets aan...
In ieder geval een geweldig leuk en ontspannen date toegewenst!