Wat eet je op dit moment?

22-02-2012 08:30 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het valt me op dat ik 's ochtends de meest rare dingen naar binnen schuif.

Ook de combinaties eten zijn op zijn zachtst gezegd nogal vreemd.

Wat eet jij op dit moment?

Ik eet nu roggebrood met boter en spek, en heb daarvoor een reep witte chocola weggewerkt. Om het geheel weg te spoelen een kopje munt thee.

(Dit geheel uiteraard buiten het zicht van mijn kinderen)
Een smintje op de fiets opweg naar een booty call met t 'vriendje' haha
Internagelaktisch
Witte wijn met een sinaasappelijsje. Heerlijke combi ;)
@Mirremara: Vervang Monchou door Philadelphia light naturel (of een goedkoper huismerk). Dan vallen de calorieën gelijk een stuk lager uit.
quote:leentjedb schreef op 16 mei 2012 @ 22:45:

@Mirremara: Vervang Monchou door Philadelphia light naturel (of een goedkoper huismerk). Dan vallen de calorieën gelijk een stuk lager uit. geniaal! Morgen zijn de winkels dicht helaas, maar daarna weer weekend!
Fris, droog rood wijntje. Met een schaaltje gemengde noten.
2 rijstwafels belegd met achterham, sandwichspread, plakjes komkommer, plakjes tomaat en plakjes ei met een beetje mayo. En een glas cola light.
Nog iets meer kruidengeitenkaas met balsamicostroop en nog een glas wijn. Cabernet Sauvignon.
quote:Mirremara schreef op 16 mei 2012 @ 22:49:

[...]

geniaal! Morgen zijn de winkels dicht helaas, maar daarna weer weekend! Mm, dat vroeg ik me dus vandaag af, omdat ik niet zeker wist of ik voor meer dagen eten moest hebben. Heb het er maar niet op gegokt en ging naar de supermarkt. Maar daar hing een bord dat ze morgen gewoon tussen 15.00 en 19.00 open waren. Dus sure dat alles dicht is? *niet dat ik je aan die vette bende wil hebben ofzo hoor(A)*
quote:zazu_ schreef op 16 mei 2012 @ 23:33:

[...]

Mm, dat vroeg ik me dus vandaag af, omdat ik niet zeker wist of ik voor meer dagen eten moest hebben. Heb het er maar niet op gegokt en ging naar de supermarkt. Maar daar hing een bord dat ze morgen gewoon tussen 15.00 en 19.00 open waren. Dus sure dat alles dicht is? *niet dat ik je aan die vette bende wil hebben ofzo hoor(A)*

Hahaha nee, ik woon in de provincie dus alles is hier vast dicht, jij woont in de Randstad?

Zo niet, dan zal ik nog eens checken. De wijn is ondertussen op en het recept van Leentje leest wel erg lekker. Lijnen komt maandag wel weer.
Lijnen? Wasda?

Hier nog een paar dadels waar ik een paar blokjes feta ingepropt heb na verwijderen van de pitten. Verse, niet van die geconfijte dingen want die vind ik niet lekker. Met nog een glas van dezelfde rode wijn.
Een waterijsje.
Crackertjes en een kopje thee.
Vers donker noten en zaden brood van de bakker met een dikke plak kaas en een beker Zin! van Arla

Nu lekker slapen
Internagelaktisch
Een senseo met een gevulde koek
quote:Mirremara schreef op 16 mei 2012 @ 23:36:

[...]

Hahaha nee, ik woon in de provincie dus alles is hier vast dicht, jij woont in de Randstad?

Zo niet, dan zal ik nog eens checken.

Mm ja, in Amsterdam. Maar goed ook, want die houden rekening met mensen zoals ik, haha. Toevallig dacht ik er dus dit keer wel aan, maar wel door ervaring. Zou niet de eerste keer zijn dat ik voor een dichte winkel sta en dat dan héél vreemd vind en niets in huis heb :D

't went ook wel snel. Woonde eens 2 jaar in een heel protestant dorp/stadje en ik had er dus in begin écht geen rekening mee gehouden dat alle supermarkten daar op zondag dicht zijn. Niet uit onwil ofzo, ik vind het prima, maar door gewenning gewoon totaal niet bedacht dat dat mogelijk was :D

On topic; 2e biertje!
quote:leentjedb schreef op 16 mei 2012 @ 23:39:

Hier nog een paar dadels waar ik een paar blokjes feta ingepropt heb na verwijderen van de pitten. Aha, dat tweede biertje is dus teveel van het goede zie ik.... ik vroeg me serieus zo'n 10 seconden af wat voor feta jij hebt dat er pitten in zitten....
quote:leentjedb schreef op 16 mei 2012 @ 23:39:

Lijnen? Wasda?

Hier nog een paar dadels waar ik een paar blokjes feta ingepropt heb na verwijderen van de pitten. Verse, niet van die geconfijte dingen want die vind ik niet lekker. Met nog een glas van dezelfde rode wijn.Dadels zijn ook heel lekker met de geitenkaas met wilde knoflook van de AH.
quote:zazu_ schreef op 17 mei 2012 @ 01:21:

[...]

Mm ja, in Amsterdam. Maar goed ook, want die houden rekening met mensen zoals ik, haha. Toevallig dacht ik er dus dit keer wel aan, maar wel door ervaring. Zou niet de eerste keer zijn dat ik voor een dichte winkel sta en dat dan héél vreemd vind en niets in huis heb :D

't went ook wel snel. Woonde eens 2 jaar in een heel protestant dorp/stadje en ik had er dus in begin écht geen rekening mee gehouden dat alle supermarkten daar op zondag dicht zijn. Niet uit onwil ofzo, ik vind het prima, maar door gewenning gewoon totaal niet bedacht dat dat mogelijk was :D

On topic; 2e biertje!In A'dam is toch alles altijd open (of is dat mijn utopisch beeld van de hoofdstad ). Ik woon in een heel mooi maar gelukkig geen christelijk dorp. Mag op zondag de was ophangen en op 20 min. rijden is er zelfs ene supermarkt open .
Appelstukjes, een kiwi en daarover yoghurt en vla.
Eerst 4 donkere boterhammen met filet americain met peper en zout. En toen had ik nog trek en heb nog een kom havermoutpap met rozijnen, lepeltje suiker en kaneel weggewerkt. Ik lijk wel een bouwvakker haha.
Een paar cherrytomaatjes.
2 volkorenboterhammen met gebakken ei, een schaaltje aardbeien en een glas melk.
Hey, ik ook cherrytomaatjes!
Niets ik heb trek.
Schaaltje met nootjes. Ben naar de amandelen aan het vissen want die zijn het lekkerst.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven