Ik ben met mijn stomme kop melk vergeten te halen. En dat heb ik uiteraard nodig voor het avondeten. Stom. Is er ergens nog een winkel open waar men melk verkoopt? Stationsappie is dicht, winkels in de buurt zijn dicht, iemand ideeën?
quote:ladytruckster schreef op 17 mei 2012 @ 09:00:
Melk uiteraard nodig voor het avondeten?Ja want als ik het niet nodig had voor het avondeten was ik het niet vergeten... Ik ben er eentje van het chaotenras.
Net gekeken, alle appies zijn open, voor zover ik heb kunnen zien.Echt niet! Ik heb hier in de omgeving geen open winkel gevonden en in de omgeving waar ik normaal uithang zijn er van de zes winkels op loop/fietsafstand maar twee open. Volgens de appiesite dan.
Net gekeken, alle appies zijn open, voor zover ik heb kunnen zien.Behalve de onze, die anders altijd open is , ik ben ook wat vergeten en hier is geen normale supermarkt open grrrrrr.
Anoniem_119156
donderdag 17 mei 2012 om 09:19
Naar de MC Donalds? Verkopen ze ook melk. Zit er 1 bij Maasbree in de buurt maar weet niet of dat bij jou in de buurt is?
Maar we hebben een winkel gevonden die open is en in de buurt van wat leuke activiteiten zit, dus we maken maar een dagje uit van melk halen.
Anoniem_5151
donderdag 17 mei 2012 om 09:28
Ik woon er niet meer maar had net een vriendin aan de telefoon en in almere zijn elke dag alle supermarkten gewoon open. Op eerste kerstdag de albert heijn zelfs. Op hemelvaartdag zullen ze dan ook wel open zijn.
In Vlaardingen ook niet! Geen enkele supermarkt of winkel. Gelukkig kwam ik daar gisteravond nog achter en heb snel wat boodschapjes gehaald hehe .
Anders was ik gerust naar Rotterdam gegaan waar natuurlijk alles gewoon open is. Jeeeej Rotterdam!
Succes met je zoektocht!
Anoniem_129864
donderdag 17 mei 2012 om 09:47
quote:missfiona schreef op 17 mei 2012 @ 08:39:
Ik ben met mijn stomme kop melk vergeten te halen. En dat heb ik uiteraard nodig voor het avondeten. Iets anders gaan eten waar je geen melk voor nodig hebt.
Anoniem_64c64bf305ae7
donderdag 17 mei 2012 om 09:48
quote:Juultje schreef op 17 mei 2012 @ 09:33:
[...]
Hier niet
Oh meid toch.
Ik kan pas om 12 uur.
Wat een vreselijke mutsen zijn we toch, dat we niet eens één dagje zonder de winkel kunnen.
Anoniem_130834
donderdag 17 mei 2012 om 09:49
quote:Cateautje schreef op 17 mei 2012 @ 09:48:
[...]
Oh meid toch.
Ik kan pas om 12 uur.
Wat een vreselijke mutsen zijn we toch, dat we niet eens één dagje zonder de winkel kunnen.Kan je na gaan wat een extra luxe het is om tegenwoordig gewoon op zondag de boodschappen te kunnen doen.
Anoniem_64c64bf305ae7
donderdag 17 mei 2012 om 09:50
quote:redband schreef op 17 mei 2012 @ 09:49:
[...]
Kan je na gaan wat een extra luxe het is om tegenwoordig gewoon op zondag de boodschappen te kunnen doen.Zeker weten.
1 Ding snap ik niet; onze AH is verkozen tot de beste supermarkt van NL, en toch zijn ze dicht vandaag........ Wat klopt er hier niet?
Anoniem_130834
donderdag 17 mei 2012 om 09:55
quote:tess97 schreef op 17 mei 2012 @ 09:54:
1 Ding snap ik niet; onze AH is verkozen tot de beste supermarkt van NL, en toch zijn ze dicht vandaag........ Wat klopt er hier niet?Dat ze het personeel een vrije dag geven vanwege Hemelvaartdag?