Werk & Studie alle pijlers

Engelse open sollicitatie?

16-05-2012 19:27 32 berichten
Pff, ik ben mijn inspiratie even kwijt wat solliciteren betreft...

Wil graag een open sollicitatie sturen naar een bedrijf waarvan ik wel denk dat ik interessant kan zijn..

Hoeft geen officiele brief te worden, gewoon kort in een paar zinnen aangeven dat ik op zoek ben naar nieuwe uitdaging en mocht er binnen het bedrijf een mogelijkheid zijn dat ik het graag hoor...

Hoe zeg je kort in een paar zinnen in het engels, sorry ik kom er even niet op en na maanden werkloos te zijn zit ik er een beetje doorheen geloof ik:(

Groeten,

Wolkje
Alle reacties Link kopieren
Wiens vertrouwen wil jij dan winnen? Zo is het een holle slogan. Geef zelf invulling aan hun missie, dat maakt meer indruk dan die letterlijk overnemen.

Waarom vraag je niet meteen om een (bel) afspraak? Spijkers met koppen!
Ga in therapie!
@ dubiootje, creating trust verwijst naar klanten...

Weet niet hoe ik die zo beter kan invullen dan gewoon de slogan over te nemen...
Hoi,

Sollicitatie email is bijna verstuurd, alleen het probleem wat te doen met onderwerp?

Possible carreer opportunity?

Help...wie heeft er een goede tip..
Hoi, ik weet niet of je de mail al verstuurd hebt, maar met de tekst die je nu hebt ga je ervan uit dat de CEO weet wie je bent, wat je hiervoor gedaan hebt en dat ze contact opnemen met jou. Ik vraag me af of dat niet een beetjeteveel gevraagd is. Ik zou het juist zo makkelijk mogelijk voor hem maken, door iets meer over jouw kwaliteiten te vertellen!
Loop je tekstje nog even na op spelfouten...
Thx, voor jullie reacties!

Ik heb idd gisterenavond de mail al verstuurd..

En vanochtend reactie terug ontvangen, niets concreets maar was wel positief mailtje van CEO terug, zie hieronder...

Dear

Many thanks for your kind e mail and appreciate your interest in joining our company .

Hope that all going well for you and family , meanwhile we look at the possibilities and hopefully revert with our feed back .

Thanks again and kindly keep in touch .

Regards
Hallo,

Ik denk niet dat je kans maakt met deze brief, staan nogal wat schrijffouten in.

En van CEO niet echt professioneel om zo terug te reageren, maar hij durfde waarschijnlijk niet concreet te zijn.

Blijf er maar niet op hopen en get a real life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven