En nu..

19-05-2012 18:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_150169 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 19:04
Reden: N.V.T.
% gewijzigd
Tja, zo te horen gaat het hem niet worden met deze man. Maar de date staat al gepland?

Bel hem op, en vertel dat je eigenlijk de vervolgdate niet ziet zitten.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Hoe wil je zelf worden behandeld?

Wil je ook gedumpt worden via whatsapp?

Je avatar leidt trouwens te veel af:-)
Ik zou met hem op date gaan en voelen hoe t zit, als t niets wordt dan eerlijk zeggen op de date en niet laf via sms/whatsapp/whatever. Je bent volwassen dus je kan het er best over hebben
Volg je gevoel.

Verder wat badmeester zegt
quote:Doperwt schreef op 19 mei 2012 @ 18:50:

Ik zou met hem op date gaan en voelen hoe t zit, als t niets wordt dan eerlijk zeggen op de date en niet laf via sms/whatsapp/whatever. Je bent volwassen dus je kan het er best over hebben Hier sluit ik me bij aan!
Zou je wel een aangename en gezellige avond hebben als je zou gaan, ook al denk je misschien niet meteen dat het een relatie wordt? Dan zou ik gaan, een leuke avond hebben, en als aan het eind van de avond je gevoel niet veranderd is niet nog een keer afspreken.

Als je er echt geen zin in hebt, dan bellen (dat is een app waarmee je zelf kan praten én de stem van de ander kan horen).
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij tijdens die eerste date wat gespannen was en daardoor niet goed uit de verf kwam, dan is het misschien wel goed om hem nog een kans te geven.

Je zou niet de eerste zijn die niet direct helemaal wild enthousiast van de ander is.

Maar wat je ook besluit, wees wel eerlijk en regel het niet via whats app, sms of mail, dat is gewoon niet netjes.
.
anoniem_150169 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 19:04
Reden: N.V.T.
% gewijzigd
gewoon uitmaken face to face,is wel zo eerlijk en voor jezelf achteraf ook een beter gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven