Vriend weg

19-05-2012 23:13 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in paniek. Mijn vriend en ik hadden ruzie om iets heel stoms. Ik wilde even niet praten en toen is hij weggelopen. We wonen samen en hebben nooit eerder ruzie gehad. Ik dacht dat hij gewoon even zou gaan roken en dan weer terug zou komen, maar hij is nu al twee uur weg.

Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
zit ie koud en hongerig en bang in een struikgewas
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:23:

Hij heeft wel zijn pinpas mee, geloof ik. Ik ken hem al heel lang, zelfs nog van vroeger van school, en heb nooit ruzie met hem gehad, misschien dat ik daarom nu zo overtrokken reageer.Ik vind het niet zo heel overtrokken eigenlijk. Hij heeft al een keer bezopen in de berm gelegen. Natuurlijk is het een volwassen vent en zal het allemaal wel loslopen, maar ik snap best dat het je hoog zit.
Hallo?!
quote:josephine_ schreef op 19 mei 2012 @ 23:19:

Maar je zegt dat jullie nooit eerder ruzie hebben gehad? Dan weet je toch niet of dit zijn normale manier van reageren is?Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.
Zijn thuisfront heeft ook geen flauw idee waar hij zijn kan. Hij is normaal heel erg rustig en omdat we wel vaak discussieren en overleggen is er nooit ruzie geweest.
Chill.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
O, je bent bang dat hij ergens bezopen in een berm ligt? Lekker laten liggen zou ik zeggen. Sjee wat moet je met een drankorgel die geen maat kan houden? Daar zou ik ook ruzie mee maken
Ik zou het een hele prestatie van hem vinden als hij in 2 uur zo dronken kan worden dat hij meteen weer laveloos in de berm beland.

Als hij er over een paar uur nog niet is kun je altijd weer verder kijken.
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:25:

Zijn thuisfront heeft ook geen flauw idee waar hij zijn kan. Hij is normaal heel erg rustig en omdat we wel vaak discussieren en overleggen is er nooit ruzie geweest.Heb je echt zijn ouders gebeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
koud, hongerig en bang in t struikgeas, met pinpas.

zo slim was hij ook nog wel. en huissleutels.
wij slapen nooit.
Meds, dat is maar een keer gebeurd, ook al een tijd geleden. Normaal gesproken drinkt hij alleen af en toen een biertje. Hij is wel erg stil. In het begin van onze relatie praatte hij ook erg weinig over zijn gevoelens. Ik denk dat hij daar nu nog steeds moeite mee heeft.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2012 @ 23:24:

zit ie koud en hongerig en bang in een struikgewas

Ik voel een lied opkomen:

Wat ruist daar door het strúíkgewáás????
Ik heb zijn broer een bericht gestuurd, ouders namen niet op.
Dan heb je hem goed piss off gemaakt blijkbaar.
Hoe oud is ie???
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:29:

Ik heb zijn broer een bericht gestuurd, ouders namen niet op.Ben je gek of wat als ie 2 uurtjes weg is??
Wij zijn midden 20. Ik vind dit ook helemaal geen actie die bij hem past. Normaal reageert hij veel volwassener. Ik niet, maar daar heeft hij nooit zo'n probleem van gemaakt.
geen ouders of familie bellen, hij is je kind niet.
wij slapen nooit.
quote:nouschi schreef op 19 mei 2012 @ 23:27:

[...]

Heb je echt zijn ouders gebeld?

Ja daar had ik dan ook nog even mee gewacht inderdaad

Ik kan me de zorgen van TO op zich wel goed voorstellen, maar misschien heeft ze wel iets te enthousiast gehandeld.
Hallo?!
pinpas??? dan is ie vast naar de yabyum
Hoe oud zijn jullie ?

Als het je eerste ruzie was snap ik dat je van streek bent maar ruzie maken is ook iets wat moet kunnen in een relatie. Hopelijk volgende keer wel op zon manier dat jij niet ongerust bent dat hij in een berm ligt.
@septembergirl, TO zegt dat ze dit gedrag niet van hem gewend is, maar ze hebben nooit eerder ruzie gehad. Dus hoe kan ze dan weten hoe hij reageert als ze wel ruzie hebben??
Ik heb eerder al een relatie gehad van een paar jaar, maar toen wist ik wat ik kon verwachten. Als mijn ex een keertje boos was wist ik dat ie waarschijnlijk in de stad was of bij zijn vrienden. Dan had ik ook zoiets van: 'Ach, die spreek ik morgen wel weer, als ie uitgeraasd is'. Maar mijn huidige vriend is nog nooit boos geworden, laat staan weggelopen, dus ik weet echt niet wat ik ermee moet.

Wat zouden jullie doen? Het is inmiddels 2,5 uur.
Ik kan me best voorstellen dat je ongerust bent! Maar hij komt heus wel thuis.
Gevonden. Geen idee hoe en wat.
Ga nu met hem praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven