Vriend weg
zaterdag 19 mei 2012 om 23:13
Ik ben in paniek. Mijn vriend en ik hadden ruzie om iets heel stoms. Ik wilde even niet praten en toen is hij weggelopen. We wonen samen en hebben nooit eerder ruzie gehad. Ik dacht dat hij gewoon even zou gaan roken en dan weer terug zou komen, maar hij is nu al twee uur weg.
Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
Hij heeft zijn telefoon en andere dingen gewoon hier gelaten. Hij is niet bij zijn ouders of vrienden en ik ben de hele omgeving al doorgefietst om hem te zoeken, maar tevergeefs. Ik ben bang dat er iets met hem gebeurd is. Het was geen grote ruzie, er speelde verder niets. Iemand tips?
zaterdag 19 mei 2012 om 23:24
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:23:
Hij heeft wel zijn pinpas mee, geloof ik. Ik ken hem al heel lang, zelfs nog van vroeger van school, en heb nooit ruzie met hem gehad, misschien dat ik daarom nu zo overtrokken reageer.Ik vind het niet zo heel overtrokken eigenlijk. Hij heeft al een keer bezopen in de berm gelegen. Natuurlijk is het een volwassen vent en zal het allemaal wel loslopen, maar ik snap best dat het je hoog zit.
Hij heeft wel zijn pinpas mee, geloof ik. Ik ken hem al heel lang, zelfs nog van vroeger van school, en heb nooit ruzie met hem gehad, misschien dat ik daarom nu zo overtrokken reageer.Ik vind het niet zo heel overtrokken eigenlijk. Hij heeft al een keer bezopen in de berm gelegen. Natuurlijk is het een volwassen vent en zal het allemaal wel loslopen, maar ik snap best dat het je hoog zit.
Hallo?!
zaterdag 19 mei 2012 om 23:25
quote:josephine_ schreef op 19 mei 2012 @ 23:19:
Maar je zegt dat jullie nooit eerder ruzie hebben gehad? Dan weet je toch niet of dit zijn normale manier van reageren is?Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.
Maar je zegt dat jullie nooit eerder ruzie hebben gehad? Dan weet je toch niet of dit zijn normale manier van reageren is?Nou zeg, heb jij nog nooit met een kwaaie kop de deur achter je dichtgesmeten om even af te koelen en een wandelingetje te maken? Ik wel hoor, en mijn lief ook. Is heel menselijk.
zaterdag 19 mei 2012 om 23:27
quote:mitsig schreef op 19 mei 2012 @ 23:25:
Zijn thuisfront heeft ook geen flauw idee waar hij zijn kan. Hij is normaal heel erg rustig en omdat we wel vaak discussieren en overleggen is er nooit ruzie geweest.Heb je echt zijn ouders gebeld?
Zijn thuisfront heeft ook geen flauw idee waar hij zijn kan. Hij is normaal heel erg rustig en omdat we wel vaak discussieren en overleggen is er nooit ruzie geweest.Heb je echt zijn ouders gebeld?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 19 mei 2012 om 23:28
zaterdag 19 mei 2012 om 23:31
zaterdag 19 mei 2012 om 23:33
Ik heb eerder al een relatie gehad van een paar jaar, maar toen wist ik wat ik kon verwachten. Als mijn ex een keertje boos was wist ik dat ie waarschijnlijk in de stad was of bij zijn vrienden. Dan had ik ook zoiets van: 'Ach, die spreek ik morgen wel weer, als ie uitgeraasd is'. Maar mijn huidige vriend is nog nooit boos geworden, laat staan weggelopen, dus ik weet echt niet wat ik ermee moet.
Wat zouden jullie doen? Het is inmiddels 2,5 uur.
Wat zouden jullie doen? Het is inmiddels 2,5 uur.