heul goed restaurant
vrijdag 18 mei 2012 om 12:52
Vanwege een ziekte heb ik op het moment een heel streng dieet. Over een poosje mag ik weer alles eten en dan wil ik graag een keer (of meerdere) uit eten gaan naar een heel goed restaurant. Prijs en afstand maakt even niet uit, als het maar heel lekker eten is!
Wat raad je me aan?
ps. en ook omdat het gewoon leuk is ervaringen over restaurants te delen
Wat raad je me aan?
ps. en ook omdat het gewoon leuk is ervaringen over restaurants te delen
zondag 20 mei 2012 om 14:20
Edit: alleen de deserts zijn wat saai. Als je dan toch n lekker desert wilt:
http://www.cafebrix.nl/
En dan de stickey toffee met ijs.
Kan je trouwens ook wel lekker happen.
Is leuk om alle kleine hapjes te bestellen. En alles proeven.
http://www.cafebrix.nl/
En dan de stickey toffee met ijs.
Kan je trouwens ook wel lekker happen.
Is leuk om alle kleine hapjes te bestellen. En alles proeven.
zondag 20 mei 2012 om 14:27
zondag 20 mei 2012 om 15:04
quote:scheelschaapje schreef op 18 mei 2012 @ 15:59:
Het El Bulli boek heb ik gezien, leuk, maar er worden geen geheimen in prijs gegeven (en dat is wat we willen natuurlijk)
Jullie worden bedankt ttrouwens, bijna iedereen komt met een ander restaurant, dat maakt kiezen niet echt makkelijker Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.
Het El Bulli boek heb ik gezien, leuk, maar er worden geen geheimen in prijs gegeven (en dat is wat we willen natuurlijk)
Jullie worden bedankt ttrouwens, bijna iedereen komt met een ander restaurant, dat maakt kiezen niet echt makkelijker Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.
zondag 20 mei 2012 om 20:48
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 mei 2012 @ 15:04:
[...]
Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.Huh? Zitten er recepten in met aardappelpuree uit een pakje??? (Hebben we het over hetzelfde boek??)
[...]
Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.Huh? Zitten er recepten in met aardappelpuree uit een pakje??? (Hebben we het over hetzelfde boek??)
zondag 20 mei 2012 om 22:41
maandag 21 mei 2012 om 09:46
nee, Mienbilletjes, het is een ander boek dat we bedoelen
was Zwetsheul hier al genoemd? dat schijnt ook heel goed te zijn. ik moet ergens een sponsor vinden om al die restaurants uit te proberen
zijn er in die sjieke restaurants eigenlijk nog regels wat betreft fooien? normaal geef ik altijd naar gelang ik het goed vond of 15%, is dat in een sterren restaurant hetzelfde?
was Zwetsheul hier al genoemd? dat schijnt ook heel goed te zijn. ik moet ergens een sponsor vinden om al die restaurants uit te proberen
zijn er in die sjieke restaurants eigenlijk nog regels wat betreft fooien? normaal geef ik altijd naar gelang ik het goed vond of 15%, is dat in een sterren restaurant hetzelfde?