Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ja Coe lekker rustig aan doen. Wel gezellig zo'n BBQ.

Ik ga vandaag naar Zuid Holland. Ben je thuis aan het eind van de ochtend? Kom ik heel even aan.

Leuk Shadow dat de kinderen het circus leuk vonden. Is ook altijd leuk.

Gold geniet van je vrije zaterdag.

Ik ga douchen en boodschappen doen en tas pakken en de cadeautjes bij elkaar zoeken enz. enz.
Moggu...

Ik ben net wakker,zal je even what's appen want wij moeten nog wel weg.

Grr,de mieren hebben vannacht mijn keuken in beslag genomen,dat word poetsen vandaag...

Ik voel me nog niet goed,de druk op mijn borst blijft en ik voel me opgejaagd.Mijn hartslag was iets verhoogd maar niet heel erg.

Ik ga snel douchen en opruimen voordat Zoeb hier is.
Gek je hoeft niet op te ruimen. Niet doen hoor.

Tot straks.
Ik word weer tante vandaag!!
Zoeb is al langsgeweest en heeft de kinderen weer goed verwend.Wij hopen dat Sam ook blij is met de spulletjes.

De bloemen staan mooi op tafel.Dank je wel lieverd!!

Daarna met vriend boodschappen gedaan,werd ik in de winkel weer niet goed,hyperventileren,duizelig,en tintelende vingers en mond...ik weer janken natuurlijk en dat helpt al helemaal niet.

Net een sms van mijn broertje,ze heeft al 5 meter ontsluiting...arm meisje die schoonzus van mij
Hihi, 5 meter... da's wel heel erg Coetje.

En die keuken, die heb je toch wel aan iemand anders overgelaten hoop ik he?

Wat leuk, zo'n onverwachte mini-meet.

Ik heb echt asociaal lang uitgeslapen.

Daarna boodschappen gedaan en nog even de stad in om in slaan bij Action.

Tussendoor wat wassen gedraaid en vanavond moeten we nog naar de verjaardag van vriendin.

Morgen hoop ik eens een dagje te niksen.
Coetje, je klachten zijn volgens mij echt typische hyperventilatie-klachten.

Helpt ademen in een zakje als je zo'n aanval krijgt?
Pas goed op jezelf Coe

Jouw klachten klinken idd erg hyperventilatie/burn-out achtig. Niet gek ook, na alles wat er is gebeurd.

Jij houdt je steeds sterk en bent voor veel mensen een grote steun, maar ook voor jou kan het emmertje over lopen...
Ik weet niet of het wat voor je is, maar yoga zou goed voor je kunnen zijn Coe.

Daar leer je goed ademen, ontspannen en gewoon je lijf goed aanvoelen.
Dank je wel voor de knuffels!

Joepie,nichtje is geboren!Alles gezond,3800 gram dus een flinke tante.

Ik ben me nu wel erg bewust dat ik pas op de plaats moet maken.

Kon niet zelf rijden naar het ziekenhuis vanmiddag,weet echt niet wat me overkomt.Zo stom..

En ik wil hier echt zo snel mogelijk vanaf,alsof je geen baas meer bent over je eigen lichaam.Ik voel me heel klein op zo'n moment,schaam me ervoor maar het overvalt me.

Gelukkig kan ik nu met rustig ademhalen en vriend die tegen me praat redelijk snel weer rustig worden.

Ik heb van andere forummers ook tips en adviezen gehad,heel lief dus daar ga ik mee aan de slag en maandag huisarts.

Grapte vanavond al tegen lief dat ik maar 2 weken in mijn eentje op Texel ga zitten bijkomen
Moggu..
Mogguh...

Ik heb Echt Heel Erg Beroerd geslapen
Hallo meisjes!

De afgelopen dagen veel 'de hort op' geweest en nu weer eens een dagje thuis. Meteen maar even wat klusjes opknappen en een beetje huishouden enzo, Straks gaan we eerst zeil leggen in het gangetje want de vloerbedekking is daar volledig geruïneerd door diverse 'ongelukjes' van de katten dus daar moet even iets nieuws en fris komen.

Hoe gaat ie vandaag Coe? Lukt het je een beetje om ietsje rustiger te doen? Zit natuurlijk helemaal niet in jouw systeem. Vond dat MissM het mooi verwoordde, jij bent altijd zo'n doordouwer en rots in de branding maar ook bij jou kan het soms weleens teveel worden. En dat is niks om je voor te schamen toevallig want een kanjer ben je toch wel!!!

Ha Zoeb, jij was dus gisteren bij mij in de buurt, in M toch? Leuk dat je bij Coe bent geweest.

Gold, wart balen dat je slecht geslapen hebt. Hoe kwam het? Lag je te piekeren of dar niet?

Shadow, beetje late reactie maar wat leuk om je te lezen en nog veel leuker om te horen dat het zo goed met je gaat! Ben echt blij voor jullie!!

Zo, ik ga weer even iets doen, tot later!!
Lekker zo'n nieuw zeiltje Gelfje.

Van zo'n 'klein' klusje krijg ik dan altijd zin om ook de rest aan te pakken. (Dan ook maar meteen even een nieuw behangetje, kapstok en paraplubak, dat idee )

Wij waren vanmiddag heel kort bij vrienden op visite. Was al een hele tijd geleden dus dat 'moest' even.

Dat slechte slapen kwam niet door piekeren, ik kon alleen de slaap niet vatten. Gewoon raar en vooral heel erg vervelend.

Hopelijk gaat het de komende nacht weer beter, zou wel fijn zijn want morgen mag ik gewoon weer werken.

Goldman heeft dit weekend voor het eerst zelf gebonden aspergesoep gemaakt, met verse asperges en een roux... echt té lekker.
Mogguh.

Coetje toch, doe je rustig aan meissie. Ik zag het zaterdag ook hoor. Dat het nog niet goed zat. Het lijkt inderdaad op hyperventilatie. Wat leuk, dat je kleine nichtje is geboren. Wat is het snel gegaan. Was het een beetje de spanning daarvan?

Ik heb de foto's gezien. Leuk leuk. Thanks. Moet er straks nog even op reageren. Ik zag het vannacht om 1 uur pas, heb dus maar niet meer terug gesms't. Staat echt helemaal top hè.

Straks meer. Nu douchen en werken.
Moggu...

Gold,klinkt lekker die aspergesoep!

Zoeb,toen de oudste 2 kinderen gister thuis kwamen van vakantie waren ze helemaal blij met hun kadoo's!

Jasje past perfect,ze heeft het vandaag aan naar school.

Dank je wel hoor!!

Om half 11 moet ik bij de huisarts zijn.

Oja,ik scheld weleens over vriend maar vandaag wil ik even zeggen hoe blij ik met hem ben!Hij is zo lief,weet me weer rustig te krijgen en neemt me veel uit handen.Hij doet echt zijn best om me te helpen!Heel fijn!

Gister kwam mijn baas(en vriend)ik word voorlopig ziekgemeld en als ik denk dat ik kan werken ga ik gewoon,gaat het dan niet,ga ik weer naar huis.Ik mag in mijn handjes klappen met zo'n baas.

Als ik mijn kabeltje kan vinden plaats ik wat foto's op de hyves van nichtje en mijn kinderen met de kadoo's van Zoeb!
Gelf de volgende keer kom ik dan bij jou ook een bakkie doen.

Nu was het alleen maar heel erg druk ivm mams en broersbezoekjes. Mijn oudste zus is op vakantie ne mijn jongste zus had het zoals altijd weer veel te druk.

Als ik een uur bij mijn moeder zit ben ik het alweer zat. En ik vind het zo ondankbaar van me, maar ik heb nooit met haar kunnen praten, dus dat gaat ook nooit meer lukken.

Na een uur ben ik naar mijn broer gegaan.
Coe alles goed? Niets voor jou om niet te reageren.
Ik had een nogal lang gesprek met de huisarts.En wat veel mensen zeggen,ik moet accepteren dat mijn lijf zegt,tot hier en niet verder.Ik heb zitten brullen als een klein kind daar.

Zij zei ook dat ik me nergens voor hoef te schamen gezien mijn roerige leven van de afgelopen 10 jaar.

Er moet nu voor mij gezorgd worden,ik kan gewoon even niet meer.

Ik heb woensdag een afspraak met een psycholoog en begin vanmiddag toch maar met de oxazepam.

Verder raadde ze mij aan om vooral mijn normale dagritme aan te houden,s'ochtends gewoon opstaan,jezelf wel goed blijven verzorgen en vooral overal naartoe blijven gaan,ook al ben ik dan angstig dat ik weer zo'n aanval krijg.

Ze vroeg of ik niet suicidaal ben,maar daar is geen sprake van gelukkig.We hebben het ook over opname gehad maar daar word ik alleen maar heel onrustig van.

Al met al was het toch wel een fijn bezoek.
Lieve meisjes,sorry als ik niet op jullie reageer,ik lees jullie iig wel!!
Coe ik heb gewoon je hele post gemist. Hoe stom.

En wat fijn dat het jasje past. Was er een beetje bang voor.

Geweldig. Leuk dat de cadeau's in de smaak vielen.

Heb de foto's wel gezien op mijn telefoon maar die zijn zo klein dus ik ben benieuwd straks thuis op de bh. Ook van je kleine nichtje.

Doe je wel rustig? Wat lief dat vriend zo bezorgd en lief is. Dat is al heel veel waard. en

Ben benieuwd wat de ha heeft gezegd.
Ha tegelijk. Wat goed van je huisarts dat ze je wel gerust heeft kunnen stellen en inderdaad toch maar beginnen met de oxazepam. Daar wordt je misschien wat rustiger van.
En lieverd, wel gewoon hier of op de bh blijven schrijven hoor. Wie schrijft die blijft en het helpt vast.
Dit is wel een uitlaatklep voor me hoor!Dus ik ga echt niet weg

Het is meer dat ik het alleen maar over mezelf heb en niet reageer op wat anderen schrijven.

Nu naar gesprek over Oudste..
Goed zo. Maakt niet uit dat je het alleen over jezelf hebt. Gewoon lekker van je af schrijven.

Ik moet nog 10 minuten en dan mag ik naar huis. Lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven