Gezondheid alle pijlers

aambei-HELP

20-05-2012 15:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb sinds een week last van aambeien. Naar toilet gaan is pijnlijk evenals zitten. Nu durf/wil ik niet direct naar de HA.

Iemand hiermee ervaring of een huis-tuin-en keukenmiddeltje?
Verliefd op de vrijheid en jij mag me vangen!!
sperti halen bij de drogist?
Theranal. Gewoon te koop bij de apotheek, zonder recept.
Ga ik meteen morgenochtend doen (collega's op werk werden vrijdag al gek van het constante 'koffiehalen' ;))
Je kan een anti-aambei middeltje kopen bij de drogist of overleggen met de assistente van de dokter of een consult nodig is. Vaak kan dit telefonisch geregeld worden mits ze niet bloeden oid. IJs er op is voor nu wel een lapmiddeltje. Verzacht de pijn en verminderd de zwelling. Niet het ijs direct op de huid doen.
Curanol pillen slikken en zalf smeren.

Lijkt me met jouw nick helemaal lastig, sterkte TO!
quote:Vl43inder schreef op 20 mei 2012 @ 16:03:

Curanol pillen slikken en zalf smeren.

Lijkt me met jouw nick helemaal lastig, sterkte TO!Geloof me, paardrijden op je buik werkt niet ;)
Na de grote boodschap niet afvegen, maar spoelen met koud water.
Otrivin... De neusspray idd. Schijnt echt te werken. Verder kan Sperti verlichten en veel vezelrijk eten en water drinken! Sterkte.
Curanol zalf in combi met de tabletten zouden goed met werken. En zo nee, toch even langs de huisarts, en je hoeft je echt niet te schamen, die ziet t waarschijnlijk elke dag.
Zemelen van Zonnatura door al je eten gooien, bv; door je yoghurt met muesli en vers fruit, wat je voortaan als ontbijt gaat eten!
En als het niet helpt wel naar de huisarts gaan hoor!!

Die heeft echt al vaker een kont gezien dus maak die van jou aub niet belangrijker dan hij is.
Curanol zalf en tabletjes!
Zoals hierboven al vaker gezegd: Curanol zalf en tabletjes!
Curanol dus.
En even om je stoelgang denken!

Wanneer dit ook niet soepel gaat ook daar wat voor halen bij Apotheek of op recept.
quote:mieke1966 schreef op 20 mei 2012 @ 16:30:

En als het niet helpt wel naar de huisarts gaan hoor!!

Die heeft echt al vaker een kont gezien dus maak die van jou aub niet belangrijker dan hij is.

Dat niet alleen. Manlief had er ook last van. Dacht hij. Hier liggen dus 3 verschillende tubes. Toen die allemaal niet hielpen zat er niks anders op dan toch naar de huisarts te gaan. Bleek het om een huidplooi te gaan. Dat leverde tube nummer 4 op maar binnen 2 dagen was het leed geleden.

Huisartsen zien echt wel smeriger dingen dan een fris gewassen gat hoor.
Als ze pijn doen met zitten zou ik er mee naar de huisarts gaan. Misschien is er één getromboseerd en dat los je meestal niet op met een zalfje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven