magnum infinity grote teleurstelling?

20-05-2012 17:34 52 berichten
Ik ben eigenlijk helemaal geen chocolade fan, maar de reclame maakte ons (mn vriend en ik benieuwd) naar wat ze nou bedoelen met hij is weer heel.

Verder als je hem op de poster ziet hebben de sliertjes caramel van binnen die er niet in zaten en vanbinnen was het ook veel lichter dan op de poster en een andere structuur.

Wat vonden jullie?
http://www.youtube.com/watch?v=54q1Gv_TRfY

Bedoelen jullie deze coolbest reclame, want die indiase meneer snijdt netjes om te pit heen en het rechter partje heeft zelfs een boogje erin waar je kan zien dat er om de pit heen gesneden is.
quote:penelopeia schreef op 20 mei 2012 @ 17:57:

Magnum was toch al redelijk infinite? Of is deze nog groter?

Jaren terug had je de zeven-zonden-magnums. Die waren echt heel lekker!ja die waren super!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gegoogled en in de beschrijving is sprake van een steenvrucht en vervolgens vind ik dit plaatje .
Maar bij dat plaatje is de mango toch doorgesneden voor de pit?
Wordt die pit gewoon weggejorist omdat dat niet leuk kleurt of zo?
Jullie hebben gelijk, ze snijden de mango niet door bij de pit, zoals ik, maar erlangs zodat hij nog in het vruchtvlees zit!

Pffff, ik ben eruit.
quote:rozehanddoek schreef op 20 mei 2012 @ 17:45:

Mijn vriend heeft dit weekend de Magnum Infinity geprobeerd. En hij vond hem heerlijk. Wel een beetje machtig qua smaak, maar naar eigen zeggen kreeg hij er slappe knietjes van. :-D (Ik heb hem speciaal even gevraagd.)

Cool dat je het speciaal gevraagd hebt:D.

Zat er bij die van hem wel caramel in?
quote:nlies schreef op 20 mei 2012 @ 17:42:

Was er afgelopen week geen topic over dat reclamefoto's niet op het echt lijken, omdat reclamefoto'sniet echt zijnIk zit 'm al te zoeken, maar kan het niet meer vinden.
quote:dubbelvla schreef op 20 mei 2012 @ 18:16:

[...]

Ik zit 'm al te zoeken, maar kan het niet meer vinden.

Bedoel je deze?

Hoe doen ze dat toch?
http://www.youtube.com/watch?v=yhzOIKBmTHM

De reclame is sowieso grote onzin

houd Chocolade-ijs met karamelsaus (6%) omhuld met donkere chocolade (25%) met stukjes cacaoboon (3%)

Voedingswaarde Per ijsje:

Energie: 1100kJ/270kcal

Eiwitten: 3g

Koolhydraten: 24g

waarvan suikers: 22g

Vetten: 18g

waarvan verzadigd: 13g

Vezels: 3g

Natrium: 0.02g

http://www.olaverkoop.nl/product/magnum/35362470
@dubbelvla,ja dat topic heb ik ook gelezen. Maar de eigenschappen die ik mis zijn helemaal niet terug te vinden in het ijsje.

Dat het er niet uit ziet dat maakt me verder geen klap uit. Maar je zou de ingredienten toch op zn minst terug verwachten toch.
quote:Snyggin schreef op 20 mei 2012 @ 18:22:

[...]

Bedoel je deze?

Hoe doen ze dat toch?Ja die bedoelde ik :-) Merci!
quote:redband schreef op 20 mei 2012 @ 18:26:

[afbeelding]

Chocolade-ijs met karamelsaus (6%) omhuld met donkere chocolade (25%) met stukjes cacaoboon (3%)

Voedingswaarde Per ijsje:

Energie: 1100kJ/270kcal

Eiwitten: 3g

Koolhydraten: 24g

waarvan suikers: 22g

Vetten: 18g

waarvan verzadigd: 13g

Vezels: 3g

Natrium: 0.02g

http://www.olaverkoop.nl/product/magnum/35362470En je punt is?
Wat een reclame voor smerige ijsjes hier. Ik vind een magnum echt niet te vreten. Roomijs? Waar is de room dan? Veel te weinig chocola. Ik zit op het eind alleen maar de resten overgebleven witte delen weg te eten, terwijl ik het graag met chocola had gegeten. En nog het ergste is dat ik me achteraf realiseer dat er zoveel calorieen inzitten dat ik voor hetzelfde aantal calorieen makkelijk écht lekkere dingen had kunnen eten.
Ijs van magnum is inderdaad niet te vreten.

Ik ga altijd voor die van de Aldi; lekkerder zijn ze er niet!

Sensational Amandel!

quote:madille schreef op 20 mei 2012 @ 18:42:

Wat een reclame voor smerige ijsjes hier. Ik vind een magnum echt niet te vreten. Roomijs? Waar is de room dan? Veel te weinig chocola. Ik zit op het eind alleen maar de resten overgebleven witte delen weg te eten, terwijl ik het graag met chocola had gegeten. En nog het ergste is dat ik me achteraf realiseer dat er zoveel calorieen inzitten dat ik voor hetzelfde aantal calorieen makkelijk écht lekkere dingen had kunnen eten.

Poos geleden heb ik een aantal smaken magnums geprobeerd, allemaal even goor. Ik vermoed dat Unilever 95% van het geld in reclame en marketing stopt (en misschien wel mensen inhuurt die op forums er positief over schrijven...)en slechts 5% in de ingredienten.

Inferieure chocola, chemische bijsmaak, en meest armoedige en kunstmatige "roomijs" wat je kunt bedenken. Zal een zeer gezonde winstmarge op zitten. Productkosten zijn immers vrijwel nihil.
Penlopeia, die 7-zonden magnums zijn toch nog gewoon te krijgen in de supermarkt?
quote:nicole27 schreef op 20 mei 2012 @ 19:57:

Penlopeia, die 7-zonden magnums zijn toch nog gewoon te krijgen in de supermarkt?Ik heb ze nooit weer gezien:( die waren zooooo lekker!
Ik vond hem ook tegenvallen. Voornamelijk omdat het eigenlijk een belachelijk groot ijsje is. En zoals eerder genoemd heb je altijd meer ijs over dan choco. Geef mij maar een mimi magnum double chocolate... ijs choco ratio is vele malen beter
Magnum:

4 stuks

roomboter 250 gr

slagroom 250-500 ml

suiker naar smaak

extra's naar smaak

100 gr pure chocolade (minimaal 70%)

ijsstokjes

vriezer

men neme een pakje roomboter op kamertemperatuur, mix de boter en 250-500 ml slagroom (afhankelijk van de smaak) en eventueel een aantal schepjes suiker (wederom afhankelijk van de smaak). Schep eventueel walnoten, pinda;s brokjes chocola, caramel of wat je ook lekker vindt door het mengsel Leg dit 4 uur in de vriezer.

Na 4 uur smelt je de chocolade au bain marie. Haal de bevroren boter/slagroom/ whatever stokjes kort door de chocolade en leg deze voor 2 uur in de vriezer.
Dan weet ik weer dat ik die niet hoef te kopen
Ik eet tegenwoordig vaak de pistache - magnum van de Lidl en die is echt geweldig lekker!

Volgens mij zijn ze (helaas) niet meer te verkrijgen.

Jaloezie

Gulzigheid

Wellust

Luiheid

Hebzucht

Eidelheid

Wraak
Temptation fruit en de Strawberry white vind ik nu de lekkerste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven