Steeds beter, maar 't kan nog veel beter. Komende week mijn nieuwe contract bespreken met manager.. Niet tevreden met inhoud. Vind ik moeilijk, maar niemand anders gaat 't voor me doen... Geen dingen uit de weg gaan, vecht voor je recht (nu gevoelsmatig nog.. haha)
Uitslapen gaat de afgelopen jaren steeds beter. Dit komt vooral door mijn vriend die dat zo graag doet, en ik er voor gezelligheid maar bij blijf liggen. In mijn eentje slaap ik veel slechter uit en kan ik ook zeker niet meer na het plassen in slaap vallen.
Hoe laat viel jij in slaap vanacht en hoe laat was je op vanochtend? Hoe laat ga je weer naar bed vnvd?
(3 vragen in 1
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Afgelopen nacht was het rond een uur of 12, vanmorgen was het 9 uur, en vanavond zal ik wrs iets vroeger in bed liggen omdat ik dan maandag weer vroeg op moet.
Niet meer. Vroeger zeker wekelijks, maar het geluid is doorgaans zo ontzettend slecht in Nederlandse bioscopen en het is er ook niet echt schoon. Daar komt nog bij: de pratende mensen (jongeren) die je uitschelden als je vraagt of ze stil willen zijn, het gekraak van zakjes chips en de soms stinkende cocktailnoten die uiteraard naast mij gegeten worden...
Ben jij ooit naar een reünie geweest en hoe is dat bevallen?
Ooit naar een reunie geweest van vrijwilligerswerk wat ik heb gedaan in het buitenland. Was best leuk, al ken je daar toch echt maar een klein gedeelte van de mensen echt.
Vraag blijft.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.