The Never Ending Question deel 85
zondag 20 mei 2012 om 21:04
Mooie vraag. Ik heb er niet veel vertrouwen in. Heb ik eindelijk, na 6 jaar (met diploma) ingevallen te hebben, een vaste baan... weet ik absoluut nog niet of ik over een jaar nog mijn uren behoud... We krijgen, door de bezuinigingen een half miljoen extra kosten erbij... door het WMO gebeuren.
En jij?
En jij?
maandag 21 mei 2012 om 09:17
Dat ligt eraan. Als je echt gaat zwemmen -baantjes trekken, erin duiken ipv langzaam in het water laten glijden, borstcrawl en de rest, dan is een badpak handiger. Bij mij zou mijn bikini achter mijn oren zitten als ik dat zou dragen en serieus flink zou zwemmen.
Ga je een beetje dobberen, dan is een bikini prima te doen.
Welk merk tandpasta gebruik jij?
Ga je een beetje dobberen, dan is een bikini prima te doen.
Welk merk tandpasta gebruik jij?
maandag 21 mei 2012 om 16:52
Nee.
Ik heb meestal wel door wat er in de mode is. Met dank aan mijn schoonzusjes en de H&M folder, maar ik kleed me er niet direct naar. Ik draag alleen maar dingen die ik leuk vind, die bij me passen. Als dat toevallig 'in' is, is dat mooi meegenomen.
Waar maak jij je op dit moment zorgen om?
Ik heb meestal wel door wat er in de mode is. Met dank aan mijn schoonzusjes en de H&M folder, maar ik kleed me er niet direct naar. Ik draag alleen maar dingen die ik leuk vind, die bij me passen. Als dat toevallig 'in' is, is dat mooi meegenomen.
Waar maak jij je op dit moment zorgen om?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.