vriend op chatroulette
maandag 21 mei 2012 om 14:27
maandag 21 mei 2012 om 14:30
Je zegt zelf dat het gewoon normale gesprekken waren.
Wat ik kwalijker vind is dat je zijn wachtwoord kent DUS je logde in. Wel eens van privacy gehoord? (Ja, ook als het over je vriendje gaat).
Hij heeft alleen gechat met een paar meisjes, hij is niet vreemdgegaan ofzo. en wat heeft naakt cammen te maken met gewoon normale gesprekken met een paar onbekende meisjes?
Snap niet waarom je zo moeilijk doet. Er is toch niks bijzonders gebeurd?
Wat ik kwalijker vind is dat je zijn wachtwoord kent DUS je logde in. Wel eens van privacy gehoord? (Ja, ook als het over je vriendje gaat).
Hij heeft alleen gechat met een paar meisjes, hij is niet vreemdgegaan ofzo. en wat heeft naakt cammen te maken met gewoon normale gesprekken met een paar onbekende meisjes?
Snap niet waarom je zo moeilijk doet. Er is toch niks bijzonders gebeurd?
maandag 21 mei 2012 om 14:32
quote:jesszz1996 schreef op 21 mei 2012 @ 14:30:
dit is niet de eerste keer, hij is al 1x vreemdgegaan, & heeft al xtje geile gesprekken gehad , & toen zei die ook dat die het niet meer zou doen , daarom is het vertrouwen nu weg
piepjong ? nee
Dat is info die je er niet bij had gezet he....
Dan had je het toen moeten uitmaken. Blijkbaar werkt deze relatie niet voor jullie samen. Hij gaat vreemd en heeft rare gesprekken. OF je besluit bij hem te blijven en hem te vergeven of je kapt er mee. Aangezien je hem nog steeds niet kunt vertrouwen lijkt mij hier maar een oplossing mogelijk. Of ben ik nou gek?
dit is niet de eerste keer, hij is al 1x vreemdgegaan, & heeft al xtje geile gesprekken gehad , & toen zei die ook dat die het niet meer zou doen , daarom is het vertrouwen nu weg
Dat is info die je er niet bij had gezet he....
Dan had je het toen moeten uitmaken. Blijkbaar werkt deze relatie niet voor jullie samen. Hij gaat vreemd en heeft rare gesprekken. OF je besluit bij hem te blijven en hem te vergeven of je kapt er mee. Aangezien je hem nog steeds niet kunt vertrouwen lijkt mij hier maar een oplossing mogelijk. Of ben ik nou gek?
maandag 21 mei 2012 om 14:33
Hoe vreemdgegaan? Echt als in: met jou een vaste relatie en met een ander naar bed?
Ik vind zo op het eerste oog dat je (desondanks) wel erg snel doortrekt van een simpel gesprek waarin hij positief over jou met een ander sprak, naar bloot cammen doorschiet.
Qua piepjong: zo kom je wel over qua schrijfstijl en inhoud, vandaar de vraag.
Ik vind zo op het eerste oog dat je (desondanks) wel erg snel doortrekt van een simpel gesprek waarin hij positief over jou met een ander sprak, naar bloot cammen doorschiet.
Qua piepjong: zo kom je wel over qua schrijfstijl en inhoud, vandaar de vraag.
quote:jesszz1996 schreef op 21 mei 2012 @ 14:30:
piepjong ? nee
Niet piepjong? 16 is toch net geen kind meer of zie ik dat verkeerd?
Misschien is het helemaal zo gek niet om gewoon eens een tijdje alleen te zijn. Kun je uhm, volwassen worden.
Niet piepjong? 16 is toch net geen kind meer of zie ik dat verkeerd?
Misschien is het helemaal zo gek niet om gewoon eens een tijdje alleen te zijn. Kun je uhm, volwassen worden.
maandag 21 mei 2012 om 14:41
Als je vriend al 3 keer is vreemdgegaan dan kan ik me goed voorstellen dat het vertrouwen is beschadigd.
Ik zou dan als jou was een heel goed nadenken wat je wilt met deze jongen.
Want ook al heb je 'al' 3 jaar iets met elkaar. Een kerel die jou steeds bedriegd dat gaat ook niet werken.
Blijft natuurlijk wel dat hij in deze gesprekken positief over jou gepraat heeft enzo.
(hoe weet je dat eigenlijk? Vertrouw je hem op zijn blauwe ogen?)
Edit: ik zie nu dat je openingspost weg is, omdat het onzin zou zijn.
Jammer dat ik serieus antwoord gaf voor niets
Ik zou dan als jou was een heel goed nadenken wat je wilt met deze jongen.
Want ook al heb je 'al' 3 jaar iets met elkaar. Een kerel die jou steeds bedriegd dat gaat ook niet werken.
Blijft natuurlijk wel dat hij in deze gesprekken positief over jou gepraat heeft enzo.
(hoe weet je dat eigenlijk? Vertrouw je hem op zijn blauwe ogen?)
Edit: ik zie nu dat je openingspost weg is, omdat het onzin zou zijn.
Jammer dat ik serieus antwoord gaf voor niets
maandag 21 mei 2012 om 14:42
quote:jesszz1996 schreef op 21 mei 2012 @ 14:33:
dat weet ik dus niet , ik las een stukje van de gesprekken heb niet alles gelezen.
ja maar wat als die al 3x heeft gedaan ik beloof het je doe het niet meer .
dan is het verrouwen toch gewoon grotendeels weg.En dat zal wederzijds zijn als hij er achter komt dat jij zit in te loggen op zijn account zonder zijn medeweten. Kortom: klaar met dit verhaal, next. Waarom aan iets blijven hangen dat je niet leuk vindt?? (zeker als je inderdaad 16 bent, het is niet dat er kinderen in het spel zijn oid. En nee 'maar ik hou zo van hem!' doesn't cut it, niet op jouw leeftijd en ook niet als je ouder bent!)
dat weet ik dus niet , ik las een stukje van de gesprekken heb niet alles gelezen.
ja maar wat als die al 3x heeft gedaan ik beloof het je doe het niet meer .
dan is het verrouwen toch gewoon grotendeels weg.En dat zal wederzijds zijn als hij er achter komt dat jij zit in te loggen op zijn account zonder zijn medeweten. Kortom: klaar met dit verhaal, next. Waarom aan iets blijven hangen dat je niet leuk vindt?? (zeker als je inderdaad 16 bent, het is niet dat er kinderen in het spel zijn oid. En nee 'maar ik hou zo van hem!' doesn't cut it, niet op jouw leeftijd en ook niet als je ouder bent!)