Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
maandag 21 mei 2012 om 21:42
Oke, ondertussen ben ik in bad geweest.
Het moest, mijn lijf deed overal zeer en het warme water werkt verlichtend.
Morgen ben ik vrij en ik ga voor zover mogelijk proberen een 'vrije dag' te houden.
De dag begint met tennis en koffieleut, dus dat is oke.
Daarna moet ik naar de hap voor een uitstrijkje want ik heb een oproep gehad.
Afijn, Coetje wat ik wilde zeggen: Ik snap ergens dat je niet heel enthousiast ben over die medicatie, maar als het je nou helpt, waarom zou je dan niet.
En wat lief dat Vriend je zo helpt. Misschien moet je hem toch maar houden .
Nu ga ik plat. Ik had vandaag zelfs pijn IN mijn voeten .
Het moest, mijn lijf deed overal zeer en het warme water werkt verlichtend.
Morgen ben ik vrij en ik ga voor zover mogelijk proberen een 'vrije dag' te houden.
De dag begint met tennis en koffieleut, dus dat is oke.
Daarna moet ik naar de hap voor een uitstrijkje want ik heb een oproep gehad.
Afijn, Coetje wat ik wilde zeggen: Ik snap ergens dat je niet heel enthousiast ben over die medicatie, maar als het je nou helpt, waarom zou je dan niet.
En wat lief dat Vriend je zo helpt. Misschien moet je hem toch maar houden .
Nu ga ik plat. Ik had vandaag zelfs pijn IN mijn voeten .
dinsdag 22 mei 2012 om 07:16
Moggu..
Vannacht werd Uk gillend wakker van de oorpijn.
Na druppelen en een zetpil is hij weer in slaap gevallen maar hij is wel ieder uur wakker geweest.Nu ligt hij nog te slapen,hij gaat dus niet naar school vandaag,zijn gezicht is ook helemaal rood en opgezet dus ik vermoed dat hij ook de vijfde ziekte heeft.
Straks maar de huisarts bellen.
Vandaag wil ik Uk zijn kast uitzoeken en verder zie ik het wel.
Gold,sterkte vandaag bij de hap..die onderzoekjes zijn nooit zo leuk!En hopelijk doen je voeten niet meer pijn.
Vannacht werd Uk gillend wakker van de oorpijn.
Na druppelen en een zetpil is hij weer in slaap gevallen maar hij is wel ieder uur wakker geweest.Nu ligt hij nog te slapen,hij gaat dus niet naar school vandaag,zijn gezicht is ook helemaal rood en opgezet dus ik vermoed dat hij ook de vijfde ziekte heeft.
Straks maar de huisarts bellen.
Vandaag wil ik Uk zijn kast uitzoeken en verder zie ik het wel.
Gold,sterkte vandaag bij de hap..die onderzoekjes zijn nooit zo leuk!En hopelijk doen je voeten niet meer pijn.
dinsdag 22 mei 2012 om 07:35
Mogguh
Achos, die arme Uk. En jij ook Coe want het was een slechte nacht voor je. Hoe gaat het verder?
Leuke foto's op de bh.
Ieuw Gold. Dat zijn zeker vervelende onderzoeken. Je kunt het maar gehad hebben.
Wat is Mamz rustig? Druk aan de studie?
Ik heb straks een controleafspraak bij de uroloog. Ik weet niet eens meer waarvoor want er was toen niets gevonden. Dus ik hoor het wel.
Achos, die arme Uk. En jij ook Coe want het was een slechte nacht voor je. Hoe gaat het verder?
Leuke foto's op de bh.
Ieuw Gold. Dat zijn zeker vervelende onderzoeken. Je kunt het maar gehad hebben.
Wat is Mamz rustig? Druk aan de studie?
Ik heb straks een controleafspraak bij de uroloog. Ik weet niet eens meer waarvoor want er was toen niets gevonden. Dus ik hoor het wel.
dinsdag 22 mei 2012 om 08:46
Ik had Uk bij mij in bed gelegd dus ik heb tussendoor wel wat geslapen.Net de huisarts maar weer gebeld en om tien uur kunnen we even komen.
Ik voel me redelijk,als dat vandaag zo blijft neem ik geen pil,mocht er toch verandering inkomen neem ik er wel 1
Ik had voor as zaterdag een nacht gereserveerd op een camping bij Zoeb in de buurt omdat wij dan naar Pinkpop gaan.
Krijg ik net een mail dat ze toch volzitten.....dat word dus maar naar huis rijden s'nachts.(ik denk zomaar dat ze geen Pinkpoppers willen..)
Succes bij de uroloog..(al weet je niet waarvoor)
Ik voel me redelijk,als dat vandaag zo blijft neem ik geen pil,mocht er toch verandering inkomen neem ik er wel 1
Ik had voor as zaterdag een nacht gereserveerd op een camping bij Zoeb in de buurt omdat wij dan naar Pinkpop gaan.
Krijg ik net een mail dat ze toch volzitten.....dat word dus maar naar huis rijden s'nachts.(ik denk zomaar dat ze geen Pinkpoppers willen..)
Succes bij de uroloog..(al weet je niet waarvoor)
dinsdag 22 mei 2012 om 10:53
Coe met zijn hoevelen gaan jullie? Ik zou zeggen, komen jullie toch lekker hier slapen. Scheelt je een uur. 
Vind het wel een slechte zaak dat ze het nu pas zeggen.
Ik moest voor een piepklein niersteentje naar de uroloog. Was dat dus vergeten. Maar het zit er al jaren en ik heb er geen last van, maar omdat de vorige niersteen mijn rechternier heeft beschadigd wil hij het in de gaten houden. Over een half jaar weer.
Ik ben het speelgoed aan het schoonmaken. Wat een leuk spul is dat zeg. Hardstikke bedankt. Dit vind Sam geweldig omdat er geluid uit komt. Zoooo leuk. Ik heb wel de hele weg een hinnikend paard gehoord zaterdag en zondag.
Vind het wel een slechte zaak dat ze het nu pas zeggen.
Ik moest voor een piepklein niersteentje naar de uroloog. Was dat dus vergeten. Maar het zit er al jaren en ik heb er geen last van, maar omdat de vorige niersteen mijn rechternier heeft beschadigd wil hij het in de gaten houden. Over een half jaar weer.
Ik ben het speelgoed aan het schoonmaken. Wat een leuk spul is dat zeg. Hardstikke bedankt. Dit vind Sam geweldig omdat er geluid uit komt. Zoooo leuk. Ik heb wel de hele weg een hinnikend paard gehoord zaterdag en zondag.
dinsdag 22 mei 2012 om 14:52
Wij zijn eens s'nachts op zoek geweest naar dat hinnikend paard.
Steeds als ik bijna sliep begon dat ding te hinniken en ik had geen idee waar het vandaan kwam...van de boerderie natuurlijk
Die boom heeft Uk heel veel meegespeeld,net als het liedjesboek.
Zo leuk dat het nu weer goed terecht komt!
Fijn dat er niks mis was bij de uroloog en dat je onder controle blijft.Die dingen kunnen zomaar opspelen toch?
Gold,ook fijn dat jij er weer voor 5 jaar vanaf bent.
En dat stofzuigen kan echt morgen wel hoor!
Hoe gaat het nu met Troela?Hier houdt Oudste zich goed aan de nieuwe regels.
Uk heeft,alweer,een oorontsteking dus wij gaan weer aan de slag met neus-en oordruppels.Hij ligt nu lekker te slapen.
Toen ik met Uk naar huisarts was heeft vriend voor het eerst van zijn leven de was opgehangen
En gestofzuigd en de vaatwasser in en uitgeruimd.Ik houd hem maar ja
Ik heb een goede dag vandaag!De druk op mijn borst is al minder en ik adem niet meer zo hoog.Ben nog zonder pillen!
Steeds als ik bijna sliep begon dat ding te hinniken en ik had geen idee waar het vandaan kwam...van de boerderie natuurlijk
Die boom heeft Uk heel veel meegespeeld,net als het liedjesboek.
Zo leuk dat het nu weer goed terecht komt!
Fijn dat er niks mis was bij de uroloog en dat je onder controle blijft.Die dingen kunnen zomaar opspelen toch?
Gold,ook fijn dat jij er weer voor 5 jaar vanaf bent.
En dat stofzuigen kan echt morgen wel hoor!
Hoe gaat het nu met Troela?Hier houdt Oudste zich goed aan de nieuwe regels.
Uk heeft,alweer,een oorontsteking dus wij gaan weer aan de slag met neus-en oordruppels.Hij ligt nu lekker te slapen.
Toen ik met Uk naar huisarts was heeft vriend voor het eerst van zijn leven de was opgehangen
En gestofzuigd en de vaatwasser in en uitgeruimd.Ik houd hem maar ja
Ik heb een goede dag vandaag!De druk op mijn borst is al minder en ik adem niet meer zo hoog.Ben nog zonder pillen!
dinsdag 22 mei 2012 om 15:35
dinsdag 22 mei 2012 om 20:45
Haaii Ans,leuk dat je er even bent!Geniet!
Vriend had gekookt,gebakken aardappels,sla en tartaartje,toe verse aardbeien.
Ook heeft hij het tuinstel uit de loods gehaald en mijn ligbedje en ik moet verplicht de rest van de week in de zon!(wat een straf..)
Morgen komt mijn baas bbqen.
Ja die Uk is echt vaak ziek!Al gaat het nu ook wel wat beter weer.
De kinderen zitten met zijn 3en op de bank naar voetbal gekeken.Ziet er grappig uit.
Zoeb,zou Sam dat jasje nog passen,die bikkel?
Vriend had gekookt,gebakken aardappels,sla en tartaartje,toe verse aardbeien.
Ook heeft hij het tuinstel uit de loods gehaald en mijn ligbedje en ik moet verplicht de rest van de week in de zon!(wat een straf..)
Morgen komt mijn baas bbqen.
Ja die Uk is echt vaak ziek!Al gaat het nu ook wel wat beter weer.
De kinderen zitten met zijn 3en op de bank naar voetbal gekeken.Ziet er grappig uit.
Zoeb,zou Sam dat jasje nog passen,die bikkel?
woensdag 23 mei 2012 om 09:08
Mogguh
De zon komt nog wel. Het is wel lekker buiten. Dat scheelt al een hoop.
Sam past dat jasje in de herfst dus dat komt erg goed uit. Ik ga wel op zoek naar een Harley voor achterop.
Lijkt me helemaal gaaf.
Ik was echt melig omdat ik de hele avond wel 50 keer hetzelfde riedeltje af moest draaien op mijn werk. Het was fuckadruk en daarna ben ik met een collega naar de mac geweest en ben helemaal mijn boekje te buiten gegaan. Nou ja het was alweer een tijdje geleden en het was erg lekker.
Straks mag ik weer en als heel Nederland via een favoriet in de explorer gaat, dan kan ik dat riedeltje weer 50 keer afdraaien.
Dus meiden inloggen op internetbankieren graag rechtstreeks naar de site en please niet via de favoriet or what else.
Hoezo melig.
De zon komt nog wel. Het is wel lekker buiten. Dat scheelt al een hoop.
Sam past dat jasje in de herfst dus dat komt erg goed uit. Ik ga wel op zoek naar een Harley voor achterop.
Ik was echt melig omdat ik de hele avond wel 50 keer hetzelfde riedeltje af moest draaien op mijn werk. Het was fuckadruk en daarna ben ik met een collega naar de mac geweest en ben helemaal mijn boekje te buiten gegaan. Nou ja het was alweer een tijdje geleden en het was erg lekker.
Straks mag ik weer en als heel Nederland via een favoriet in de explorer gaat, dan kan ik dat riedeltje weer 50 keer afdraaien.
Dus meiden inloggen op internetbankieren graag rechtstreeks naar de site en please niet via de favoriet or what else.
Hoezo melig.