tv ophangen
maandag 21 mei 2012 om 09:29
Wij willen onze tv ophangen aan het plafond. Nu heb ik zelf natuurlijk gegoogled en ben uitgekomen op duizenden sites wat zoeken/vinden nog moeilijker maakt Aan de beugel willen we graag een uitschuifbare arm (de beugel wordt dus in een hoekje verstopt), zodat we de tv in diverse hoogtes en standen kunnen verstellen. Het mag ook een muurbeugel zijn met een uitschuifbare arm. Wie kan mij helpen aan site of een adres waar ik eventueel naar toe kan?
maandag 21 mei 2012 om 09:51
Volgens mij gewoon bij de zaak waar je de TV koopt of bij een bouwmarkt, ik weet niet waar die van ons vandaan komt, hij is uitschuifbaar maar niet heel ver, hangt overigens in de slaapkamer aan de muur, niet aan het plafond, dat vind ik vreselijk, als je in een hotelkamer TV wilt kijken moet je dikwijls ook verplicht op je bed gaan liggen.
verba volant, scripta manent.
maandag 21 mei 2012 om 19:24
quote:weetgeenraad schreef op 21 mei 2012 @ 09:57:
Marianne, de tv komt niet zo hoog te hangen als in een hotel kamer dat zou ik ook vreselijk vinden. Het komt ongeveer op 40-50 cm boven de vloer zeg maar. Als de uitschuifbare arm om en nabij halve meter kan uitsteken moet het voldoende zijn.
Huh? Ik snap niets van die zin. Je wil een beugel aan het plafond en dan de tv laten zakken tot 50 cm boven vloerniveau?
Wij hebben zelf deze muurbeugel van Vogels.
Marianne, de tv komt niet zo hoog te hangen als in een hotel kamer dat zou ik ook vreselijk vinden. Het komt ongeveer op 40-50 cm boven de vloer zeg maar. Als de uitschuifbare arm om en nabij halve meter kan uitsteken moet het voldoende zijn.
Huh? Ik snap niets van die zin. Je wil een beugel aan het plafond en dan de tv laten zakken tot 50 cm boven vloerniveau?
Wij hebben zelf deze muurbeugel van Vogels.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 22 mei 2012 om 15:24