(Goedkoop) Weekend weg 25-27

21-05-2012 21:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben op zoek naar een redelijk goedkoop weekendje weg voor mijn vriendin en mij. Nu ben ik al aan het kijken op sites als groupon, maar ben hier nog niet echt in thuis.

Hebben jullie nog meer tips met goedkope sites? Ons budget is ongeveer ¤200 p.p

Op weekendjeweg.nl zag ik 2 nachten Brussel in een 4* hotel incl. treinreis en ontbijt, dit is wel goedkoop (vind ik zelf).

Maakt niet echt uit waar heen London/Parijs/Brussel/Antwerpen etc.

Alle tips zijn van harte welkom!

Thnx!
Kijk eens op vakantieveiling.nl

Met een beetje mazzel kun je een stedentripje boeken voor 40 euro! Ikzelf heb er al meerdere keren gebruik van gemaakt.

Tip: zoek eerst het betreffende hotel op en bekijk de prijzen. Je wilt niet meer betalen dan de officiële prijs.

Zo was er een keer een veiling waar je kaartjes kon winnen voor de Red Bull race. Kaarten gingen voor wel 60 euro weg terwijl je deze gratis kreeg bij 2 blikjes Red Bull haha.
Als je gewoon met de trein naar brussel gaat, en daar een willekeurig hotel aanwijst ben je dat ook ongeveer kwijt.

Dat hebben wij vorig jaar gedaan, was heel erg leuk en in brussel staan in de zomer veel hotels leeg omdat het bijna allemaal conferentie hotels zijn.

We hebben de hotels eerst opgezocht via bookings.com en dan vervolgens het hotel zelf gebeld. Omdat dit meestal toch goedkoper is.

Je kan in Brussel verder ook echt heel erg lekker eten, voor niet heel veel geld.
Joh, ik kreeg hier op t forum vorige keer een perfecte tip: Google eens trekkershut.
evenweg.nl heeft ook vaak leuke aanbiedingen!
Weet niet waar je vandaan reist maar NS heeft nu een aanbieding van 25 euro per enkele reis naar Belgie.

Kijk op booking voor een bijpassend hotelletje en klaar ben je.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven