een hele mooie schotse ruitjes rode overzeas broek gezien die wil ik graag hebben maar kan hem nergens vinden, wie weet waar die te koop zijn volgens mij heeft britain alleen maar zwarte overzeas broeken. wie o wie kan mij helpen/
Zijn dat niet van die alto broeken die vaak door emo's gedragen worden??
Overal heel wijd met nog bizar wijdere pijpen...
En dan met haakjes en ringetjes enzovoort?
Ik zier er hier altijd een gast meelopen, al moest ik de 1e x wel goed kijken of het idd een gast was... Lees lang haar en shitloads of make up!
Bedoel je die TO?
Anoniem_142963
dinsdag 22 mei 2012 om 10:44
Dat is dus een merk kom ik net achter
Net als Galadriel dacht ik ook aan oversized.
Anoniem_65992
dinsdag 22 mei 2012 om 10:47
Volgens mij is dat toch een heel oud model? Toen ik nog alto was (jaja, jaar of 6 terug) zag ik die broek vaak bij Britain hangen. Denk dus dat het lastig word.
Je zou het bij Netjes in Utrecht kunnen proberen. Die hadden hem ooit buiten hangen volgens mij. Maar da's wel een tijd geleden. Anders 't Oortje in Hilversum? Hoewel, vraag me bij die laatste wel af of ze nog zo alto zijn als ik de site zo zie.
Anoniem_65992
dinsdag 22 mei 2012 om 10:56
Of bij Bont en Blauw in Tilburg. Daar kocht ik altijd mijn overzeas broeken.
Anoniem_65992
dinsdag 22 mei 2012 om 10:58
En Purple haze in breda Als die er nog zit.
Anoniem_65992
dinsdag 22 mei 2012 om 11:00
Is hij niet van Stuka overigens. Ik vind deze nl :
brittain (elke brittain heeft een andere collectie, amsterdam is bijvoorbeeld heel erg hiphop terwijl enschede echt alto was)
Henx (amsterdam)
Netjes (utrecht)
Succes!
Anoniem_65992
woensdag 29 augustus 2012 om 21:22
Even uppen, ik heb hem bij netjes in Utrecht zien hangen gisteren! De ingang is zeg maar een lange gang en daar hangt hij aan de muur. Dus neem aan dat ze hem binnen in meer maten hebben hangen dan
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.