Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik dus getweet naar die lui van Blendbox, maar tot nu toe nog geen reactie.
Het gaat echt niet goed.

ik heb voor negenen geprobeerd dat cadeau abo van 3 mnd te bestellen, lukte dus nog niet. Staat nu echter wel bij 'mijn orders', maar ik heb 'm helemaal niet betaald. Ik denk dus ook niet dat ze 'm verwerkt hebben.

Mail over gestuurd.

Ik kon weer even inloggen (kwam eerst de site niet op), maar als ik nu probeer te bestellen krijg ik

* This product is currently out of stock.

Dus ik denk dat ik ernaar kan fluiten. Heb er ook geen zin meer in, met hun amateuristische gedoe.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Oef wat een gedoe bij blendbox.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hij is nu uitverkocht, maar ze gaan kijken of dat wel klopt, omdat er zoveel mis is gegaan.

Ook ben ik er inmiddels achter dat de foto die is gebruikt voor de sneak preview en nu dus op de home page staat een foto van een of andere blog is, en dus waarschijnlijk niks zegt over de inhoud van de box. Jammer.
'POEPJE' staat nog steeds op de website, wat erg!
KatVonDee schreef op 22 mei 2012 @ 11:54:

Inloggen is niet meer mogelijk en onder 'Inloggen of een account aanmaken' staat ineens 'POEPJE' . Lijkt me niet goed ;)

Ik hoop niet dat iemand die site zit te hacken van Blendbox.

Ja dat poepje zag ik ook! :rofl:

Ik laat het maar even gaan en val ze vandaag iig niet lastig. Ga ervan uit dat ik de eerste box krijg, daarna zie ik wel weer.
Volgens mij is poepje gewoon iets wat zo'n it-er in de testfase heeft neergezet en vergeten weg te halen...
Ja, wel heel slecht. En inloggen gaat ook nog steeds niet. Maar ze controleren nu alles, hopelijk schrappen ze mijn 2 foute bestellingen ook, dan is de box ook niet meer uitverkocht :P
Wat een warboel allemaal.

Twee maanden geleden hebben ze duidelijk gehint over een Mac product in de eerste box dus daar ga ik ook vanuit.
Ik kan trouwens niet inloggen :(
Flashy schreef op 22 mei 2012 @ 12:51:

Ik kan trouwens niet inloggen :(
Ik dus ook niet. Maar die vragen daarover slaan ze voor het gemak even over op Twitter.
Ik heb echt spijt nu...

Ik wou hem graag 1x proberen want ik ben tot nog toe trouw bij de Glossybox gebleven.
Info van twitter:

BlendBox ‏@Blend_Box

we hadden er 5000 op voorraad. Wij dachten dat het genoeg zou zijn! We gaan voorraad nog checken en de orders.

BlendBox ‏@Blend_Box

hij kan door de brievenbus, de volgende box zal niet door de brievenbus passen,vandaar dat we 1,95 xtra bij rekenen
Ja raar poepje. Ik kan de blendbox niet bestellen. Kon niet op de site nu ik er wel op kan, lukt het bestellen niet
Ze zijn uitverkocht en checken nu alle orders. Wellicht kan je later weer bestellen!
Is te hopen van wel, vandaar dat je niks kan aanklikken bij * bestel nu*
Wat een aanfluiting.

Ik kan dus niet bestellen omdat ze er doorheen zijn. Gisteravond werd letterlijk getwitterd

"We hebben voldoende voorraad.... Mensen kunnen zelfs morgenavond nog bestellen na werk/school =D"

" hij zal niet in 1 dag worden uitverkocht ;) de voorraad is daarvoor te groot!"

Tsssss. 5000 op voorraad is niet "groot"
5000 is niet enorm veel voor zo`n box denk ik, daar heb ik geen idee van, maar iedereen die opnieuw geprobeerd heeft na foutmeldingen heeft mogelijk meer bestellingen in het account staan, dan daadwerkelijk gedaan zijn. Ik had er ook 3, waarvan 1 echt was. Dus stel dat is bij 800 mensen gebeurd, dat maakt toch alweer 1600 boxen die helemaal niet verkocht zijn.
Ach, het is gewoon een amateuristische bende.

Ligt geheel in lijn der verwachting overigens, helaas was ik te optimistisch. Hoef 'm al niet meer.
Absoluut, helemaal mee eens.

Ik heb 'm wel besteld, maar ik dit is ronduit amateuristisch. Zo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt.
Dadelijk zit je met drie boxen ;-)

Nouja, fijn dat het bij sommige mensen wel goed is gegaan. Hoop dat de box bevalt.
Ik kan dus niet inloggen om het te checken :(
@No. Ik heb 1 betaald en ook 1 staat op verwerken. Mocht ik 3 boxen krijgen, dan vind ik dat prima, whaha!

Klote Flashy! Ze schijnen er volgens Twitter alles aan te doen om dingen te fixen en te reageren op mailtjes enzo. Dus hopelijk kan inloggen straks weer!
Blendbox lijkt uitverkocht, of ze kunnen het niet meer aan. Ik kon niet meer inloggen om te checken. Mijn betaling vanmorgen is na enkele pogingen gelukt en afgeschreven van mijn rekening.

Maar op account stond geannuleerd terwijl ik niets geannuleerd heb.
Alles is niets, Niets is alles
Op de kritische berichten (o.a die van mij) op twitter reageren ze niet meer, alleen de positieve.

Wat raar fatalflower.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven