Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Echt waar? Ik vond m zozo de TrulyYours....

twee dingetjes waren echt superpiepklein en bij voorgaande edities zat vaak een geurtje.... dit keer niet.

MIjn inhoud;

Madara Handcream75 ml

Eos Shaving Cream, proefzakje

Gamila Face Oil, 5 ml

Greenland BodyButter Papaya 150 ml

ROC moisturiser 50 ml

en Lancaster bronzer mini van 3 ml
Lorem Ipsum
Ja, eindelijk een keer geen geurtje! Gratis proefmonsters vind ik niet zo interessant. Ik kan alles wel gebruiken uit de box, super!
Vandaag heb ik de Vip-box gekregen voor het eerst. En voor het laatst, Had voor mij wel een beetje een restpartij-gehalte.
De beautybox is net bezorgd en ik vind het voor het eerst erg tegenvallen.

Even in het wit

Een groene metallic eyeliner die ik al een keer had ontvangen van make up studio

Een zeepje in een blikje

Een goedkoop spiegeltje

Een knalroze lipgloss

Doorzichtige nagellak

En een proefje womanity van Thierry Mugler.

Vooral dat vind ik tegenvallen, die krijg je overal gratis, en heeft al zo vaak in een box gezeten.

Nee ben echt een beetje teleurgesteld......
De nieuwe TY is binnen. Ik vind hem maar 'zozo', althans wel leuke spulletjes maar nogal een misser met het 'verkeerd geleverde product'. Dit is mijn enige box momenteel, de VIP Box heb ik bij 1 keer gelaten wegens hoog 'B-keus' gehalte voor mij persoonlijk.

Hoe zijn de andere boxen deze keer?
Die TM komt blijkbaar echt niet van z'n parfum af ofzo, daar heb ik al tig proefjes van gekregen.

De Glossybox was wel aardig, zat een fijn Lush product in en bodybutter.
Volgende week krijg ik de Stylecase, als het goed is.
Ik had voor kerst van mijn vriend voor 3 maanden de glossybox gehad. Vond het wel een leuk concept maar ik ga het abbonement niet verlengen.
Even klagen hoor, ik las dat een deel van de truly yours abonnees morgen de box ontvangt en anderen een dag later. Ik heb nog geen mail gehad dus ik neem aan dat ik de box een dag later krijg. Nu ben ik al heel lang lid (dus is niet zo dat ik afgelopen maand de box voor het eerst besteld heb) en ik merk dat ik het niet leuk vind dat een deel van de leden de box eerder krijgt dan anderen. Ik overweeg om hem op te zeggen, (of hij moet wel heel erg leuk zijn ) Of zeur ik nu?

Werkt dat bij andere boxen eigenlijk ook zo die verschillende verzenddatums?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja je zeurt. Echt.
quote:lilyofthevalley schreef op 25 april 2013 @ 00:34:

Ja je zeurt. Echt.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik ben eigenlijk wel heeel benieuwd of iedeereen nog steeds zo yolig is over yb en bb? ik heb glossybox.. en ja word gewoon sjago van ze. de boxen vind ik leuk.. de service alleen niet.. :S

En ja hier krijgen ook geregeld 1 op do 1 op vrij
.
Wat vinden jullie er dit keer van? Ik leuk op 1 product na. Niet echt op de doelgroep gericht
Wat is de doelgroep dan?
Heb je 'm binnen? Anders zeg ik er natuurlijk niks over
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven