Glossy Box - wie?
dinsdag 22 mei 2012 om 12:17
Het gaat echt niet goed.
ik heb voor negenen geprobeerd dat cadeau abo van 3 mnd te bestellen, lukte dus nog niet. Staat nu echter wel bij 'mijn orders', maar ik heb 'm helemaal niet betaald. Ik denk dus ook niet dat ze 'm verwerkt hebben.
Mail over gestuurd.
Ik kon weer even inloggen (kwam eerst de site niet op), maar als ik nu probeer te bestellen krijg ik
* This product is currently out of stock.
Dus ik denk dat ik ernaar kan fluiten. Heb er ook geen zin meer in, met hun amateuristische gedoe.
ik heb voor negenen geprobeerd dat cadeau abo van 3 mnd te bestellen, lukte dus nog niet. Staat nu echter wel bij 'mijn orders', maar ik heb 'm helemaal niet betaald. Ik denk dus ook niet dat ze 'm verwerkt hebben.
Mail over gestuurd.
Ik kon weer even inloggen (kwam eerst de site niet op), maar als ik nu probeer te bestellen krijg ik
* This product is currently out of stock.
Dus ik denk dat ik ernaar kan fluiten. Heb er ook geen zin meer in, met hun amateuristische gedoe.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 22 mei 2012 om 12:28
Hij is nu uitverkocht, maar ze gaan kijken of dat wel klopt, omdat er zoveel mis is gegaan.
Ook ben ik er inmiddels achter dat de foto die is gebruikt voor de sneak preview en nu dus op de home page staat een foto van een of andere blog is, en dus waarschijnlijk niks zegt over de inhoud van de box. Jammer.
Ook ben ik er inmiddels achter dat de foto die is gebruikt voor de sneak preview en nu dus op de home page staat een foto van een of andere blog is, en dus waarschijnlijk niks zegt over de inhoud van de box. Jammer.
dinsdag 22 mei 2012 om 13:09
dinsdag 22 mei 2012 om 14:44
Wat een aanfluiting.
Ik kan dus niet bestellen omdat ze er doorheen zijn. Gisteravond werd letterlijk getwitterd
"We hebben voldoende voorraad.... Mensen kunnen zelfs morgenavond nog bestellen na werk/school =D"
" hij zal niet in 1 dag worden uitverkocht ;) de voorraad is daarvoor te groot!"
Tsssss. 5000 op voorraad is niet "groot"
Ik kan dus niet bestellen omdat ze er doorheen zijn. Gisteravond werd letterlijk getwitterd
"We hebben voldoende voorraad.... Mensen kunnen zelfs morgenavond nog bestellen na werk/school =D"
" hij zal niet in 1 dag worden uitverkocht ;) de voorraad is daarvoor te groot!"
Tsssss. 5000 op voorraad is niet "groot"
dinsdag 22 mei 2012 om 14:47
5000 is niet enorm veel voor zo`n box denk ik, daar heb ik geen idee van, maar iedereen die opnieuw geprobeerd heeft na foutmeldingen heeft mogelijk meer bestellingen in het account staan, dan daadwerkelijk gedaan zijn. Ik had er ook 3, waarvan 1 echt was. Dus stel dat is bij 800 mensen gebeurd, dat maakt toch alweer 1600 boxen die helemaal niet verkocht zijn.
dinsdag 22 mei 2012 om 15:02
dinsdag 22 mei 2012 om 15:19