Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
hekje schreef op 23 mei 2012 @ 10:21:

[...]

Nee, ze is niet achterlijk. Maar ze kan blijkbaar ook niet meer helder nadenken.

Door haar eigen treurige familiebanden ("Mijn vader is dood en mijn moeder haat mij en ik haar ook.") en het feit dat ze die familie al vanaf haar 12-e kent, krijg ik het idee dat die man haar enorm heeft ingepalmd ja.

En dat het voor TO -gezien haar leeftijd en geschiedenis- lastig is om van hem los te komen. Waarschijnlijk is hij op dit moment zo'n beetje alles voor haar.
ach kom er zijn genoeg vrouwen die zelfs jonger hun vader verloren hebben, in een kut situatie thuis zitten en niet hun vriendin veraden,zoals dez "dame"dat wel doet nota bene met de vader van dat meisje!
ronniemitchel schreef op 23 mei 2012 @ 10:26:

[...]

ach kom er zijn genoeg vrouwen die zelfs jonger hun vader verloren hebben, in een kut situatie thuis zitten en niet hun vriendin veraden,zoals dez "dame"dat wel doet nota bene met de vader van dat meisje!

Ik zie het -in dit geval- toch anders.

Ik heb niet het idee dat TO een slechte vrouw is die mensen bewust verraadt. Ik lees een onzekere puber die op jonge leeftijd in het web van een oudere man verstrikt is geraakt en er niet meer uitkomt. En er nu ook niet meer uit lijkt te willen komen, 'omdat ze zoveel van elkaar houden'.

Andere meiden van haar leeftijd hebben vriendjes, gaan uit, worden door ervaring wijzer. TO heeft de afgelopen jaren alleen een geheime relatie met een soort vaderfiguur gekend. Een relatie die ze met niemand kan bespreken, een geheim waardoor ze nu ook afstand heeft genomen van haar beste vriendin. Ik heb medelijden met TO.
hekje schreef op 23 mei 2012 @ 10:47:

[...]

Ik zie het -in dit geval- toch anders.

Ik heb niet het idee dat TO een slechte vrouw is die mensen bewust verraadt. Ik lees een onzekere puber die op jonge leeftijd in het web van een oudere man verstrikt is geraakt en er niet meer uitkomt. En er nu ook niet meer uit lijkt te willen komen, 'omdat ze zoveel van elkaar houden'.

Andere meiden van haar leeftijd hebben vriendjes, gaan uit, worden door ervaring wijzer. TO heeft de afgelopen jaren alleen een geheime relatie met een soort vaderfiguur gekend. Een relatie die ze met niemand kan bespreken, een geheim waardoor ze nu ook afstand heeft genomen van haar beste vriendin. Ik heb medelijden met TO.
Ik heb medelijden met de dochter van die man en haar moeder .
ronniemitchel schreef op 23 mei 2012 @ 10:54:

[...]

Ik heb medelijden met de dochter van die man en haar moeder .
Ik ook. Vind het voor alle partijen sneu, behalve voor de getrouwde, volwassen man die zich op de vriendin van z'n dochter heeft geworpen toen het meisje mee was op vakantie.
Ik heb géén medelijden met haar, aangezien zij mede veroorzaker is van andermans lijden. Want reken maar dat zowel moeder als dochter onbewust iets meekrijgen. En dochter vraagt zich ondertussen vertwijfeld af waarom ze ineens een vriendin kwijtgeraakt is. Nice... :sarcastis
Ik ben het met hekje eens. TO is onzeker. Verdient wel een schop onder haar kont, maar ik heb op die leeftijd ook weleens in een situatie gezeten waar ik op zijn zachts gezegd niet trots op ben en ik begrijp TO wel. (Overigens niet met vader van vriendin of andere voor mij bekend persoon.) Ik heb skeletten in de kast, maar je merkt pas hoe stom je bezig was als je er zelf niet meer middenin zit. Helemaal op die leeftijd is het maken van zo'n beslissing gewoon enorm moeilijk, mede omdat je je toch afhankelijk voelt van zo iemand. Die man had beter moeten weten.
TO's verhaal doet me denken aan een situatie toen ik op de middelbare school zat. Een klasgenootje van mij had seks met onze gymleraar. Zij huilde elke pauze bij hem uit, omdat ze het heel erg moeilijk had door een familiedrama. Naderhand werd dit dus iets seksueels. Ze was pas 15. Die leraar is eventjes geschorst en mocht daarna gewoon weer gymles geven. Later hoorde ik dat hij meerdere minderjarige

pubermeiden

(die het moeilijk hadden) had 'gesteund' en een luisterend oor te bieden om ze vervolgens te

verleiden tot seks. Ze werden ook verliefd op hem, niet wetende dat hij gewoon een zwak had voor jong maagdelijk vlees. Seks was zijn doel, niet het welzijn van die onzekere pubermeisjes
merle78 schreef op 23 mei 2012 @ 13:32:

TO's verhaal doet me denken aan een situatie toen ik op de middelbare school zat. Een klasgenootje van mij had seks met onze gymleraar. Zij huilde elke pauze bij hem uit, omdat ze het heel erg moeilijk had door een familiedrama. Naderhand werd dit dus iets seksueels. Ze was pas 15. Die leraar is eventjes geschorst en mocht daarna gewoon weer gymles geven. Later hoorde ik dat hij meerdere minderjarige

pubermeiden

(die het moeilijk hadden) had 'gesteund' en een luisterend oor te bieden om ze vervolgens te

verleiden tot seks. Ze werden ook verliefd op hem, niet wetende dat hij gewoon een zwak had voor jong maagdelijk vlees. Seks was zijn doel, niet het welzijn van die onzekere pubermeisjes
Hoe triest, bah de meeste mannen zijn assholes.
brokenhearted78 schreef op 25 mei 2012 @ 10:18:

[...]

Hoe triest, bah de meeste mannen zijn assholes.
Hoe zuur en verbitterd kan je zijn?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik hoop dat je over 5 jaar terug denkt aan dit topic en denkt: verrek, die vrouwen van de viva waren zo gek nog niet...

Je vraagt advies, je krijgt heel eerlijk advies, maar je vind het domme reacties en moet er eigenlijk niets van weten...

Ik lees tussen de regels dat het gemis van je vader en de haat tegen je moeder een reden is om iemand te zoeken met wie je wel zo'n band kunt hebben, ik lees ook dat je echt om deze man geeft, maar dat hij je het niet waard vind om het iemand te vertellen.

Ik denk dat je te maken hebt met een hele foute man, die het leuk vind om buiten de deur te neuken, maar er geen gezeur mee wil. Mijn advies: laat hem lekker neuken bij de hoeren, en ga je zelfrespect terug zoeken! Deze man is het niet waard om voor te leven. Zoek iemand die wél voor je wil vechten en het leven met je wilt delen..

Je zult mijn advies ook weer niet ter harte nemen, daar ga ik vanuit, maar ik wil het wel gezegd hebben...

Sterkte, en ik hoop dat je snel volwassen word en realistisch inzicht krijgt in de situatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven