Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
Ik denk dat je gelijk hebt, Mamirojo. Ieder heeft het onbetwistbaar recht om zijn/haar eigen fouten te mogen maken. En we leren per definitie nooit van die van een ander.

Bedankt voor je eerlijke reactie en wat fijn dat het met jou uiteindelijk goed is afgelopen. Ik kan me alles voorstellen bij wat je beschrijft: eerste liefdes maken zoveel indruk, zeker als ze ook nog verboden zijn. Een verslaving op

zich...zo moeilijk om los te laten.
Inderdaad. Ben een gelukkig mens.
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 23:12:

Ik denk dat je gelijk hebt, Mamirojo. Ieder heeft het onbetwistbaar recht om zijn/haar eigen fouten te mogen maken. En we leren per definitie nooit van die van een ander.

Bedankt voor je eerlijke reactie en wat fijn dat het met jou uiteindelijk goed is afgelopen. Ik kan me alles voorstellen bij wat je beschrijft: eerste liefdes maken zoveel indruk, zeker als ze ook nog verboden zijn. Een verslaving op

zich...zo moeilijk om los te laten.

ben niet zo vcan de 'mee eens' maar hier nu even wel.

Mooi geschreven, heftig ook zeg! en een reply die mijn mening vertaalt

Nee, TO gaat het niet snappen ondanks dit verhaal. Precies zoals je omschrijft, je gaat dit niet aannemen, dit gaat niet over jou, deze man is WEL ok etc..

Hoop zo dat ze lieve mensen om zich heen heeft/krijgt die haar gaan opvangen.
Je bent zelf een theepot
quote:anouar schreef op 04 mei 2012 @ 21:06:

Dat is eigenlijk ook wat ik wilde zeggen, Suus, zoals jij het beschrijft doet veel beter recht aan het "gansje"-begrip.

.

LOL,

zo kreeg ik eens een half forum over me heen ivm het woord 'wicht. Was zoet bedoeld maar werd anders begrepen.

Dialect, deel van het land, wie zal het zeggen?
Je bent zelf een theepot
Hoi Cambani, Hoe is het met je?
Je moet ermee stoppen meid. Hoe langer je het afscheid gaat uitstellen, hoe moeilijker het word. Doorgaan is écht geen optie. Getrouwde mannen gaan uiteindelijk altijd verder met hun vrouw. En wil je eigenlijk uberhaupt wel een 'echte' relatie met deze man?

Stel je eens voor hoe je vriendin zal reageren, zijn vrouw, zijn én jouw omgeving. Denk je dat zij jullie vrolijk geluk zullen toewensen? Oh no girl, al zou deze relatie ooit maar een kans van slagen krijgen dan NOG word het leven in een hel.

Stop ermee! Koop een paar bakken Ben&Jerry's, zoek afleiding voor je hartzeer en ga verder met je leven.
h_a_l_l_o schreef op 22 mei 2012 @ 13:32:

Hoi Cambani, Hoe is het met je?
Het gaat goed. Ik zie hem nog steeds, eigenlijk is alles als voorheen.
Maar heeft hij het nou verteld of niet? Dat zou hij toch op koninginnedag gaan doen?
jo12345 schreef op 22 mei 2012 @ 18:13:

Maar heeft hij het nou verteld of niet? Dat zou hij toch op koninginnedag gaan doen?

Nee daar heb ik hier al een tijdje geleden over geschreven.

We hebben erover gepraat en het is het allemaal niet waard. We kunnen toch nooit normaal samen zijn.
Hoe langer jullie hiermee doorgaan, hoe groter de kans dat jullie betrapt worden. En dat voor iets dat het niet waard is...
cambani schreef op 22 mei 2012 @ 18:17:

[...]

Nee daar heb ik hier al een tijdje geleden over geschreven.

We hebben erover gepraat en het is het allemaal niet waard. We kunnen toch nooit normaal samen zijn.

Nee. Gewoon doorgaan met de kluit belazeren is inderdaad beter voor iedereen.

Hoe jij jezelf aan kunt kijken is me een raadsel. Jij kent gewoon die hele familie, zijn vrouw is als een tante voor je en de dochter was je beste vriendin. Maar om met pa naar bed te kunnen heb je haar gedist, omdat het anders voor jullie weer allemaal te gecompliceerd zou zijn.

Een paar weken geleden roep je hier nog dat je er uit wil, dat het op moet houden maar inmiddels hebben jullie je bij jullie lot neergelegd zie ik. Jullie zijn zelf slachtoffer.

Koude rillingen, echt.
Gewoon op de oude voet verder dus. Precies wat hij wil natuurlijk. Wat een gluiperd van een vent; je bent gewoon een seksuele fantasie van hem die werkelijkheid is geworden. Hij vindt dat alles is geoorloofd om dat in stand te houden. Als je zelf nog onder de 20 bent besef je nog niet dat jouw jeugdigheid en onschuldigheid (al ben je die nu wel kwijt TO) een hele sterke seksuele aantrekkingskracht kan uitoefenen op bepaalde mannen. TO, ik verwacht dat jij je over

10 jaar nog met terugwerkende kracht smerig en bezoedeld gaat voelen door deze relatie met de getrouwde ouwe heer van je beste vriendin. Onthou dit!
Cambani, je weet het, Karma is a bitch.

Wat ga jij een moeilijk leven tegemoet als je hiermee doorgaat.
Een ding is wel veranderd. TO ziet nu in dat ze nooit normaal samen kunnen zijn. Volgens mij was dat eerder anders en hoopte ze nog op een sprookje.

Deze 'liefde' blijft dus het periodiek elkaar afwerken op een parkeerplek, vermoed ik.

Tot het uitkomt tenminste. Dat gaat steevast gebeuren. De enige onzekere factor is het 'wanneer'.
Zowiezo is een relatie met jou in de zin van samenwonen en een leven delen echt het laatste wat hij wil. Afgezien van het feit dat hij getrouwd is en jij de beste vriendin bent van zijn dochter. Weet je waarom? Je bent net zo oud als z'n dochter, zie je het voor je......je bent niet eens een volwaardig gesprekspartner voor hem, daar heb jij nog veel te weinig levenservaring voor.

Hij speelt een toneelspel zodat jij denkt dat het echte liefde is. In werkelijkheid houdt hij niet van je; hij houdt ervan om je te neuken, meer is het niet. Sick bastard die kerel. TO wake up!!!!
eleonora schreef op 23 mei 2012 @ 08:56:

[...]

Nee. Gewoon doorgaan met de kluit belazeren is inderdaad beter voor iedereen.

Hoe jij jezelf aan kunt kijken is me een raadsel. Jij kent gewoon die hele familie, zijn vrouw is als een tante voor je en de dochter was je beste vriendin. Maar om met pa naar bed te kunnen heb je haar gedist, omdat het anders voor jullie weer allemaal te gecompliceerd zou zijn.

Een paar weken geleden roep je hier nog dat je er uit wil, dat het op moet houden maar inmiddels hebben jullie je bij jullie lot neergelegd zie ik. Jullie zijn zelf slachtoffer.

Koude rillingen, echt.
Wel fijn dat vriendin van to af is, want met zo'n vriendin en zo'n vader ben je toch mooi klaar, wat zal ze zich genaaid voellen door het bedrog van beide, ik hoop voor die vriendin dat ze er niet al te veel verdriet van zal hebben, en dat karma idd een grote bitch voor zowel to als die vader zal zijn.
merle78 schreef op 23 mei 2012 @ 10:01:

.....je bent niet eens een volwaardig gesprekspartner voor hem, daar heb jij nog veel te weinig levenservaring voor.

Ik vind hem anders ook niet zo 'volwassen' hoor. Dat de vriendin van zijn dochter hem kriebels in z'n broek bezorgd, okee, dat gevoel komt gewoon op. Maar wees een vent en hou dat bij jezelf.
TO is er als tiener ingepalmd door een ouwe lul.

Wat sneu voor je dat je hiermee doorgaat TO, en dat je nu ook mensen kwijtraakt.

Zou je niet eens een paar maanden weg kunnen, of desnoods een paar weken; kleine wereldreis, zien wat de wereld voor moois heeft te bieden. Loskomen van je minnaar.
caramba2 schreef op 23 mei 2012 @ 10:07:

[...]

Ik vind hem anders ook niet zo 'volwassen' hoor. Dat de vriendin van zijn dochter hem kriebels in z'n broek bezorgd, okee, dat gevoel komt gewoon op. Maar wees een vent en hou dat bij jezelf.
Waarom moet hij het bij zichzelf houden,to had er niks mee hoeven doen toch, of hield hij een pistool tegen haar hoofd, ze wist dat hij getrouwd was, dus niet alleen die vent is schuld zij zelf net zo goed.
hekje schreef op 23 mei 2012 @ 10:11:

TO is er als tiener ingepalmd door een ouwe lul.

Wat sneu voor je dat je hiermee doorgaat TO, en dat je nu ook mensen kwijtraakt.

Zou je niet eens een paar maanden weg kunnen, of desnoods een paar weken; kleine wereldreis, zien wat de wereld voor moois heeft te bieden. Loskomen van je minnaar.
Je doet alsof ze 5 is en haar hersens niet kan gebruiken ook iemand van 19 is niet achterlijk!
ronniemitchel schreef op 23 mei 2012 @ 10:05:

[...]

Wel fijn dat vriendin van to af is, want met zo'n vriendin en zo'n vader ben je toch mooi klaar, wat zal ze zich genaaid voellen door het bedrog van beide, ik hoop voor die vriendin dat ze er niet al te veel verdriet van zal hebben, en dat karma idd een grote bitch voor zowel to als die vader zal zijn.

Het idee dat je er op een dag achterkomt dat je vriendin, die ineens afstand nam, terwijl je haar niks misdaan had, dat deed om te kofferen met je vader....

Wat een verraad.
En hoelang denken jullie zo door te gaan? Tot hij 60 is en jij 40? Wat een heerlijk leven staat je te wachten, ben jaloers!!!
ronniemitchel schreef op 23 mei 2012 @ 10:13:

[...]

Je doet alsof ze 5 is en haar hersens niet kan gebruiken ook iemand van 19 is niet achterlijk!

Nee, ze is niet achterlijk. Maar ze kan blijkbaar ook niet meer helder nadenken.

Door haar eigen treurige familiebanden ("Mijn vader is dood en mijn moeder haat mij en ik haar ook.") en het feit dat ze die familie al vanaf haar 12-e kent, krijg ik het idee dat die man haar enorm heeft ingepalmd ja.

En dat het voor TO -gezien haar leeftijd en geschiedenis- lastig is om van hem los te komen. Waarschijnlijk is hij op dit moment zo'n beetje alles voor haar.
anoniem_79971 wijzigde dit bericht op 23-05-2012 10:23
Reden: niet kloppende zin
% gewijzigd
eleonora schreef op 23 mei 2012 @ 10:15:

[...]

Het idee dat je er op een dag achterkomt dat je vriendin, die ineens afstand nam, terwijl je haar niks misdaan had, dat deed om te kofferen met je vader....

Wat een verraad.
Precies Leo
ronniemitchel schreef op 23 mei 2012 @ 10:13:

[...]

Waarom moet hij het bij zichzelf houden,to had er niks mee hoeven doen toch, of hield hij een pistool tegen haar hoofd, ze wist dat hij getrouwd was, dus niet alleen die vent is schuld zij zelf net zo goed.

Lezen waarop ik reageerde s.v.p. Het was niet om TO te verdedigen. Het was om aan te geven dat die man niet zich niet volwassen gedraagt. Hij had zich moeten beheersen.

Zij ook. Beiden fout. OK?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven