Heb ik weer.

23-05-2012 19:09 78 berichten
Na lang uitstellen, Joost weet waarom, heb ik dan eindelijk die overheerlijke Portugese koffie op internet besteld. Ik haal van de week speciaal koffiemelk. Zet gisteren mijn jarenlang opgeslagen koffiezetapparaat na een lekker sopje op z'n plek en vanmiddag was het dan zo ver, de koffie werd gebracht. Na het eten, dacht ik voorgenietend. Gegeten,pannen, bord en bestek afgewassen en toen gebeurde het, wat een onvoorstelbare muts ben ik toch. Ik heb geen koffiezakjes. :'-(
Alle reacties Link kopieren
als je die hebt: stoffen zakdoek.

Anders gewoon even langs de buren en dit uitleggen!

Oh, en voor het geval dat korrelatie
_Webs_ schreef op 23 mei 2012 @ 19:33:

als je die hebt: stoffen zakdoek.

Anders gewoon even langs de buren en dit uitleggen!

Oh, en voor het geval dat korrelatie
:rofl:
Nou, het pruttelt, ben benieuwd. Het is denk ik toch anders dan in een restaurant, want daar hebben ze de rolls onder de koffieapparaten.
Wat is er mis met ff naar de supermarkt hollen?
Ik heb filterzakjes, portugese koffie EN een portugese lover allemaal in huis, lenen? X-D
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
elninjoo schreef op 23 mei 2012 @ 19:21:

Heb je geen goeie kwaliteit keukenrol? Iets als Lotus Maestro of vochtvangers? Lijkt me dat dat wel stevig genoeg is om koffie mee te maken. En anders nog even snel naar de supermarkt rijden.
Vochtvangers? Dan komt er nooit koffie in je mok! X-D
Heb jij weer!

Eh pantykousje? :-P

Mali, dat klinkt inderdaad als een delicatesse!
"2reebruineogen, 65 seconden geleden

Heb jij weer!

Eh pantykousje?

Mali, dat klinkt inderdaad als een delicatesse!"

T'is subliem, reebruin ;-)

Puur genieten op mijn dakterras X-D
Haha nou ik hoop dat de koffie nog een beetje smaakt zometeen.
mali30 schreef op 23 mei 2012 @ 19:39:

Ik heb filterzakjes, portugese koffie EN een portugese lover allemaal in huis, lenen? X-D
Weet waar je aan begint, want dan is er de kans dat het houden wordt, toevallig. Want weet je, ik moet nog wat vogelen met de hoeveelheid koffie, proef ik nu en jou lover kan dat waarschijnlijk perfect.
Vinyl schreef op 23 mei 2012 @ 19:41:

[...]

Vochtvangers? Dan komt er nooit koffie in je mok! X-D
X-D
"Weet waar je aan begint, want dan is er de kans dat het houden wordt, toevallig. Want weet je, ik moet nog wat vogelen met de hoeveelheid koffie, proef ik nu en jou lover kan dat waarschijnlijk perfect."

Wat geef je me er voor terug?

Dan ruilen we gewoon af en toe een weekendje X-D
mali30 schreef op 23 mei 2012 @ 19:49:

"Weet waar je aan begint, want dan is er de kans dat het houden wordt, toevallig. Want weet je, ik moet nog wat vogelen met de hoeveelheid koffie, proef ik nu en jou lover kan dat waarschijnlijk perfect."

Wat geef je me er voor terug?

Dan ruilen we gewoon af en toe een weekendje X-D
Ik heb nog een oude fiets. :)
Nee schat, daar doe ik het niet voor, moet minstens een nieuwe zijn ;-)
Ik wist niet dat er in Portugal koffie groeide.
Ga in therapie!
mali30 schreef op 23 mei 2012 @ 19:52:

Nee schat, daar doe ik het niet voor, moet minstens een nieuwe zijn ;-)
Ben wel twee keer iets wezen drinken met een man met een hele grote liegklier. Als je interesse hebt in sterke verhalen, wil ik hem wel sturen. Ach toe. :)
Is het nog gelukt?

Zo had een vriendin een week lang koffie in Italie gedronken, op hun manier. Na een week had ze dus verteld tegen de Italianen dat de Nederlandse koffie toch net iets lekkerder is en ze zou dat wel speciaal voor hun maken. Maar ook geen koffiefilters. Dus ze ging aan de slag met wc-papier in een trechter. Je moest hun gezicht eens zien toen ze de keuken binnen kwamen.. :rofl: Dus zo maken wij Nederlanders koffie..
chococookie schreef op 23 mei 2012 @ 19:59:

Is het nog gelukt?

Zo had een vriendin een week lang koffie in Italie gedronken, op hun manier. Na een week had ze dus verteld tegen de Italianen dat de Nederlandse koffie toch net iets lekkerder is en ze zou dat wel speciaal voor hun maken. Maar ook geen koffiefilters. Dus ze ging aan de slag met wc-papier in een trechter. Je moest hun gezicht eens zien toen ze de keuken binnen kwamen.. :rofl: Dus zo maken wij Nederlanders koffie..

Het is wel gelukt, maar het is niet op goede sterkte. Ik heb dat apparaat in jaren niet gebruikt en heb dus ook geen flauw idee waar het maatschepje is gebleven. Tja en dan ook nog met servetten. Morgen wordt alles vast beter, hoop ik, of zoiets.

Die Italianen hebben allemaal koffiezetten tot kunst verheven, dus dat moeten mooie gezichten zijn geweest.
Leuk topic. X-D
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Mmm, lust ook wel een bakkie, zo na het eten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Hallo vrouw. :)

Ja het is me wat.
Neuh, van liegklieren krijg ik het op mijn heupen, en daar zit al genoeg X-D
mali30 schreef op 23 mei 2012 @ 20:28:

Neuh, van liegklieren krijg ik het op mijn heupen, en daar zit al genoeg X-D
Het zijn wel hele spannende avontuurlijke verhalen. Na twee keer ging de slappe lach niet meer weg, maar het is het waard, echt. :-O Trust me.
Pfff, zelfs bedelen werkt niet, harde vrouw.
Opgezwollen liegklieren, hoe zie je die? *is nieuw in het dategebeuren*

Verslappen ze weer als je de slappe lach krijgt?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven