Jumpsuit
woensdag 23 mei 2012 om 17:49
Hoi hoi!!
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van jumpsuits vinden! Ik vind sommige echt zo leuk! Maar durf ze niet echt te dragen.. Je ziet ze amper op straat en heb maat 42 dus weet eigenlijk niet of dat wel een geschikte maat is voor zo'n ' flubberding'
Maar nu is het zo warm en ze zitten zo lekker ( heb er 1 als een soort van thuispak)
vinden jullie het mooi? Of juist ontzettend lelijk
Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van jumpsuits vinden! Ik vind sommige echt zo leuk! Maar durf ze niet echt te dragen.. Je ziet ze amper op straat en heb maat 42 dus weet eigenlijk niet of dat wel een geschikte maat is voor zo'n ' flubberding'
Maar nu is het zo warm en ze zitten zo lekker ( heb er 1 als een soort van thuispak)
vinden jullie het mooi? Of juist ontzettend lelijk
woensdag 23 mei 2012 om 18:03
Ik heb 2 maanden geleden bij the Stone een leuke jumpsuit
gekocht.Draag maat 40/42 bij 1.75 en heb een platte buik.Hij
zit erg lekker maar is onhandig als je naar dw wc moet.Dan
moet ik dan ding helemaal openknopen,maar ja,dat overleef
ik ook heus wel ha ha ha!!!
Het leuke eraan vind ik dat het iets van vroeger is.Heb zitten googelen en de jumpsuit is afkomstig uit de jaren '60.Ik zag een
hoop leuke plaatjes voorbijkomen.
gekocht.Draag maat 40/42 bij 1.75 en heb een platte buik.Hij
zit erg lekker maar is onhandig als je naar dw wc moet.Dan
moet ik dan ding helemaal openknopen,maar ja,dat overleef
ik ook heus wel ha ha ha!!!
Het leuke eraan vind ik dat het iets van vroeger is.Heb zitten googelen en de jumpsuit is afkomstig uit de jaren '60.Ik zag een
hoop leuke plaatjes voorbijkomen.
woensdag 23 mei 2012 om 20:11
Ik ga er 1 kopen voor op een tropische bruiloft, een mooie sierlijke met wijdere pijpen, dan ik nu overal zie.
Ik ben niet echt heel lang en er gaannog wat kilootjes af. Ik denk dat vooral een taille belangrijk is.
Ik wil dan nog een lint in mijn taille.
Zoiets dus!
Ik ben niet echt heel lang en er gaannog wat kilootjes af. Ik denk dat vooral een taille belangrijk is.
Ik wil dan nog een lint in mijn taille.
Zoiets dus!