wie is verantwoordelijk voor het vreemdgaan?
woensdag 23 mei 2012 om 21:25
Ik lees vaak hier op het forum dat vrouwen worden afgemaakt omdat ze met een gebonden man 'vreemd gaan' ( zelf geen partner). Maar waarom vinden zoveel mensen dat de vrouw in dit geval ook fout is? De vrouw is toch niet gebonden? En de man is toch eigenlijk een l*l? Als mijn man ooit vreemd zou gaan, zal ik nooit boos worden op de vrouw. Ik vind namelijk niet dat de vrouw schuld heeft, maar mijn man wel, en ik spreek uit ervaring. ( niet met huidige partner trouwens)
Wat vinden jullie?
Wat vinden jullie?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
woensdag 23 mei 2012 om 22:03
Dat kan idd, maar getuigt niet erg van realisme. Want als ie zijn vrouw bedriegt met jou, zal ie jou net zo hard bedriegen mocht je 'm van z'n relatie los kunnen weken. Bovendien zijn het vaak mannen met jonge kinderen thuis, dus damaged goods in mijn ogen, want 'n kapitaal kwijt aan alimentatie én ook nog 'ns de verplichte logeerpartijen om de week.
woensdag 23 mei 2012 om 22:06
Maar ontdekken wat je lekker vindt en de ander en daar beter in worden heeft toch altijd tijd nodig?
Daarbij dénken heel veel mannen (en vast ook vrouwen) geweldige minnaars te zijn en dat mogen ze ook gerust blijven denken maar je kan ze met zachte hand prima een beetje bijsturen toch? Ieder lijf is anders en andersom vindt de ene man ook niet lekker wat de andere man lekker vindt.
woensdag 23 mei 2012 om 22:07
Eens met eefje, ik merk dat nu heel erg. Net een nieuwe relatie. Eerste keer seks was opzich ok hoor. Maar nu, een tijdje later...WOW. Niet omdat hij of ik nou zo vreselijk in bed waren en nu geleerd hebben maar simpelweg omdat we door vaak seks met elkaar te hebben elkaar ook op dat vlak hebben leren kennen en elkaar beter kunnen beminnen.
woensdag 23 mei 2012 om 22:08
@ Missy Acy en Ruza.. Dan gaan jullie er dus vanuit dat de vrouw er op een dag achter komt? Daarnaast vind ik niet dat de minnares automatisch helpt met het bedonderen van de vrouw van de man. Helpen doe je pas als je een alibi verschaft. Tips geeft hoe de sporen uit te wissen. Niet bij de uiteindelijke daad. Die is toch op iedere straathoek te krijgen?
woensdag 23 mei 2012 om 22:09
De persoon met een relatie, die vreemd gaat is zelf verantwoordelijk vor het op het spel zetten van zijn relatie/huwelijk.
De vriendin die het vriendje/man van een ander wipt, is zelf verantwoordelijk voor de vriendschap die ze op et spel zet.
Een van-niks wetende vrouw is niet verantwoordelijk.
Een vage kennis die het met je vriend/man doet, is ook niet verantwoordelijk.
Maar een verleiding die hij had kunnen weerstaan als ie genoeg van je had gehouden.
De vriendin die het vriendje/man van een ander wipt, is zelf verantwoordelijk voor de vriendschap die ze op et spel zet.
Een van-niks wetende vrouw is niet verantwoordelijk.
Een vage kennis die het met je vriend/man doet, is ook niet verantwoordelijk.
Maar een verleiding die hij had kunnen weerstaan als ie genoeg van je had gehouden.
woensdag 23 mei 2012 om 22:10
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Iedereen heeft in dit land de vrijheid om eigen keuzes te maken.
Ik vind dat de man volledig zelf verantwoordelijk is voor het vreemdgaan. Hij maakt ZELF de keuze om vreemd te gaan. Niemand anders maakt deze keuze, behalve hijzelf. Zijn buitenvrouw houdt immers geen pistool tegen zijn hoofd.
Ik vind dat de man volledig zelf verantwoordelijk is voor het vreemdgaan. Hij maakt ZELF de keuze om vreemd te gaan. Niemand anders maakt deze keuze, behalve hijzelf. Zijn buitenvrouw houdt immers geen pistool tegen zijn hoofd.
woensdag 23 mei 2012 om 22:10
Nou idd een man die begint te miepen dat een condoom zo strak zit en hij dan niks voelt vertrouw ik sowieso al niet. Als het een SV is dan spreek ik ook van te voren dat soort dingen af. Niets vervelender dan daar in bed achter te komen. Zelfde geldt voor dingen als roken bijvoorbeeld.
Probeer anders Paiq eens, Paekzwart. Daar is juist de spoeling qua serieuze dates vrij dun maar qua aantrekkelijke SV's best een groot aanbod en het zijn echt geen sjappies, meestal.
Probeer anders Paiq eens, Paekzwart. Daar is juist de spoeling qua serieuze dates vrij dun maar qua aantrekkelijke SV's best een groot aanbod en het zijn echt geen sjappies, meestal.
woensdag 23 mei 2012 om 22:12
ja, want die man wil je graag houden
maar je zegt ook iets serieus te willen. zie je dat dan los van elkaar? Of liefst beide? Want dat is ook een insteek die wel aanspreekt, denk ik.