mojo en zo

17-04-2012 17:53 1766 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kletsen hier gezellig verder!

Iedereen kan zelf de tabel wijzigen en aanvullen! Op de FB groep de inloggegevens!

NaamltV.a.T-dayen?DatumBijzonderhedenSapsapsap29jan '09 17 mei '0920-01-10 Geboren!Dochter Sapje - 48 cm - 3280g / 3 jaar: 97 cm - 13,4 kgmei '11 25 juni '1127-02-12 Geboren!Dochter Babysapje - 52 cm - 3490g / 11 mnd: 72 cm - 8900 gram Chantal31feb '09 27 mei '09 5-2-10 Geboren!Dochter DC - 48 cm, 3288gr / 14 mnd 76,5 cm - 9640 grdec '10 1 jan '1113-9-11 Geboren!Dochtertje, zusje van Dreumes C2-4-13 Geboren!Derde meisje, mooi en liefje zusje is geboren! Ze doet het super!Carlamama, dochter '04/ zoon '06/ puk '1034juni '09 6 aug '0913-4-10 Geboren!Zoon Puk 3425 g - 52 cm / 11 mnd: 74 cm - 8660 gTiedeltwiet27april '09 4 sept '0914-4-10 Geboren!Dochter Twietie - 3055g / 15 mnd: 75,5 cm - 9360gfeb '12 9 april15-12-12 Geboren!Mooi gezond jongetje Twietboy!Jua33juni '09 9 nov '09 28-07-10 Geboren!Juazoon 54,5 cm/ 3380 gram/ 2 jaar 12,4 kg, 89 cmfebr '12 9 mrt '12 18-11-2012 geboren! JzBaby: 3790 gr/ 52 cmLoeszie38mei '09 31 jan '10 12-10-10 Geboren!Dochter NietZoMini 3860 gr / 20 maanden 11,05 kilo, 84 cmsept '11 22 okt '1126-06-12 Geboren!Dochter WelZoMini 3780 gr, 52 cm/5 weken 4716 gr, 56,2cm Hiro28mei '09 27 juli '10 08-03-11 Geboren!Dochter Hera, 3555 gram, 51 cm / 17 maand 12,3 kilookt '11 25 okt 11 16-06-12 Geboren!Zoon Hero 4230 gr, 55 cm / 2 maand 6495 gr, 60 cm
hey pres, ut lijkt er een beetje op.

Danke hierke, danke vrouwke, danke ingelke zoet,

die os kiendjes bewaren moet,

veur water en vuur, en veur de hoastige doet

en veur alle ongelukke, ame.

onze oudste doet 3 juni haar Communie.
vertaling voor de rest van het forum:

dankje Heertje, dankje vrouwtje (God en Maria dus)

dankje engeltje zoet

die onze kinderen (namen noemen) bewaren moet,

voor water en voor vuur, voor de haastige dood

en voor alle ongelukken, amen.

Geniet van deze zonnige vrije dag allemaal!!!
Hello dames,

Hier eindelijk de rust om weer wat te schrijven. Vond het erg heftig allemaal en was daarbij erg druk met de laatste loodjes op werk. Mijn leven bestond voornamelijk uit werken, zorgen voor NZM, eten en weer vroeg naar bed. Ben ook erg van slag geweest van wat er is gebeurd en heb voor mijn eigen gemoedsrust even afstand genomen. Kon er namelijk een aantal nachten slecht van slapen. Wil ook geen oude koeien uit de sloot halen. Heb Liselotte en Mez via FB gesproken en eigenlijk is alles uitgepraat. Ik realiseer me dat ook ik een aandeel had in het laten 'ontploffen' van ons clubje. Hopelijk zien we allemaal in dat niemand expres iemand wilde kwetsen en dat het meer ging om onderling onbegrip.

Enfin ik hoop dat jullie het okay vinden als ik weer aanhaak, en ik hoop ook heel erg dat Stella weer komt bij praten als ze verlof heeft. Ik heb hier altijd nog meegelezen en wil iedereen nog zo veel vragen!

Kikky hoe was de verjaardag van de prinses? 2 jaar alweer...

Lucy viert ook alweer Roosjes 2e verjaardag, het gaat zo hard!

Hiro, mijn medezwangere...is je eigenwijsje weer gedraaid? Ik snap heel goed dat je er flink zenuwachtig van bent..Hopelijk draait hij zelf weer terug. Ik heb destijds van mijn zwangerenclubje/mensendiek begrepen dat de alternatieve optie is iets met wierook bij de voeten? Klinkt bizar maar het scheen echt bij veel dames te werken. Ben even kwijt hoe het echt heet...zal nog even voor je googlen. Knap hoor dat je helemaal doorwerkt tot 36 weken. Hetzelfde geldt voor Stella. Een collega van mij deed dat ook en beviel 2 weken later. Ik ben voornemens om toch minstens 6 weken op mijn krent te gaan zitten Volgende week komt salaris en dan doen we nog een rondje ikea en dan ga ik de babykamer af maken. Op FB konden jullie al foto's zien van de vorderingen.

Twiedel & Jua volgens mij weet ik precies hoe ellendig jullie je voelen...moe, misselijk en nog eens 100x moe? Jeetje wat vond ik het zwaar die eerste weken. En daarbij toch die zenuwen of alles wel goed is. Plus het feit dat er nog een actieve dreumes rond loopt. Die eerste weken zijn toch weer retespannend. Zet hem op dames...nog even en dan voel je je weer ietsjes beter. Twiedel ik duim voor een goede 2e echo hoor. Ergens volgende week toch?

Sap ik geniet van al je foto's en familieverhalen. Ik zie vooral veel beren op de weg (druk, weinig slaap, hoe aandacht verdelen etc etc) maar als ik jouw verhalen dan weer lees geeft dat de burger weer moed. Jij hebt je portie pijn wel gehad tijdens de zwangerschap, vind het fijn om te lezen dat het gezinsleven op rolletjes loopt. En wat is miniSap toch een prachtig meisje kan me voorstellen dat je je suf geniet. En potverdorie je verlof is gewoon alweer bijna afgelopen..hoe deed minisapje het op het KDV? En die koperspiraal zie ik ook wel zitten. Wil in ieder geval geen hormonen meer, of tenminste iets waarvan mijn mojo niet in de ijskast staat zeg maar

Carla en Press gezellig dat jullie ook weer vaker komen aanwaaien!

Nou anyway heel verhaal....hopelijk gaat het motortje van dit topic weer een beetje draaien!
Loeszie, wat gezellig dat je er weer bent! Lekker dat je nu verlof hebt en even lekker tot rust komt. Gaat NZM trouwens gewoon naar KDV? Dan heb je ook echt rust. Zag al hele mooie buik voorbij komen op facebook.

Carla en Pres, hier eigenlijk nooit communiefeestjes, wel gek maar paar vriendinnen katholieke achtergrond rest allemaal protestantse achtergrond. Veel trouwens zonder er echt nog veel mee te doen.

Pres, wel leuke vakantie gehad dus? Loopt het al wat normaler tussen jou en ex?

Vandaag rare dag. Vanmorgen wat bloedverlies. Verloskundige gebeld moest ik in de middag terugbellen. Maar goed lijkt echt een sliertje verder nog geen krampen ofzo. Gelukkig maar. Maar goed vanmiddag lekker BBQ gehad bij vriendin, in de tuin gezeten en Hera pakte iedereen in met haar lach, dus was weer helemaal trots. Vrees trouwens dat mijn mannetje nog steeds in stuit ligt. Zou mij niks verbazen als zelfs beentjes bovenaan liggen. Week 36 waarschijnlijk versie. Fijne dag allemaal!
Raar dat bloedverlies...toch wel schrikken/ Oh hier de info over moxa http://www.stuitlig.nl/behandeling.php#04

en had je deze ook al gelezen? Stuiltligging: ervaringen met moxatherapie/versie?
Hoi hoi!

Gezellig, weer wat meer leven in de brouwerij hier!

Wat spannend Hiro, getsie, dat bloedverlies. Was je erg geschrokken? Het kan rond deze termijn natuurlijk wel iets zijn van de slijmprop bijvoorbeeld, een stukje. Dat kan iets bloed meegeven en kan geen kwaad, propje wordt opnieuw aangemaakt als je nog niet gaat bevallen. Wat gaf de vk als mogelijke verklaring?

Begrijp dat je na nadenke dus nu toch hebt besloten een versie te proberen? Die beslissing lijkt me ook erg moeilijk... je wilt natuurlijk graag gewoon bevallen, maar dat draaien gaat ook een beetje tegen de 'natuur' in voor je gevoel he. Voel je zelf voetjes bovenin je buik?

Pres, wat heerlijk dat je (ook door presman ondanks alles) verwend bent met moederdag! Is de rust weer ietsie teruggekeerd tussen jullie?

Hier geen communies, volgens mij is het echt vooral iets uit het zuiden des lands! In Brabant hoorde ik het wel heel veel!

Hoe waren de communie feestjes? En grappig die limburgse versjes!

Loeszie, ook leuk om jouw foto's steeds te zien hoor! En ook van je mooie buik! Ben je nu echt helemaal vrij? Lekker weggeweest vandaag zag ik. Ook knap hoor dat je dat soort uitjes vrij hoogzwanger nog allemaal doet!

Ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken. NZM is nog vrij jong, die gaat straks vast overal in mee. Natuurlijk is het even druk en opnieuw zoeken naar een ritme, maar wij vinden het allebei makkelijker. Je leeft al als gezin, daar komt er alleen eentje bij. Het verschil en aanpassen na een eerste vonden wij iets ingrijpender.

Maar moet zeggen dat het me idd allemaal heel erg meevalt. Zwanger zijn valt mij tegen, kinderen hebben valt me alles mee en vind ik heerlijk!! Het loopt ook allemaal lekker, daar hebben we geluk mee. En daarnaast denk ik ook wel dat wij het 'goed doen' (voor zover ik dat van onszelf mag zeggen ). Het kan heel anders zien we regelmatig in onze omgeving, wb eten, slapen ed. Ben erg van het ritme en de structuur en blijkbaar doen onze meiden het daar goed op.

Ik geniet volop. Helaas na deze week inderdaad al weer werken. Ik zie er niet heel erg tegenop, mijn werk is leuk en de eerste 3 weken begin ik met 2 dagen ipv 3. Even inkomen zeg maar!

Babysapje had het goed gedaan op het kdv. Lekker bij de leidsters gezeten, 45min geslapen en haar flesje leeggedronken. We hebben het geluk dat het vrij rustig is op de babygroep. De komende maanden komen er wel wat kindjes bij, dat wel. Maar nu hebben ze soms 3 of 4 kindjes op 2 leidsters. Vind ik fijn, lekker veel aandacht voor mijn meisje dus.

Het scheelt ook veel dat ik het KDV ken en dat het onder 1 dak zit met mijn werk. Zo ben ik lekker dichtbij ze, geeft een gerust gevoel.

Vandaag zijn we met de trein weggeweest. Sapje ging voor het eerst met de trein! Ze vond het leuk! We dachten dat het koopzondag was. Ik had gecheckt of de Hema open was, en die was open. Schijnt dat die elke zondag open is... En de rest van de stad was dus dicht. Hebben lekker wat gedronken en gegeten ergens, wat gewandeld en zijn toen weer met de trein terug gegaan. Ook een leuke middag!

Morgen even wat plantjes kopen om de tuin een beetje op te fleuren. En verder niet zoveel plannen de komende dagen. Lekker hoor! Denk heel de tijd dat het morgen al zondag is, maar dat duurt gelukkig nog wat dagjes langer!

Zometeen draagmoeder gezocht kijken. Kijken jullie daar naar?
Twiedel, hoe gaat het? Nog steeds zo extra moe? Leuk dat ik je aan de overkant tegen kwam

Ik zie nog zoveel moois, maar mag niet meer van sapvent

Had echt nooit gedacht dat ik zoveel zou gaan dragen! Wil twietie het nog?

Ervaren jullie de zwangerschap nu eigenlijk heel anders dan de eerste keer nu er nog een kleintje rondloopt?

Ik moet bekennen toch wel iets van heimwee te hebben naar die mooie buik, als ik de foto's weer zie. Heb t eerste album van babysapje af van de zwangerschap en/ de eerste acht weken. Toen kwam ik alle foto's weer tegen...
Twiedel, kwam bij het rondneuzen de Pancy grijs/roze tegen. Áls jij hem weg doet houd ik me aanbevolen! Kom er net achter hoe prachtig de Pancy's zijn!
Sap, je laatste weekend verlof, geniet ervan. Wel lekker dat je eerst met twee dagen werken begint, is toch wel wat rustiger inkomen. Zag al mooie foto van jullie tuin voorbij komen, helemaal klaar voor de zomer?!

Loeszie, ben mij nu inderdaad helemaal aan het inlezen op alles rondom het draaien van kinderen en stuitbevalling of keizersnede. Maar ben er nog niet uit. Las wel dat mijn kindje nu sowieso heupfoto krijgt, balen want word allemaal zo medisch.

Twiedel, hoe is het met je? Ging je nou volgende week weer babyspieken of was het een week later?

Jua, hoe is het met jou? Merk je nou ook dat je ziekte extra toeslaat?

Kikky, ik weet niet of het nu al de tijd is maar voor de zekerheid heb ik mijn vliegenpakje aan. En natuurlijk ook voor liselot en mez.

Ben op dit moment voor mijn gevoel wel echt hoogzwanger. Vind het wel zwaar om dag alleen met Hera te zijn, gelukkig doet ze nog een middagslaapje die pak ik nu maar even mee. Nog 7 dagen werken en dan heb ook ik verlof, eindelijk... Nou ik ga nog even in de tuin zitten. Fijn weekend allemaal!
Wat een rust hier weer... Iedereen aan het genieten van het weer?

Hiro, lukt het nog een beetje, de allerlaatste loodjes? Ik deed het ook vaak hoor, een dutje mee smiddags met sapje.

Hier mijn laatste verlofweekje aangebroken. Gelukkig nog één week met mooi weer in mijn verlof: de laatste week van alle weken die ik had! Even extra genieten dus maar.

Babysapje is weer wennen van vandaag, van 10-15 uur. Gisteren ook al. Het ging goed, ze was alleen thuis naderhand weer helemaal gebroken en sliep alleen maar. Maakt toch erg veel indruk op zo'n kleintje....

Ga nu dus maar even buiten in de zon mijn cursusavond voorbereiden van vanavond!
Jaaaaaaa vandaag dan mijn eerste echte officiele verlofdag. En deze hele week prachtig weer :heart:

Gister had ik het kikkerbadje gevuld met water in de tuin gezet. NZM vond het heerlijk. Ze heeft de hele dag lekker buiten gespeeld en 3 uur siësta gehouden 's middags. En ik heb ook lekker een uurtje gelegen.

Jij je laatste weekje alweer Sap. Heb je wel al weer zin om aan de slag te gaan? Spannend voor het eerst met de trein ;-)

Leuk hoor die familieuitstapjes. Nooit gedacht dat dat zo genieten is. Wij gaan aankomende donderdag naar Burgers Zoo met korting van de C1000. NZM is gek op dieren dus ik ben benieuwd!

Ben ook benieuwd hoe het met Jua en Twiedel is...tijdje niks meer van jullie gehoord :-( Twiedel alweer bijna een echo toch? Hopelijk gaat alles goed met jullie meiden!

Hiro knap hoor dat je nog zo lang doorwerkt. En ja hoogzwanger, ik ken het gevoel ;-) Weet je al of je die moxa nog wil proberen? Hopelijk is die kleine toch weer goed gedraaid...zou jammer zijn als het medisch wordt inderdaad :-(

Kikky hoe was de verjaardag van Kikster? De prinses is zo te zien heel goed verwend met veeeel cadeaus! Volgens mij kunnen we alweer bijna gaan duimen voor een positieve test toch? *gaat alvast weer in duimstand*

Van het weekend was NZM uit logeren bij oma en zijn wij naar de karwei en ikea geweest. De hele dag in de weer...we moesten toch nog best veel doen. Nu dus een mooie ikeakast voor de babykamer, toch nog een traphekje gekocht, bankje voor in de voortuin etc etc. Nog een paar dingen ophangen en dan is de babykamer gelukkig af.
Phoe, wat is het lekker warm hé! Morgenmiddag lekker vrij, dus dat wordt smeren met water denk ik.

Duimen mag vanaf volgende week maandag... spannend!

Nu snel weer naar buiten, veelste warm en benauwd binnen
Kikky: Mijn duimen draaien alvast, je weet maar nooit of het helpt.

Sap: Je laatste weekje verlof, raar gevoel zeker?! Vandaag heeft sapje2 zeker ook wel weer goed geslapen al die indrukken en die hitte.

Loeszie: Goed gedaan met het badje en dan nog lekker een siesta, heerlijk. Wel fijn dat de babykamer bijna af is. Haha moet ook zo langzamerhand wel. Staat je bed ook al op klossen? Weet je al hoe je het gaat doen met NZM tijdens de bevalling?

Hier nog 5 dagen werken, echt aftellen dus. En dat is maar goed ook was zeker met de warmte niet vooruit te branden. Baby ligt denk ik nog steeds verkeerd, ga nog maar wat yoga-oefeningen doen die ik van Mez heb gekregen. En anders volgende week draaipoging, ben benieuwd wat mijn verloskundige er allemaal van vindt.
Twiedel: Had je nou deze week weer een echo?

Jua: Jij volgende week dus echo, vind je het nog spannend?
Ben er ook nog hoor.... Maar nog steeds erg moe en geen laptop momenteel en op ipod typt niet fijn...

Kikky ik duim alvast erg hard!!!!!

En je meisje alweer 2, flink verwend zag ik!!

Sap geniet van je laatste verlofdagen!!!

Hiro wat balen dat t mannetje verkeerd om ligt, idd dat moxa is t proberen waard, volgens mij ergens gelezen dat t bij 80 % positief resultaat heeft ( maar bind me niet op die cijfers vast).

Enne ik denk dat je qua echo met twiet in de war bent, ik heb volgende week geen echo, wel naar de vk maar dat is allleen hartje luisteren

Loeszie lekker van je verlof aan t genieten dus?! En de babykamer wordt/is mooi!!!

Pres: ik zie zulke leuke foto's van je mannetje langskomen op fb... Wat een lekket ventje!

Carla je dochtet al communie gedaan of was dat binnenkort?

Waar ik vandaan kom idd ook altijd veel communies ( zelf ook gedasn met zon 90% van de klad haha) al is t tegenwoordig al weer minder dan toen ik kind was.

Hier dus erg moe maar niet meer misselijk en sl flink aan t uitdijen. Jz is een heerlijke peuter, erg lief en vrolijk maar af en een lekker ff nee en ondeugend.

Geniet enorm vsn hem....
He hoi! Ik lees nog wel mee hoor, maar het lukt me niet vaak om te reageren. Maar ik moet vandaag natuurlijk even melden dat we weer een prachtige echo hebben gehad! We zagen het kindje druk bewegen en het hartje flink kloppen. Uitgerekende datum is 18 december.

Hoe is het met de hoogzwangere vrouwen? Houden jullie het nog een beetje uit met deze hitte?

Kikky, ik heb de luchtige variant van mijn vlinderpakje aangetrokken hoor. Ik duim voor maandag!

Sap, wat gaat het toch snel, je verlof alweer bijna voorbij. Maar je hebt er echt van genoten volgens mij! Ik zie zulke mooie plaatjes voorbij komen op FB. Hoe gaat het met je cursus? Dat zit er zeker ook al bijna op. Je hebt vast een hele positieve beoordeling gekregen!

Hiro, natuurlijk is het nu zwaar. Neem maar je rust waar het kan. Vervelend dat de kleine nog verkeerd ligt. Weet je al of je moxa therapie gaat doen?

Jua, buikfoto!! Zien mensen het ook al aan je? Ik merk ook al dat mijn buik aan het groeien is, zeker 's avonds. De vorige keer had ik dit pas bij 15 weken. Gaat het bij jou nu ook sneller?

Nou, ik kruip zo maar mijn bed in. Vind het echt vervelend dat ik zo moe ben, voor Twietman ook niet gezellig. Maar ja, vergeleken met alle spugende dames hier mag ik natuurlijk niet klagen.
Jaaaaa wat een goed nieuws!!! Fijn hoor! En ja die vermoeidheid is killing.

Wij gaan zo de deur uit dagje dierentuin! Doeiiiii
Fijn twiedel!!!

Veel plezier Loes
Wat fijn twiet!!

Iedereen t nieuws al verteld ook? Leuke reacties??! Je bent nu dan bijna 11 weken??

Loeszie veel plezier!!!
o hiro! Ik lees goed nieuws op fb!!! Vertel! Vanzelf goedgekomen?

Heerlijk zo'n vooruitzicht op een niet-zo-medische-bevalling!

Zet em op met de laatste loodjes!
Twiedel, wat een geweldig nieuws! Dus nu het aan iedereen vertellen?

Ben helemaal blij, gisteren vk die dacht nog steeds dat baby in stuit lag, vandaag spoedecho. Blijkt die eigenwijze donder gewoon goed te liggen, weg medische toestanden gewoon normaal de bevalling in, heerlijk...
Loeszie, hoe was het in de dierentuin, kon je het nog een beetje volhouden?
Iedereen lekker van de zon aan het genieten met een lekker lang weekend voor de boeg? Maandag voor jou vlinderpakjes aan toch Kikky?! Spannend maar weer! Hier nog steeds in jubelstemming om mooie hoofdligging, komt allemaal wel dichtbij nu...

Jua en Twiedel, jullie nog veel last van de hitte?

Sap, je allerlaatste weekje zit erop, volgende week 2 daagjes werken toch?
Ja twiedel, wat fijn om weer zo'n mooi kloppend hartje te zien!!! Geweldig! ik hoop dat je vermoeidheid snel minder wordt, het is killing hè. Kan het me nog goed herinneren!

Hiro, wat super van jullie ventje af hij gedraaid is (of nooit in stuit heeft gelegen, denk je zelf dat die mogelijkheid er is?)!

Nu kijk je vast ineens nog meer uit naar de bevalling? Alleen komende wee nog werken en dan verlof? Hoe gaat het nu met je bekken eigenlijk? Is het niet veel erger geworden?

Jua, ben ook wel erg benieuwd naar je buikje! Hoe gaat het eigenlijk met je webshop? Loopt dat nog steeds lekker door?

Kikky, ik ga heel hard voor je duimen! Ik begreep dat er juist je NOD aan komt?

Volgen natuurlijk via Facebook ook je meisje, wat is het toch een lekker ding!

Loeszie, wat dapper nog een hele dag dierentuin, hoogzwanger! Hoe was het, leuk gehad? Heerlijk dat je nu verlof hebt met dit heerlijke weer! Goede periode om uitgerekend te zijn!

Hier gaat alles goed nog steeds! Idd afgelopen dinsdag mijn praktijkstage cursus afgesloten, met een goed! Heb als het goed is ergens eind volgende week mijn officiële eindgesprek maar eigenlijk ben ik na h goed afronden van deze stage wel geslaagd. Half augustus start mijn eerste echte eigen cursus! Joewie!

Met de meisjes gaat ook alles goed! Sapje is erg eigenwijs maar ook zo gezellig! Ze zingt de laatste tijd heel veel, ze zingt alle liedjes mee! Ze slaapt de laatste twee weken ontzettend goed. Sochtends moet ik haarvaak rond negen uur wakker make. Smiddags slaapt ze rustig 2,5 tot 3 uur! en om zeven uur gaat ze er gewoon weer in. Ik denk de ze grote sprongen maakt, qua praten en leren. De waarom vraag stelt ze vaak al en ze telt zo tot tien. Ook praat ze bijna correct in verleden tijd en meervoud. Ik vind het zo ongelooflijk hoe hard het allemaal gaat en hoe hard ze leren!

Babysapje gaat ook heel goed, ze is alweer drie maanden oud! Vandaag naar het CB geweest. Helemaal goedgekeurd, niks geks, inentingen gehad. Ze is zelfs ietsje lichter nog steeds als Sapje bij dezelfde leeftijd. Het is een heerlijk meisje de echt ontzettend veel lacht de hele dag door. Ze slaapt perfect nog steeds van 19.45 tot 7.45 uur. Overdag wel hazeslaapjes van 45min, dus dat is soms wat zoeken omdat ze dan enigenlijk niet lang genoeg geslapen heeft om wakker te blijven tot de volgende fles. Ze drinkt er vier van 200, maar niet altijd helemaal leeg. Ze groeit gewoon heel goed!

Wij vinden de overgang van 1 naar 2 kinderen echt makkelijker dan die van 0 naar 1. Ben erg benieuwd hoe jullie dat allemaal gaan ervaren.

Nu op naar een fijn weekend. Mijn laatste weekend van mijn verlof! Morgen een vrijgezellenfeestje in Schevenngen, leuk! Zondag gaan wij met z'n viertjes naar het strand denk ik en maandag met vrienden en kids naar een speeltuin met pannenkoekenhuis. Heerlijk dat je alles kan met dit weer hè!
anoniem_122533 wijzigde dit bericht op 25-05-2012 21:10
Reden: Was nog niet klaar maar drukte al op verstuur...
% gewijzigd
En wat zijn jullie plannen voor dit lekkere lange weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven