Ik 17, hij 56

24-05-2012 23:36 301 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meisje van zeventien en ik heb een hele goede klik met mijn baas. Ik werk in een goedlopend restaurant met gezellige collega's enzo.

Ik kan het heel goed met mijn baas vinden, wiens kinderen verspreid leiding geven over al zijn restaurants in het dorp. Hij vraagt altijd aan mij of ik wat kom drinken bij hem aan de bar (dat is vrij normaal) en dat doe ik ook geregeld. We kunnen het zo goed met elkaar vinden, dat we met zn tweeën ook uren kunnen praten (soms tot 5 uur 's ochtends). Laatst zoende hij me toen ik even de keuken in liep en eerlijk gezegd vond ik het absoluut niet erg.

Het klinkt heel erg vies en ik weet dat het onverstandig is om te doen: hij is getrouwd, zijn kinderen zijn tussen de 23 en de 30 en hij is 40 jaar ouder.

Toch vind ik het moeilijk afstand te nemen, wie kan mij tips geven om dit een 'plekje' te geven, klinkt raar, maar op een goede manier aan de kant te zetten? of heeft iemand nog ander advies of zijn of haar mening?

X
Ontslag nemen en aangifte doen. Dit kan echt, echt niet!
ander werk zoeken?
Pfff.....lastig. Ik zou een andere baan zoeken en afstand nemen. Het lijkt me een behoorlijk ongezonde situatie, die anders misschien steeds verder gaat. Zo'n compleet andere levensfase enz.

Misschien is het makkelijker als je elkaar niet meer ziet?
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!
mwa gewoon een keer na het werk het lekker achter de bar doen. Leuke ervaring toch.
Na je werk naar huis.
Erg fout.. Ik zou ander werk gaan zoeken.
Niets mee doen en wegwezen daar.

Temeer omdat je er lichtelijk (lees: nogal) gevoelig voor lijkt te zijn.

Je wilt echt niet in zo'n situatie verzeild raken.

En die baas van je is inderdaad een viespeuk. Punt.
Als de sodemieter ander werk zoeken
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Ontslag nemen. Hij maakt misbruik van je.
Waarom vind je het wel spannend? Om zijn aandacht?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even bedenken dat zijn kínderen ouder zijn dan jij bent.. Zou genoeg moeten zeggen lijkt me.
Een relatie zit er niet in. Dus gewoon stoppen.
tim10 schreef op 24 mei 2012 @ 23:40:

mwa gewoon een keer na het werk het lekker achter de bar doen. Leuke ervaring toch.
Huh? Ze is 17 jaar oud. Spoor je wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind het niet vies klinken, maar ik denk wel dat je nu vooral naar je verstand moet luisteren en niet naar je hormonen.

Toen ik een jaar of 20 was ontmoette ik ook bij mijn bijbaantje in de horeca een man van een jaar of 53. Wij waren zeer gecharmeerd van elkaar, ook al is er nooit iets gebeurd. Dus ik kan het me wel voorstellen. Al ben ik altijd blij geweest dat er niets is gebeurd, zo blijft het een leuke herinnering.

Tip 1: niet te veel drinken bij hem in de buurt

Tip 2: geen seks met getrouwde mannen, komen uiteindelijk alleen maar tranen van

Tip 3: niet over emotionele dingen praten met hem, koetjes en kalfjes is genoeg
Als je straks volwassen bent zeg je waarschijnlijk dat je misbruikt bent. En dan ben je dan ook, wat een goorlap bah!
Ja en?
hoe oud ben je precies TS?

binnen een jaar zou het legaal moeten zijn wnt dan ben je 18 :)
Ander werk zoeken of direct na het werk naar huis gaan.

Dit kan echt niet!
Jezus!! Er zijn grenzen!! Een toekomst hebben jullie toch niet en waarom verlaag je jezelf zo om dit te doen..

Mis je een vaderfiguur ofzo.. Heb je iets meegemaakt in je verleden dat je denkt dat zo een oude viespeuk met je mag kussen..

Maar goed.. Je bent 17.. Later kan je er hopenlijk om lachen!!
Hahaha!!! Ik klink als een oma!!!
Wat zegt je moeder als je om 5:00 's nachts thuiskomt?
En daar heb je speciaal een nick voor aangemaakt......
op een oude fiets moet je het leren.
mocy schreef op 24 mei 2012 @ 23:49:

En daar heb je speciaal een nick voor aangemaakt......
Mijn idee...
Oude viespeuk??? Dat snap ik nooit, waarom is oud vies, waarom is het überhaupt vies. Madame is 17, geen kind. Beetje veel deining om niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven