Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Maakt mij niet uit, ik ben veel te nieuwsgierig ;-) maar voor andere mensen misschien wel leuk om het als verrassing te houden.

Ik heb 'm trouwens nog niet binnen (ook niet aangeboden gekregen nog), maar ik vind 'm goed klinken!
Ik ben benieuwd naar de Beautybox.

Lijkt of t hetzelfde bedrijf is.

Ik laat de box van juli komen en als t wat is mag er nog een box komen en anders (je kunt binnen 14 dagen opzeggen) dan blijft het bij een box. :)
Trulyyours is onderweg, daar verheug ik mij iedere maand op.

De glossy...nou ja de Serum van John Frieda is aardig om te proberen. De overige items vind ik gewoontjes en niet interessant. Ga ik niet gebruike, er is een leuke dynamische facebook groep waar je onderling kunt ruilen met abonnee's van de verschillende Boxen.http://www.facebook.com/groups/GlamourSwitch/

Blendbox mailde dat mijn status op wachten is, wat dat betekent?? ik weet het nog steeds niet, inmiddels kan ik er nu inloggen. Glossybox vind ik niet verrassend en wordt ik niet blij van.
Alles is niets, Niets is alles
Fatalflower, nog steeds niet iedereen heeft de box gekregen, dus we proberen de inhoud hier nog geheim te kouden!
Als ik het zo lees is de glossybox dit keer wel een leuke box, veel fullsizes! Maar heb toch geen spijt dat ik 'm op heb gezegd. Het zijn veel dingen die ik al eens geprobeerd heb. En ik vind vooral de nieuwe dingen leuk. Zo ben ik nuhelemaal verslaafd aan die marrocan oil en orofluido die in de TY en BB aten, echt geweldig voor mijn haar!

Deze maand ontvang ik alleen de beautybox, ben echt heel erg benieuwd! Wel een tegenstelling met vorige maand toen had ik de GB, de BB en de TY. Als de TY deze maand weer leuk is dan ga ik die er denk ik wel weer bijnemen ( een 3 maanden abo).
In mijn Glossybox zit:

Zo eva Forever Eye in paars

Garnier BB

John Frieda Full repair Perfect Ends Deep Infusion

Dr van de Hoog purity reiningingsdoekjes

NO-AD Atfersun

Max Factor Masterpiece High Definition mascara

Ik ben er echt heel erg blij mee!!!!
De negatieve reacties op de Glossybox komen deze keer vooral door (in het wit >>) het voornamelijk drogisterij producten zijn.
Ja ben dan ook echt heel benieuwd naar de TYbox. Zit er helemaal klaar voor haha!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik ben dit keer blij met de Glossy! Het zijn idd drogisterijproducten, maar kan ze allemaal gebruiken. BB-cream had ik al, maar zo kan ik doorsmeren ;-) Alleen dat oogpotlood, heb ik in een kleur die ik niet zal gebruiken, geef ik wel aan een vriendin. En ik zat net zonder after sun. Ik heb goede hoop voor de volgende!
Ik ben abonnee van GlossyB en TY om luxe producten uit te proberen, niet elke Ici P of Douglas is gul met samples.

Kruidvat, Etos D.A drogisterijen hebben genoeg sale bakken met bepaalde merken waar je naar hartelust kan graaien voor een paar euro. Van een GB, BB en TY verwacht ik juist die producten in de Box die je zo verleidelijk toe schijnen in de Ici en Douglas.Die producten wil ik graag uitproberen en eventueel mijn krappe budget voor aanpassen. Ik kan nog geen keuze maken, GB en TY waren vorige maand beide interessant. GB deze maand vind ik niet luxe en de TY w8 ik nog op.
GB vorige maand interessant? Die editie vond ik zo`n aanfluiting dat ik daarom m`n abbo stop gezet heb!
Ik word erg hebberig van dit topic en wil ook eens een keer zo'n box bestellen, maar ik twijfel nu heel erg welke ik moet kiezen.

Welke adviseren jullie?
TY heeft nu alweer een foto op FB met wat erin zit. Bah, ze moeten dat eens 2/3 dagen later doen :(
KatVonDee schreef op 25 mei 2012 @ 12:05:

TY heeft nu alweer een foto op FB met wat erin zit. Bah, ze moeten dat eens 2/3 dagen later doen :(
Ik kon het niet laten en heb gekeken want krijg 'm vandaag. Wat een teleurstellende inhoud zeg
makeupyourmind schreef op 25 mei 2012 @ 12:04:

Ik word erg hebberig van dit topic en wil ook eens een keer zo'n box bestellen, maar ik twijfel nu heel erg welke ik moet kiezen.

Welke adviseren jullie?

kijk op de site van de Boxen, daar staat bij de afgelopen maanden wat de inhoud van de Boxen was.

Ik vind de TY leuk, de GB inhoud is vaak fullsize drogistenmerken met soms een luxe mini.

GB vorige maand had ik Yves SL mascara en Revitalash wimperserum vandaar dat ik die interessant vond, de boxen veschillen nogal eens van inhoud.
VotesforLeo schreef op 25 mei 2012 @ 12:09:

[...]

Ik kon het niet laten en heb gekeken want krijg 'm vandaag. Wat een teleurstellende inhoud zeg

Ik krijg 'm ook vandaag, maar ik heb snel weer weg geklikt. Zag wel enkele dingen die niet zo geweldig zijn idd! :'-(

Beautybox wordt morgen voor het eerst aangeboden en er zit een cadeautje bij in een envelopje ter waarde van ¤17,50. Ben benieuwd!
KatVonDee; hoe/wie/wat/waar?? :D

Ik heb de mail ook gehad..!
Op Facebook staat info dat de box verzonden is, plus deze tekst;

Deze keer zit er ook voor iedereen een heel leuk extra’tje bij! We kunnen alvast verklappen dat het in een roze envelopje zit, een waarde heeft van ¤17,50 en de wereld van vrouwen leuker, aantrekkelijker, gezelliger, voordeliger en aangenamer maakt :-) Welke vrouw wil dat nou niet? Verder verklappen we niks....
Oh ik zie het... als je de tekst 'wereld van vrouwen etc.' googled zie je wat erin zit ;)
valerie__ schreef op 25 mei 2012 @ 12:42:

Oh ik zie het... als je de tekst 'wereld van vrouwen etc.' googled zie je wat erin zit ;)
Is het leuk?! Ik wil niet Googlen! ;-)
Ehm, tja... ik weet het niet...

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen zonder iets te verklappen, maar ik denk als je het cadeautje wil gebruiken, je aan andere kosten vast zit. Lijkt me...
Ik heb toch maar even gegoogled, maar het is wel een beetje een gek cadeautje dan.
ja toch? Het lijkt me dat als je het wil gebruiken toch de kosten moet betalen... oftewel:

30 euro per jaar geloof ik? En rente? Ik heb er geen van want heb er geen, dus weet het niet maar ben er niet zo happig op...
Ja, in wit > Ik lees net ergens ¤35 per jaar. Het is wel geinig maybe, maar natuurlijk ook gewoon wel een beetje mensen aanzetten tot een 'krediet' want dat is het in principe.

Ik heb er daarom ook geen. Niet iedereen kan zichzelf goed in de hand houden als alles maar 'gratis' is en je het aan het eind van de maand wel weer ziet wat je moet betalen.
ja precies... nou ja, het is een 'extra'tje' buiten de producten om, dus laat ik een gegeven paard nog niet in de mond kijken, hij staat tenminste nog niet eens in de gang :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven