Glossy Box - wie?
donderdag 24 mei 2012 om 23:13
Trulyyours is onderweg, daar verheug ik mij iedere maand op.
De glossy...nou ja de Serum van John Frieda is aardig om te proberen. De overige items vind ik gewoontjes en niet interessant. Ga ik niet gebruike, er is een leuke dynamische facebook groep waar je onderling kunt ruilen met abonnee's van de verschillende Boxen.http://www.facebook.com/groups/GlamourSwitch/
Blendbox mailde dat mijn status op wachten is, wat dat betekent?? ik weet het nog steeds niet, inmiddels kan ik er nu inloggen. Glossybox vind ik niet verrassend en wordt ik niet blij van.
De glossy...nou ja de Serum van John Frieda is aardig om te proberen. De overige items vind ik gewoontjes en niet interessant. Ga ik niet gebruike, er is een leuke dynamische facebook groep waar je onderling kunt ruilen met abonnee's van de verschillende Boxen.http://www.facebook.com/groups/GlamourSwitch/
Blendbox mailde dat mijn status op wachten is, wat dat betekent?? ik weet het nog steeds niet, inmiddels kan ik er nu inloggen. Glossybox vind ik niet verrassend en wordt ik niet blij van.
Alles is niets, Niets is alles
vrijdag 25 mei 2012 om 08:22
Als ik het zo lees is de glossybox dit keer wel een leuke box, veel fullsizes! Maar heb toch geen spijt dat ik 'm op heb gezegd. Het zijn veel dingen die ik al eens geprobeerd heb. En ik vind vooral de nieuwe dingen leuk. Zo ben ik nuhelemaal verslaafd aan die marrocan oil en orofluido die in de TY en BB aten, echt geweldig voor mijn haar!
Deze maand ontvang ik alleen de beautybox, ben echt heel erg benieuwd! Wel een tegenstelling met vorige maand toen had ik de GB, de BB en de TY. Als de TY deze maand weer leuk is dan ga ik die er denk ik wel weer bijnemen ( een 3 maanden abo).
Deze maand ontvang ik alleen de beautybox, ben echt heel erg benieuwd! Wel een tegenstelling met vorige maand toen had ik de GB, de BB en de TY. Als de TY deze maand weer leuk is dan ga ik die er denk ik wel weer bijnemen ( een 3 maanden abo).
vrijdag 25 mei 2012 om 09:29
vrijdag 25 mei 2012 om 10:55
Ik ben dit keer blij met de Glossy! Het zijn idd drogisterijproducten, maar kan ze allemaal gebruiken. BB-cream had ik al, maar zo kan ik doorsmeren
Alleen dat oogpotlood, heb ik in een kleur die ik niet zal gebruiken, geef ik wel aan een vriendin. En ik zat net zonder after sun. Ik heb goede hoop voor de volgende!
vrijdag 25 mei 2012 om 11:57
Ik ben abonnee van GlossyB en TY om luxe producten uit te proberen, niet elke Ici P of Douglas is gul met samples.
Kruidvat, Etos D.A drogisterijen hebben genoeg sale bakken met bepaalde merken waar je naar hartelust kan graaien voor een paar euro. Van een GB, BB en TY verwacht ik juist die producten in de Box die je zo verleidelijk toe schijnen in de Ici en Douglas.Die producten wil ik graag uitproberen en eventueel mijn krappe budget voor aanpassen. Ik kan nog geen keuze maken, GB en TY waren vorige maand beide interessant. GB deze maand vind ik niet luxe en de TY w8 ik nog op.
Kruidvat, Etos D.A drogisterijen hebben genoeg sale bakken met bepaalde merken waar je naar hartelust kan graaien voor een paar euro. Van een GB, BB en TY verwacht ik juist die producten in de Box die je zo verleidelijk toe schijnen in de Ici en Douglas.Die producten wil ik graag uitproberen en eventueel mijn krappe budget voor aanpassen. Ik kan nog geen keuze maken, GB en TY waren vorige maand beide interessant. GB deze maand vind ik niet luxe en de TY w8 ik nog op.
vrijdag 25 mei 2012 om 12:12
kijk op de site van de Boxen, daar staat bij de afgelopen maanden wat de inhoud van de Boxen was.
Ik vind de TY leuk, de GB inhoud is vaak fullsize drogistenmerken met soms een luxe mini.
GB vorige maand had ik Yves SL mascara en Revitalash wimperserum vandaar dat ik die interessant vond, de boxen veschillen nogal eens van inhoud.
vrijdag 25 mei 2012 om 12:36
vrijdag 25 mei 2012 om 12:41
Op Facebook staat info dat de box verzonden is, plus deze tekst;
Deze keer zit er ook voor iedereen een heel leuk extra’tje bij! We kunnen alvast verklappen dat het in een roze envelopje zit, een waarde heeft van ¤17,50 en de wereld van vrouwen leuker, aantrekkelijker, gezelliger, voordeliger en aangenamer maakt :-) Welke vrouw wil dat nou niet? Verder verklappen we niks....
Deze keer zit er ook voor iedereen een heel leuk extra’tje bij! We kunnen alvast verklappen dat het in een roze envelopje zit, een waarde heeft van ¤17,50 en de wereld van vrouwen leuker, aantrekkelijker, gezelliger, voordeliger en aangenamer maakt :-) Welke vrouw wil dat nou niet? Verder verklappen we niks....
vrijdag 25 mei 2012 om 13:00
Ja, in wit > Ik lees net ergens ¤35 per jaar. Het is wel geinig maybe, maar natuurlijk ook gewoon wel een beetje mensen aanzetten tot een 'krediet' want dat is het in principe.
Ik heb er daarom ook geen. Niet iedereen kan zichzelf goed in de hand houden als alles maar 'gratis' is en je het aan het eind van de maand wel weer ziet wat je moet betalen.
Ik heb er daarom ook geen. Niet iedereen kan zichzelf goed in de hand houden als alles maar 'gratis' is en je het aan het eind van de maand wel weer ziet wat je moet betalen.