Eurovision 2012
maandag 14 mei 2012 om 19:18
Over 2 weken mag onze Joan ons vertegenwoordigen in Baku, hoogste tijd voor een topic!
Wat gaat het dit jaar worden? Ik heb stilletjes de hoop opgegeven dat we de finale halen eerlijk gezegd. In Nederland snappen we het misschien wel ondertussen, het hele indianen gedoe maar als je een liedje moet uitleggen kan het nooit een goed teken zijn (naar mijn mening).
Dat mag de pret niet drukken! Het wordt wederom een groots festijn met toppers en flops en alles wat ertussen in zit.
Ik denk persoonlijk dat Zweden weer met de eerste plaats aan de haal gaat.
Hun inzending: Zweden 2012
En laten we vooral niet de oma's uit Rusland vergeten....dat mag niet winnen hoor
Rusland 2012
Nog meer inzendingen:
Cyprus (gaat ook hoge ogen gooien denk ik) Lala Love
Noorwegen is het net niet voor mij:
Tooji
België, mooie stem maar ik sukkel in slaap hiervan: Iris - België
Afijn wie kijkt er mee?
vrijdag 25 mei 2012 om 12:35
Niet helemaal eens met Invincible. Als je kijkt naar de afgelopen vijf jaar, en niet alleen naar de winnaars, maar ook naar de nummers twee tot vier ( dat zou Nederland toch ook al geweldig vinden;-) ) dan zie je behalve van die ACTs juist ook soms solisten met een ballad hoge ogen gooien. Bv. die Italiaan van vorig jaar zat achter de piano en zong een jazz-nummer, en werd tweede ! En het jaar daarvoor was er ook iemand die heel hoog eindigde met een heel sober nummer, weet even niet meer uit welk land.
En ik zie die Humperdinck ook nog best ver komen zaterdag!
En ik zie die Humperdinck ook nog best ver komen zaterdag!
vrijdag 25 mei 2012 om 19:30
Laten we inderdaad maar stoppen met deze afgang. Nu sturen we een leuke, jonge meid, gaat ze daar staan in een soepjurk, met een gitaar en een indianentooi. Kan het oubolliger? Sorry maar zijn er werkelijk mensen die denken, ja leuk origineel een indianentooi. Bovendien zong ze ook nog eens slecht maar oke, er zijn er wel meer die vals zingen. Als het een goede act is valt dat niet zo op. Wat hebben we nu de laatste jaren gestuurd. De iets te dikke toppers in glitterpakken. Pakken die licht zouden geven maa helaas, lampjes kapot. Een stel niet al te knappe jongens uit Volendam. Een Soort Marianne Weber met een liedje van vader Abraham. Sieneke was nog geen twintig maar ze leek wel van middelbare leeftijd met dat getoupeerde haar. Laten we er maar mee stoppen want dit wordt niks.
vrijdag 25 mei 2012 om 21:12
Ik vind het zo'n mooi liedje, echt!!! En ze heeft het ook zelf geschreven. Tja, die indianentooi begrijp ik echt totaal niet, en dat bandje eromheen ook niet. Maar zo'n mooi liedje (of had ik dat al gezegd?).
Verder heb ik niet gekeken, ik heb net even gekeken op youtube en ze zong inderdaad niet zuiver. Het geluid was ook niet optimaal dacht ik zo. Maar ik vind het een winnaar hoor, die Joan!
Verder heb ik niet gekeken, ik heb net even gekeken op youtube en ze zong inderdaad niet zuiver. Het geluid was ook niet optimaal dacht ik zo. Maar ik vind het een winnaar hoor, die Joan!
zaterdag 26 mei 2012 om 10:18
Ik vind Joan een stoere vrouw, die lekker haar eigen plan trekt qua kleding en met een eigen nummer komt. En juist leuk, een vrouw die er niet uitziet als dertien in een dozijn,( in stoeipoes-outfit, my god, wat heb ik veel Shakira's gezien in die voorrondes!!) Maar jammer dat ze hees en niet zuiver zong!
zaterdag 26 mei 2012 om 12:50
zaterdag 26 mei 2012 om 16:34
Het is echt niet alleen maar vriendjespolitiek. Die oostbloklanden krijgen wel wat makkelijker wat puntjes van buurlanden die kunnen helpen om door de halve finale te komen, maar daar win je geen songfestival mee.
Duitsland is ook niet heel populair, heeft ook redelijk weinig buren, maar heeft 2 jaar geleden wel het songfestival gewonnen, omdat ze een heel goed nummer hadden! Hetzelfde geldt voor Belgie, die vorig jaar of het jaar ervoor heel hoog eindigden met een ingetogen, maar sterk nummer.
Wij moeten het gewoon wat serieuzer aanpakken. Dat het weer een eer wordt om mee te doen, zodat ook acts als (ik noem maar wat) Within Temptation, Anouk, IlseDeLange, Caro Emerald, voor mijn part Tiesto ofzo, die echt talent hebben, staan te springen om een keer Nederland te mogen vertegenwoordigen.
Wij sturen zelf gewoon steeds bagger. Liedje van Joan was wel echt mooi, maar de act was compleet ruk.
Ik vind dat we gewoon mee moeten blijven doen, en straks, nadat we tien jaar lang ofzo uberhaupt niet meer zijn gekwalificeerd voor de finale, het jaar erop gewoon keihard winnen.
Duitsland is ook niet heel populair, heeft ook redelijk weinig buren, maar heeft 2 jaar geleden wel het songfestival gewonnen, omdat ze een heel goed nummer hadden! Hetzelfde geldt voor Belgie, die vorig jaar of het jaar ervoor heel hoog eindigden met een ingetogen, maar sterk nummer.
Wij moeten het gewoon wat serieuzer aanpakken. Dat het weer een eer wordt om mee te doen, zodat ook acts als (ik noem maar wat) Within Temptation, Anouk, IlseDeLange, Caro Emerald, voor mijn part Tiesto ofzo, die echt talent hebben, staan te springen om een keer Nederland te mogen vertegenwoordigen.
Wij sturen zelf gewoon steeds bagger. Liedje van Joan was wel echt mooi, maar de act was compleet ruk.
Ik vind dat we gewoon mee moeten blijven doen, en straks, nadat we tien jaar lang ofzo uberhaupt niet meer zijn gekwalificeerd voor de finale, het jaar erop gewoon keihard winnen.