Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Blendbox is vaag en blijft het ook nu kan je wel inloggen en reageren zij op een mail van GlamourSwitch op FB.

Ik heb de Blend box ook besteld, tot nu toe niets concreets van hen mogen ontvangen behalve vage beloftes. Ik heb nog geen gehad om hier terug te lezen wat er over Blend is gezegd.

Aande taalfouten te zien krijg ik het gevoel dat het hier om mensen gaat die uit het buitenland opereren.
Alles is niets, Niets is alles
Blendbox zit gewoon in NL heb ik ergens gelezen. Ik kan nog steeds niet inloggen, maar heb wel gewoon contact met ze gehad. Alleen ze zijn een beetje kort qua woorden. Helaas.
Volgens de site zit blendbox in ijmuiden
Ik heb me net aangemeld bij viva forums en wist nog helemaal niets van deze boxen, en daar was ik blij mee! Nu heb ik de onweerstaanbare drang om een abbo te nemen op 1 van deze boxes... Maar ik heb eigenlijk al veeeel te veeeel beauty spul. Mijn vriend en ik zijn net samengaan wonen en al mijn kleding en beauty spul neemt 1 volledige kamer in beslag... :-$

Nou ja, er zijn wel wat lege hoekjes in de kamer die opgevuld mogen worden. Dat ziet er wel zo gezellig uit natuurlijk!

Truly yours lijkt mij heel erg leuk vanwege de luxe/niche merken waar ik normaal gesproken niet snel mee in aanraking kom. Maar ik ben ook ENORM benieuwd naar de blendbox... en de fashionbox...

Ik zal nog even afwachten tot de blendbox een paar keer langs is gekomen voordat ik besluit welke beautybox het wordt. Ik ben bijna zeker dat ik in ieder geval een korte ronde fashionbox doe. Ik ben zo gek op accessoires!!

Aaah wat een leuk idee! Zo wordt elke maand december, hihi
Nou, na alle enthousiaste verhalen had ik denk ik iets te hoge verwachtingen van de tybox. Wat een meuk zeg.
KatVonDee schreef op 25 mei 2012 @ 14:01:

Blendbox zit gewoon in NL heb ik ergens gelezen. Ik kan nog steeds niet inloggen, maar heb wel gewoon contact met ze gehad. Alleen ze zijn een beetje kort qua woorden. Helaas.

Kon dagen niet inloggen,sinds gisteren lukt het weer on in te loggen. Site is nergens aangepast, geen enkel vermelding dat je niet meer kunt bestellen. Antwoorden op mails zijn heel summier en ze geven ook niet antwoord op je vraag. Lijkt alsof ze enkele mails opgesteld hebben en deze naar iedereen sturen.

Mijn TY is nog niet binnen, maar zo te lezen hoef ik mij niet zo te verheugen...
Ik kan nog steeds niet inloggen :(
@fatalflower misschien zijn het dingen die jij juist welgebruikt en valt het mee ;-)
VotesforLeo schreef op 25 mei 2012 @ 16:20:

Nou, na alle enthousiaste verhalen had ik denk ik iets te hoge verwachtingen van de tybox. Wat een meuk zeg.
Niet tevree, hoezo? --> De number 4 shampoo + Conditioner lijken mij wel lekker, net zoals de gamila producten. Al wat geprobeerd?
Kan het wit niet lezen
De witte tekst selecteren, dan kan je het lezen.

Zeker met dit warme weer vind ik het wel fijn nieuwe haar en douche producten te krijgen....mischien dat ik toch maar snel de TY box neem....
De TY box is hier ook binnen, het grootste produkt en ik gaan niet goed samen helaas, had zo gehoopt dat ik 1 van de andere kreeg. Echt jammer. Voor de rest mwoah. Zal nog wat in wit typen.

Ben wel heel benieuwd naar de shampoo dat is wel mijn ding.

De lippenstift zit vol met methylparaben, ethylparaben, propylparaben en butylparaben, laat maar zitten dus. Die geef ik ook niet door.

De maskers zijn meer voor vette huid begrijp ik met al die diepreinigende toestanden en die nagels zijn niet mijn kleur. Proefje ruikt heerlijk maar ben allergisch voor rozen dus die geef ik weg, vind ik leuk om door te geven.
Ben benieuwd naar jullie mening.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
[quote]droopi schreef op 25 mei 2012 @ 16:44:

De witte tekst selecteren, dan kan je het lezen.

Doet mijn ipadje niet. Maarrr ik nu wel een andere manier gevonden om te lezen. 1e is het enige waar ik iets aan heb.
Mijn laatste comment was de druppel, ik ben metteen naar truly yours gegaan en zal de komende 3 maanden ty doosjes krijgen...

Zo vreemd, ik ben teleurgesteld dat ik toch niet langer kon wachten en tegelijkertijd gigantisch blij dat ik de doos van Juni in huis zal krijgen!

Ik richt me daarom maar gewoon op het laatste gevoel, is wel zo prettig :D
Droopie ben jij naar TY gegaan? A'dam centrum achter paleis?

In de schatten-kamer geweest :)

Ik heb de TY net binnen gekregen.

Grote aparte doosje bovenop de gewoonlijke box, is heerlijk helemaal voor mij! de rest ga ik ruilen met andere abonnees van de boxen op facebook ( GlamourSwitch) wordt nu al druk heen en weer geruild.

Tegelijkertijd kwam met de postbode mee, mijn ruiling met een andere Box abonnee, ik meen uit de Glossybox van mei. Morrocan shine spray fullsize en een luxe mini van Shiseido gezicht-crème.

Glossybox items gaan bijna allemaal naar ruilpage op FB.

De geparfumeerde producten daaruit zijn niet aan mij besteed.

Tja echt riche en nich is anders, volgende box misschien :)
Ik heb de TY-box ook net binnen, toch handig dat die Selektvracht man 's avonds bij me langskomt.

In mijn pakket zit:

- de Gamila secret cleansing bar. Ruikt lekker zeg! Geen idee hoe het werkt

- Number 4 shampoo en conditioner: lijkt me heerlijk! lekker luxe product

- Impress manicure: tja, niets voor mij, maar kan er vast wel iemand blij mee maken

- 3 gezichtsmaskers van Montagne Jeunesse: ach, altijd handig

- Lipstick: ik schrok me rot toen ik de kleur zag, maar ben weer wat gerustgesteld toen ik het briefje las

- Jill Sander parfum: wel lekker volgens mij, moet nog testen.

Weer een fijne box vind ik!

Morgen komt hopelijk de Beautybox, kijk ik ook naar uit.
Ik wil mijn bohoooox ;-)

Heeft iemand hem al?
Ik lees op Facebook dat als je de Beautybox vandaag niet voor 13 uur hebt ontvangen, deze pas na het Pinksterweekend wordt bezorgd.

Jammer hoor!
Dat hebben ze dan fraai getimed, al zal het aan Selektvracht liggen (zoals altijd).

Maar Postnl haalt hetzelfde geintje uit, ik verwacht nog een pakketje maar zij zijn ook nog niet komen opdagen.

Dagen voor feestdagen werken we voortaan ook niet meer blijkbaar?

Nou, ik ben positief aanwezig he, de laatste dagen :-d
Kun je mij vertellen hoe jij de witte tekst leest (lukt nu niet met mijn smartfoon) :)
Ik denk ook dat het aan de bezorger ligt, volgens mij zijn ze bij die boxen juist superhard aan het inpakken om alles op tijd te verzenden. Als je het vrijdag op tijd aanbiedt mag je er vanuit gaan dat het de volgende dag bezorgd wordt, maar helaas denken die bezorgdiensten daar soms anders over.

Erg onhandig dat het nu dinsdag of woensdag wordt bezorgd, dan zijn er helemaal weinig mensen thuis.
Wit lezen op mobiel, wat op mijn iphone werkt is quoten en dan zie je alle tekst in het zwart
Ik dacht eraan om de beautybox eens uit te proberen, maar de juni editie is al uitverkocht en nog voordat de mei editie is op de stoep ligt!
Yes, Dank je! Nu kan ik ook alles lezen :)
unscientifique schreef op 26 mei 2012 @ 17:04:

Wit lezen op mobiel, wat op mijn iphone werkt is quoten en dan zie je alle tekst in het zwart
Hoe kun je op je iPhone quoten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven