Last minute in augustus
zaterdag 26 mei 2012 om 17:59
We zouden niet op vakantie gaan. Maarrr...als alles deze week helemaal goed gaat, dan heb ik baan! En komt er meteen extra geld in het laatje. We zitten dus nu al te fantaseren over toch op vakantie gaan...
Niet te lang (rond de 10 dagen). En dan naar de zon. Misschien dat het dan ook in noord frankrijk lekker is. En we met de auto kunnen gaan.
Maar misschien is het in augustus wel rotweer en willen we de zon opzoeken.
Nu hadden we het over een lastminute. 1 of 2 weken vantevoren boeken. Is dat er ook in augustus? Ik heb namelijk nog nooit iets last minute gedaan...
En waar moet ik dan aan denken wua kosten? Voor hoeveel zou je dan bijvoorbeeld betalen voor 9 dagen griekenland in een appartementje incl. vlucht? Of op een klein huisje op een camping in frankrijk?
ik heb werkelijk geen idee. In het hoogseizoen is het allemaal zo duur. Is er in autgustus wel wat last minute te krijgen en is dat dan ook echt een stuk goedkoper?
We zijn met 2 volwassenen en 3 kinderne (waarvan 1 baby).
En nu maar hopen dat die baan ook echt doorgaat:-)...
Bedankt alvast
Niet te lang (rond de 10 dagen). En dan naar de zon. Misschien dat het dan ook in noord frankrijk lekker is. En we met de auto kunnen gaan.
Maar misschien is het in augustus wel rotweer en willen we de zon opzoeken.
Nu hadden we het over een lastminute. 1 of 2 weken vantevoren boeken. Is dat er ook in augustus? Ik heb namelijk nog nooit iets last minute gedaan...
En waar moet ik dan aan denken wua kosten? Voor hoeveel zou je dan bijvoorbeeld betalen voor 9 dagen griekenland in een appartementje incl. vlucht? Of op een klein huisje op een camping in frankrijk?
ik heb werkelijk geen idee. In het hoogseizoen is het allemaal zo duur. Is er in autgustus wel wat last minute te krijgen en is dat dan ook echt een stuk goedkoper?
We zijn met 2 volwassenen en 3 kinderne (waarvan 1 baby).
En nu maar hopen dat die baan ook echt doorgaat:-)...
Bedankt alvast
zaterdag 26 mei 2012 om 18:19
Het niet op vakantie gaan was ook om de spaarpot aan te vullen. Bealstingteruggave viel enorm gunstig uit, en 2 maanden 4 dagen werken levert ook weer behoorlijk wat extra op. En nog het salaris voor 3 dagen. Is ook al 500 euro hoger dan de uitkering. Van dat geld en een beetje meer kunnen we dan op vakantie. Maar dan inderdaad wel 'maar' max 10 dagen. Dan spekken we nog steeds enorm de spaarpot. Nog steeds meer dna we anders gehoopt hadden en met betere vooruitzichten
zaterdag 26 mei 2012 om 18:23
zaterdag 26 mei 2012 om 18:39
Er is zo midden in de zomer inderdaad niet veel aanbod.
Aan de andere kant, als je bereid bent om 'overal' naar toe te gaan, dus bijvoorbeeld ook naar dat ene net niet zo heel leuke hotel in Turkije, dan zijn er mogelijkheden zat hoor.
Heb je bijvoorbeeld iets van 600 euro pp? Dan heb je al best wat mogelijkheden denk ik.
Aan de andere kant, als je bereid bent om 'overal' naar toe te gaan, dus bijvoorbeeld ook naar dat ene net niet zo heel leuke hotel in Turkije, dan zijn er mogelijkheden zat hoor.
Heb je bijvoorbeeld iets van 600 euro pp? Dan heb je al best wat mogelijkheden denk ik.
dinsdag 29 mei 2012 om 11:38
Op www.bungalows.nl kun je vaak huisjes last minute vinden op een park voor goede prijzen. Het verschilt wel heel erg, de ene keer is het aanbod beter dan de andere keer, maar er is altijd wel iets te vinden, ook in Frankrijk en zeker wel voor 1000 euro. Wij hebben zo al eens maandagochtend een midweekje Landal geboekt, en zijn toen gelijk vertrokken voor 150 euro. Dat was in de krokusvakantie, dus eigenlijk ook hoogseizoen. Een vliegvakantie lijkt me niet echt haalbaar met 5 personen en jullie budget.
..