Laat op het forum?
zaterdag 29 maart 2008 om 01:52
zaterdag 29 maart 2008 om 01:52
Ja om de reden die bb gaf,geschikte hulp kan alleen met een juiste diagnose.
En sorry,dat geld uiteraard oook voor je dochter. maar ik ging ervan uit dat ze dit traject al achter de rug heeft.
En zelfs mèt stempel moet je kritisch blijven of de hulp die je krijgt bij je past. en waak daar ook over bij je dochter.
Ik heb helaas niet zo'n hoge pet op over de psychiatrie.
maar wil je niet ontmoedigen,echter wel meegeven dat je je moet laten horen als iets niet werkt. Er zijn meer wegen te bewandelen.
En sorry,dat geld uiteraard oook voor je dochter. maar ik ging ervan uit dat ze dit traject al achter de rug heeft.
En zelfs mèt stempel moet je kritisch blijven of de hulp die je krijgt bij je past. en waak daar ook over bij je dochter.
Ik heb helaas niet zo'n hoge pet op over de psychiatrie.
maar wil je niet ontmoedigen,echter wel meegeven dat je je moet laten horen als iets niet werkt. Er zijn meer wegen te bewandelen.
zaterdag 29 maart 2008 om 01:53
zaterdag 29 maart 2008 om 01:59
zaterdag 29 maart 2008 om 02:01
quote:boschbolletje schreef op 29 maart 2008 @ 01:56:
Ja iry die van mij ook, en gaat vervolgens braaf nieuw kristal kopen om die achter slot en grendel te zetten
Maar ik belde hem van de week op zijn werk, dat hij naar huis moest komen, en dan komt hij gelukkig ook.
Oh dat doe ik ook regelmatig,zo'n wanhoops telefoontje.
dan pleur ik ook nog eens gewoon de telefoon neer na mijn mededeling. verschikkelijk naar mens ben ik dan.
maar vooral zo reddeloos op zo'n moment.
Dat vind ik dus tegenwoordig zo eng. door zijn nieuwe baan moet hij af en toe een paar dagen naar het buitenland. Daar word ik dan zo nerveus van. dan kan ik geen buien permiteren met de kids. maarja dat heb je niet altijd in de hand.
Ik heb wel lieve fam. en mensen om mij heen,maar dat is toch anders. Ik schaam mij dan vaak achteraf,en dat heb ik bij mijn vriend niet.
Ja iry die van mij ook, en gaat vervolgens braaf nieuw kristal kopen om die achter slot en grendel te zetten
Maar ik belde hem van de week op zijn werk, dat hij naar huis moest komen, en dan komt hij gelukkig ook.
Oh dat doe ik ook regelmatig,zo'n wanhoops telefoontje.
dan pleur ik ook nog eens gewoon de telefoon neer na mijn mededeling. verschikkelijk naar mens ben ik dan.
maar vooral zo reddeloos op zo'n moment.
Dat vind ik dus tegenwoordig zo eng. door zijn nieuwe baan moet hij af en toe een paar dagen naar het buitenland. Daar word ik dan zo nerveus van. dan kan ik geen buien permiteren met de kids. maarja dat heb je niet altijd in de hand.
Ik heb wel lieve fam. en mensen om mij heen,maar dat is toch anders. Ik schaam mij dan vaak achteraf,en dat heb ik bij mijn vriend niet.
zaterdag 29 maart 2008 om 02:01
zaterdag 29 maart 2008 om 02:05
zaterdag 29 maart 2008 om 02:12
Maarja,vriend krijgt het wel vaak voor zijn kiezen. Omda hij de enige is waar ik mij emotioneel bij durf te laten gaan.
daar tegenover vind ik het ook weleens oneerlijk van mij.
dan denk ik ,stomme trut,hou je eens een keer in bij hem.
Maar het zijn periodes hoor. Het gaat ook met tijden best goed.
wisselend,maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.
daar tegenover vind ik het ook weleens oneerlijk van mij.
dan denk ik ,stomme trut,hou je eens een keer in bij hem.
Maar het zijn periodes hoor. Het gaat ook met tijden best goed.
wisselend,maar dat hoef ik jou niet uit te leggen.